Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Tartuntavaihe alkaa pari päivää ennen rakkuloiden tuloa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun pojalla kans vasta oli vesirokko. Soitin päivystykseen illalla ja sain reseptin ataraxiin ja sanoi, et mennä aamulla vastaanottoon, et saa sairaslomalapun. No.. menin aamuvastaanottoon, mut siellä hoitaja piti hirmu saarnan etten olis saanut tulla, koska poika voi tartuttaa muita. Mitähän olis sit pitänyt tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun pojalla kans vasta oli vesirokko. Soitin päivystykseen illalla ja sain reseptin ataraxiin ja sanoi, et mennä aamulla vastaanottoon, et saa sairaslomalapun. No.. menin aamuvastaanottoon, mut siellä hoitaja piti hirmu saarnan etten olis saanut tulla, koska poika voi tartuttaa muita. Mitähän olis sit pitänyt tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Tartuntavaihe alkaa pari päivää ennen rakkuloiden tuloa
Hmm, tartuntavaihe kyllä kestää parisen viikkoa ennen rokon puhkeamista!
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Tartuntavaihe alkaa pari päivää ennen rakkuloiden tuloa
Hmm, tartuntavaihe kyllä kestää parisen viikkoa ennen rokon puhkeamista!
No meillä ainakin kaikissa lääkärikirjoissa ja netissä lukee pari päivää ennen näppyjen tuloa. Ja näin me myös itse meneteltiin kun odotettiin rokon tuloa lapsille, että pysyttiin ne maagiset pari päivää ennen oletettua rokon alkua pois kerhoista yms ettei tahallaan olisi tartutettu niitä ketkä ei rokkoa halua.
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Mulla meni kolme päivää kun rokko alkoi, perjantaina olin kylässä ja sunnuntaina tuli rokot.