Vesihana/kraana vesiputous meressä, missä lomakohteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalta palannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalta palannut

Vieras
Olen ihan varma, että olen joskus käynyt sellaisessa lomakohteessa, jossa oli sellainen vesihana/kraana meressä/rannan tuntumassa. En vaan saa millään mieleen, missä se oli.

Muistaisiko joku mikä paikka se voisi olla. Minulla oli sellainen muistikuva, että se on Playa de las americasissa, mutta eipä vaan näkynyt, olin siellä juuri lomailemassa, ja yritin bongata ko. "taideteosta".

Nyt jäi mietityttämään, että onko siellä joskus ammoisina aikoina ollut ja se on vaikka hävitetty vai onko se sittenkin ollut joku eri paikka.

Auttakaa naista, meillä oli pieni veikkakin miehen kanssa, ja arvatkaapa sasiko se hyvät naurut, kun hanaa ei vaan näkynyt, vaikka kierrettiin noin öbaut sata rantaa:))

Eiköhön niitä ole vähän siellä sun täällä, huvipuistoissa ja esim. kanarian saarten kohteissa. Ja kyllä juurikin Teneriffalla Las Americasissa ainakin muistan - aika kauan aikaa sitten tosin (noin vuonna -92) - nähneeni.

Alkuperäinen kirjoittaja (-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä ihmeen vesihana? Meressä?

Sellainen valtava vesihana avoinna mereen lorottamassa ja ikäänkuin tyhjästä roikkumassa - ei mistään kiinni, mutta vettä sen kuin tulee ahana täydeltä...

portugali albufeira/praia da rocha
teneriffa play de las americas
kypros limassol

joku noista (veikkaan ekaa) ja siellä joku vesipuisto. tiedän ton. sellainen oranssi hana. oon lapsena ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja (-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä ihmeen vesihana? Meressä?

Sellainen valtava vesihana avoinna mereen lorottamassa ja ikäänkuin tyhjästä roikkumassa - ei mistään kiinni, mutta vettä sen kuin tulee ahana täydeltä...

portugali albufeira/praia da rocha
teneriffa play de las americas
kypros limassol

joku noista (veikkaan ekaa) ja siellä joku vesipuisto. tiedän ton. sellainen oranssi hana. oon lapsena ollut.

Mä oon ollu Teneriffalla muksuna ja siellä oli tuollanen vesipuistossa.

Minäkin olen törmännyt tuollaiseen hanaan (oranssiin sellaiseen muistaakseni) Teneriffalla Americasissa "Octobus"-vesipuistossa. Vähän se oli jännä pienen lapsen silmin (joskus 80-90 luvun taitteessa).

Yhteistyössä