Hae Anna.fi-sivustolta

vesisuoni

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä taikavarpunen, 15.01.2006.

1. taikavarpunen Vierailija

Oletteko kuulleet mitä vesisuoni voi vaikuttaa esim. sängyn alla nukkumiseen tai terveydentilaan? Olen itse kotoisin pohjanmaalta ja muistan vanhan isäni aikanaan kertoneen, ettei sänkyä saa sijoittaa vesisuonien päälle.

2. korjaus edelliseen Vierailija

Haa, en siis nuku sängyn alla - tulipa hassu kirjoitusvirhe edelliseen ;) vaan tarkoitin, että olen vahvasti sitä mieltä, että huonoon nukkumiseeni vaikuttaa vesisuoni tai vesisuonet, jotka sijaitsevat ilmeisesti juuri sängyn alla maassa. Itse asiaa testattuani sain tällaisen tuloksen.

3. sattumalta paikalla Vierailija

Koirat eivät suostu nukkumaan paikalla jossa on vesisuonia.

4. Martti Vierailija

""Herkillä"" ihmisillä vesisuoni sängyn alla saattaa aiheuttaa
    esim. suonenvetoa jalassa ym.oireita. Sängyn siirto toiseen
    paikkaan auttaa, eli asiassa on kyllä vinha perä.

5. anonyymi Vierailija

vesisuonissa on voimakas energia, joka ei ole terveellistä. voi aiheuttaa vakaviakin energiaepätasapainoja ihmisille (eli sairauksia).

6. jassoo Vierailija

Olen kai joskus lapsena kuullut asiasta puhuttavan, mutta olen asian tyystin unohtanut. mielenkiintoista. Mistä sen tietää et onko sängyn alla vesisuoni vai ei? Minusta ois hauska tietää.

7. omikron Vierailija

Olen kuullut, että metallipeitto, muistaakseni alumiininen, vähän sellainen alumiinifolion tapainen, mutta kestävä, sängyn alle sijoitettuna estäisi vesisuonien energian säteilyn nukkujaan. Korjatkaa jos olen väärässä, tämä on todellakin vain kuulopuhetta.

8. Nukkumaija Vierailija

Nauroin ihan katketakseni tuota sängyn alla nukkumista:D :D

Vesisuonet ovat yksi juttu, mutta entäs ns.maasäteily, jonka sanotaan aiheuttavan erilaisia sairauksia. Lapsuuden kodissani ja sen läheisyydessä tutkittiin tätä maasäteilyä, sen linjojen kohdalla asvaltti oli haljennut pitkältä matkalta, ja tehnyt tiehen pienen railon. Linja kulki läheiseni sängyn paikan alla, hän kuoli myöhemmin pitkälliseen sairauteen. En tiedä oliko tutkimuksessa mitään perää, mutta vaikka kehoitettiin, sängyn paikkaa ei siirretty... kyllähän tuo mietityttää, liekkö huuhaata vai ei?

9. hassu Vierailija

Minä myöskin sain todella hyvät naurut tuosta sängyn alla nukkumisesta. En kylläkään olisi asiaan kiinnittänyt mitään huomiota ellet olisi asiaa korjannut. Noh hauskaa oli, vaikka tuttavani ei pitänyt asiaa hauskana.

Vinkkejä mistä sais enämpi tietoo ko. asiasta

10. pöpelö Vierailija

lapsuudenkodissani vesisuoni kulki talon ""halki"" , kivijalka on haljennut siltä kohden. Itselläni taipuu varpu ja se osoittaa siinä vesisuonen paikan. En osaa kuitenkaan tulkita virtaussuuntaa ja miten syvällä suoni on, enkä virtauksen voimaa. Molemmat vanhempani kuolivat syöpään ja nukkuivat ""vesisuonen päällä"". Että asiassa on varmasti vinhaa totuutta, sairauksia aiheuttavasta voimasta.

11. Sinisiipi Vierailija

Kuinka ""korkealle"" nämä vesisuonet vaikuttavat? Jos vaikka asuu kerrostalon yläkerroksissa, vaikuttavatko nämä linjat silti?

12. siteeraaja Vierailija

ainakin maasäteily yltää kerrostalon ylähuoneistoihin. (kertoo parantaja markku leinonen nettiartikkelissa, jota en nyt saanut tähän linkattua, kun palomuurini ei sitä aukaise. jos kiinnostaa googleen sanat ""markku leinonen maasäteily"" niin artikkeli löytyy.)

13. K Vierailija

Vesisuonten sijainnin tuntee ainakin kerrostalon kolmanteen kerrokseen asti, maasäteilystä en tiedä... Onko sama vai eri asia? Olen hiukan pihalla näiden termien ja käsitteiden kanssa, kun en ole aihepiiriin enempää perehtynyt aikaisemmin. Löydän vesisuonet, voin huonosti jos ympärillä on paljon sähkölaitteita ja samoin lähestyvä ukonilma tekee minut lähes sairaaksi. Kai nuo säteilyt ja energiakentät sitten vaan ovat sellaisia että jos on herkkä niin ne tuntee...

14. Aloitin tämän tekstin ja kiitos vastauksista. Kaikki ovat onneksi olleet asiallisia. Olen itse testanut talomme kultasormuksella, joka riippuu ohuesta langasta. Talossamme on vain tämä kohta - eli juuri sängyn kohta, jossa sormus alkaa pyöriä. Alue on selkeästi tietyn kokoinen ja muotoinen. Tajusin tämän huonon nukkumiseni vasta kun olin vanhassa kodissani äitini luona ja nukuin siellä erinomaisesti jopa huonossa sängyssä. Huono nukkumiseni alkoi samoihin aikoihin kun vaihdoimme huoneita (tämä oli entinen työhuone). Vanha isäni opetti minulle aikanaan taikavarvun käytön ja hän kykeni löytämään kaivojen paikat. Ja taipui se varpu minullakin silloin. Olen yrittänyt löytää tähän asiallista tietoa netistä, mutta en ole löytänyt. Mielenkiintoista olisi kuulla muilta onko samanlaisia vaivoja/ajatuksia kuin minulla. En usko tämän olevan mitään huuhaata. Olen huolissani sillä poikani sänky on juuri yläpuolellamme toisessa kerroksessa. Parasta varmaan vaihtaa vuoteiden paikkoja. Ja kyllä tuolle minun alkuperäiselle kirjoitusvirheelle saa nauraa, nauratti se minuakin ""sängyn alla nukkuessa"" :D

15. tuntemus Vierailija

typerä kysymys
    Onko sinulla tumma,ehkä punertava puolipitkä auki oleva tukka, ja olet koht. nuori(alle40),
    Pakko kysyä, sillä lukiessa tekstiä tulimielikuva naisesta joka petaa petiä...
    jos oon väärässä niin mulla taitaa olla hyvä mielikuvitus

16. parkkinen Vierailija

on olemassa varpukursseja. parantajakursseillakin yleensä oppii käyttämäään varpua.

mene jos kiinnostut

tv. p.

17. parkkinen Vierailija

http://www.suomenkansanparantajaseura.net

18. tuntemus Vierailija

:)
    Tarkoitus ei ollut loukata ketään, mulla vain tuli tekstiä lukiessa mielikuva naisesta joka petaa petiä, ja jolla on hiukset auki, ja jonka pojalla on sininen yöasu.
    Ajattelin vain kokeilla osuinko oikeaan vai en, ku tuli sellainen kuva.

Ja tiedän että ei kuulu aiheeseen mitenkään.

siis pyydän anteeksi että astuin varpaillenne

19. pp Vierailija

ei ollut typerä kysymys. antaa apn sinulle vastata.

..apsta en tiedä, mutta yksi tuollainen nainen täällä taitaa olla poikineen mutta petasin kyllä paljon ennen kuin kirjoitit :)

20. ohikulkija Vierailija

Toi on kyl totta et jos nukkuu sillee et vuode on vesisuonen päällä niin ei saa niin hyvii unii

21. Minni Vierailija

Sanotaan, että kissat nukkuvat mielellään paikoissa, missä on ihmisille haitallista maasäteilyä. Isäni siirsi aikoinaan sängyn toiselle puolelle huonetta, missä oli se haitallinen säteily. Isän kanssa oli juttua tämmöisestä asiasta.

22. Hinni Vierailija

Minä testasin myöskin sillä sormus lanka systeemillä koko talon.
    Olen ihmetellyt joskus, kun en osaa nukkua meidän toisessa makuhuoneessa. Kerran ukko kuorsasi niin kovasti, että menin sinne nukkumaan, mutta eipäs tullut uni, niinpä hiivin takaisin omaan sänkyyni.
    Samoin olohuoneen sohvat, toisella en osaa istuskella, mutta toisella kyllä ja määrätyssä paikassa.
    Nyt sitten testasin sormuksella kaikki huoneet. Omassa makuuhuoneessa ei sormus alkanut pyöriin millään kohdalla, mutta siinä toisessa huoneesssa pyöri joka paikasssa. Samoin sohvat, siinä minkä olen katsonut lepposemaksi paikaksi ei pyöri sormus, muualla kylläkin.
    Myöskin keittiössä, se minkä paikan olen valinnut istumapaikaksi siinä ei pyöri, muualla kyllä.
    Sitten vielä tuosta makuuhuoneesta, sinne kun menen, tulee aina ihanan rauhallinen olo. Toisessa huoneessa en pysty edes päivällä köllöttelemään.
    Tuntuu uskomattomalta, mutta pakko uskoa, kun itse olen sen testannut.
    Ukkoni mun, tuumasi et höpö höpö, häneen ei vaikuta millään lailla. :)

23. Kuu-akka Vierailija

Tuon minäkin olen kuullut/havainnut, että kissat tykkäävät maata säteilypaikoissa.

Olen kuullut, että koirat eivät siedä maasäteilyä.
    Minulla ei ole koiraa, joten en tiedä, pitääkö paikkansa ?
    - Onko Teillä kokemuksia asiasta ?

24. K Vierailija

Niinpä, nuo on niin kovin yksilöllisiä. En voi muuta kuin uskoa, että maasäteily sekä ilmakehän muutosten säteilyvaikutus on totta, kun on niin vahvat omat kokemukset niistä. Muistan yhden kerran, kun oltiin kesällä mökille menossa ja pysähdyttiin isoon automarkettiin ostoksille: minun olisi pitänyt sovittaa uimapukuja, mutta lähestyvän ukonilman takia olin niin pahoinvoiva ja ""sekaisin"" ettei tullut mitään. Ukonilmastahan tosin en tiennyt silloin, mutta oli samana iltana uutisissa miten kyseisellä alueella oli ollut poikkeuksellisen voimakas ukonilma.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri