Hae Anna.fi-sivustolta

vesisuoni

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä taikavarpunen, 15.01.2006.

1. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin voi ollakin Ilmarinen. Pionipenkkiäni en ole itse istuttanut paikkaansa, vaan sen ovat tehneet talon entiset asukkaat, ehkäpä intuitiivisesti. Minulla on varpu, jota reikiläiset käyttävät, mutta tiedän, että jopa ns rautalankahenkari vesisuonten paikan voi näyttää. Tutkimusmatkan pienelle tontilleni ensi keväänä teen.:)

Muuten Ilmarinen... tiedätkö, miten kaivo vaikuttaa vesisuonten virtaavuuteen?

Last edited: 02.12.2011
  2. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Minulla hävisivät muurahaiset kun sovimme että emme sovi samalle tontille. Meillä oli siis oikeasti eri tehtävät mutta ei samalla tontilla. Kokemusta on. :)

3. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tällaisen sopimuksen muurahaisten kanssa teki myös eräs ystäväni.:)

4. joanna Vierailija

mie käytin viime keväänä apuna muurahaisrasioita, en nähnyt muurahaisia sen jälkeen elävänä tai kuolleena. tajusivat kai, että ei nyt tullut asuttauduttua oikeaan osoitteeseen :)

5. Ilmarinen Vierailija

Kiitos kysymyksestä! Vesisuonen virtaukseen ei kaivo paljon vaikuta,jos kaivon
    pohjassa on kallio tai vesisuoni aivan pohjassa,niin veisi kuivakautena loppuu,
    mutta kun kaivoa syvennetään, tehdään "vesipesä", niin siitä vois olla apua.

Vielä tuohon vesuonien heilureilla tutkimiseen kaivon tekemistä varten on
    mielestäni monimuotoinen juttu ,siitä kaikkia kiemuroita on täällä palstalla
    vaikea selittää,kun on pajon erilaisia asiota mitä on otetava huomioon.
    Varmoja lupauksia vedestä ei kukaan pysty antamaan,se on katottava
    kaivurilla miten pajon ja minkä laatusta vesi on.

6. vierailija Vierailija

''''

Hei toi on ihan totta ei höpö. Vanhan kansan mukaan vesisuonen päällä ei ole hyvä nukkua. Itse olen kanssa sormuksen avulla tutkinut kaikki huoneet onneksi ei ole. Folio auttaa joko lattialle tai patjan alle paksumpaa foliota jossa toinen puoli valkoinen.

7. vierailija Vierailija

Vuoden parhaat naurut! Voisiko vielä joku jakaa lisää kokemuksiaan näissä vesisuoniasioissa?

8. Mika Vierailija

Vaihdoimme makuuhuonetta talossamme. Talo on rakennettu meren lähelle. Talo on tehty hiekkapatjan päälle ja talossa on kaivo kellarissa.

9. Mika Vierailija

Uusi yritys. Aloitin kertomaan että vaihdoimme makuuhuonetta talossamne. Talo on rakennettu meren lähelle. Talo on tehty hiekkapatjan päälle ja talossa on kaivo kellarissa. Pidin kaivoa omituisena ratkaisuna 50 luvun talossa mutta ajattelin asiaa toisaalta fiksuna koska talo pysyi kuivana tällä tavalla. Makuuhuone ja keittiö käytiin täydellisesti läpi remontin yhteydessä. Kaikki lattiat ja seinät purettiin. Makuuhuoneesta tuli viihtyisä ja kaunis. Kuukauden nukuttua huoneessa olin täysin paskana. Jäseniä särki, en pystynyt nukkumaan, kädet ja jalat olivat puuduksissa päivisinkin ja välillä koko kroppaa särki. Vaimolla oli polvi niin kipeä että käytti särkylääkettä ennen nukkumaan menoa. Olen herkempi kuin vaimo. Yhtenä todella huonona aamuna muistin kaivon. Tiesin mistä päin vesi tulee kaivoon. Silloin sytytti. Vesisuoni jonka tiesin mutta en muistanut. Nettiä tutkiessa löysin tavan tutkia löytää vesisuoni. Kokeilin kultasormusta. Sormus pyöri langan päässä 40 cm ympyrää sängyn päällä. Tämän jälkeen nukuimme seuraavan yön hallissa jossa on tiililattia ja sen alla paksu betoni. Olemme palanneet huoneeseen mutta kellarissa on kuparilevyjä lattiassa ja sängyn alla on foliota. Sormus ei pyöri enää huoneessa. Huonompi juttu oli että vettä liikkuu koko talon alla ja sormus heiluu kaikissa huoneissa! Talo on harjun alla ja tehty tontin parhaimaan paikkaan hiekan päälle. Vettä liikkuu harjulta mereen. Olin muuten kipeänä edellisessäkin makuuhuoneessa välillä. En vain ymmärtänyt asiaa silloin. En olisi uskonut tämän tapahtyvan itselleni. Vaimo irvailee että olen woodoo pappi tietoineni ( ja keinoineni ) mutta ei halua nukkua ilman foliota sängyn alla. Tämä tapahtui vuonna 2020.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri