Vesityyny, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma

Vieras
Kyselin tuossa äsken istuintyynyjä ja kauppoja selatessani törmäsin sellaiseen ihmeeseen kuin vesityyny. Sitä suositellaan niskavaivoista kärsiville. Itse kun olen aamulla aina ihan jumissa ja en ikinä löydä hyvää tyynyä, alkoi hiukan kiinnostaa hirmuisesta hinnasta huolimatta.

Mutta onko kukaan kokeillut? Onko hyötyä, vähenikö niskakivut tai paraniko uni? Kiinnostaisi myös tietää hölskyykö tuo yöllä, onko kylmä, falskaako venttiili? Mainospuheissa toki sanovat että ei, mutta käyttäjäkokemus kiinnostaisi silti. Tuolla on linkitetty MeNaisten juttu jossa tuo voitti tuollaisten tyynyjen vertailun, mutta aika suppea otanta oli.

Vesisängyistä olen kyllä kuullut mutta vesityyny oli uusi tuttavuus. :D Onkohan noita jollain muullakin valmistajalla?

http://www.labtex.fi/mediflowvesityyny.html

Tästä löysin paremmat kuvat, mutta on kalliimpi hintakin.
http://www.peppilotta.fi/product_details.php?p=233

Samoiten löyty tietoa jostain Whist-tyynystä mutta sille ei ollu nettikauppaa.

Nyt kun oikein ajattelen niin toi voisi olla hyväkin, mutta toisaalta ei huvittaisi pistää melkein satasta kokeiluun jos onkin ihan karmea. Olisin tosi kiitollinen jos joku tuollaista kokeillut kertoisi miten itse nukkui tuollaisen kanssa?

Tai vastaavasti ottaisin vinkkejä mistä löytyisi kyljeltään nukkuvalle tosi korkeaa tyynyä etsivälle tyyny, joka ei mene heti ihan linttanaksi ja painu kasaan!

Untuvatyynyjä olen kokeillut, mutta niidenkään kanssa ei jotenkin saa hyvää asentoa. Nukun käsi tyynyn alla mikä on kuulemma huono juttu, mutta sillä tavalla saan tyynyn tarpeeksi korkean tuntuiseksi.

Mutta tosiaan jos tuo vesityyny tekee sen minkä lupaa niin ois tosi hyvä. Toisaalta jos ei, niin menee kyllä raha hukkaan. Mutta ei kai sentään hukkua voi, eiköhän se vesi alaspäin patjaan lähe ennemmin kun naamaan. :D Vai lähteekö. Kauhistus :D

Eikö löydy ketään jolla ois tuo ja vois sanoa onko hyvä vai aivan susi?

Hommasin vesityynyn ja kyllä kannatti. Nukun hyvin eikä kädet puudu kuten ennen. Aluksi tyyny tuntui liian matalalta mutta lisäsin vettä ja nyt on sopiva.
Olen tyytyväinen tyynyyn sekä palveluun. Tilasin Labtexilta ja toimitettiin seuraavana päivänä!
Sain tyynyn heti käyttöön eikää hinta kaduta koska tyyny toimii.

Tilasin kanadalaisen Mediflow vesityynyn täältä:

http://www.labtex.fi/mediflowvesityyny.html

Sain kolmen vuoden takuun ja tyyny on toiminut erinomaisesti!
Kärsin pitkään niska- ja hartiakivuista, mutta nyt kipu on hieman
helpottanut kun olen käyttänyt Mediflowta pari kuukautta.
Tässä kanadalaisessa Mediflow tyynyssä on ainakin hinta-laatusuhde
hyvä, suosittelen.

Kaveri suositteli kun on käyttäny pitkään vesityynyä. Uskalsin itekin hommata. Tilasin tällasen yhteistarjousjutun. http://www.labtex.fi/yhteistarjous.html
taitaa tulla halvin kappalehinta kun kuitenkin miehellekin pitää antaa joululahja!!!

On mielestäni aivan mahtava keksintö. Tuttavani kertoi ostaneensa moisen, ja lomalle lähtiessään toi sen
minulle koekäyttöön. ongelmamme ovat erilaiset,joten vesimääriä piti kokeilla mutta nyt otan sen mukaan
myös matkalleni(auto) ! Eipä tarvitse pyöriä öisin, etsien asentoja, olo on rento. Hintavahan se oli, mutta
maksaahan se fysioterapiakin ! ! ! Vuoden käyttö on takana.
S U O S I T T E L E N S Y D Ä M E L L I S E S T I !

Viidakkotohtorin verkkokaupasta saa taas tyynyjä!
http://www.viidakkotohtori.fi/vesityyny-uusittu-malli-p-782.html
itse hankin tuolta aikoinaan mutta loppuivat kesken, nyt näyttää taas olevan

Viidakkotohtorin tyyny on Lanaform. Mielestäni se ei ole yhtä hyvä kuin Mediflow. Itsellä on molemmat. Mediflowta saa muuten Amazon.co.uk verkkokaupasta alle 50 euroa sis postikulut (kun laittaa Supersaver toimituksen).

Mä olen tutustunut vaikka minkälaisiin tyynyihin vuosien saatossa ja kaikki on menny vaihtoon. Kaverilla oli hyviä kokemuksia Labtex care nordic vesityynystä ja kokeilin sitä ja voi että se oli ihana. Niin sikeitä unia en ole nukkunut muotoilluilla ja ergonomisilla tms tyynyillä. Paketin toimitukseen meni tasan 1 päivä ja palvelu pelasi tod. hyvin. Suosittelen sydämellisesti niille kaikille joilla on 'tyynyongelmia'.Tässä linkki tyynyyn: http://labtex.fi/labtex-verkkokauppa/tyynyt/vesityyny-labtex-care-nordic

kävin kahdella fysioterapeutilla niskakivuista johtuen ja molemmat suosittelivat Labtex care nordic vesityynyä, joten tilasin sellaisen labtexista. Olen ollut erittäin tyytyväinen ja suosittelen henkilöille joilla on näitä ongelmia niskan ja nukkumisasennon kanssa.

Lukaisin tämän "ketjun" läpi ja kuten varmaan muutkin, hoksasin että kauppiaan kirjoittamiahan nämä asiakastyytyväisyysvärssyt ovat. En mainitse yritystä kun itsehän he sen tuohon jo kymmenkunta kertaa kirjasivat, mutta suosittelen ajattelemaan omilla aivoilla, eikä näistä keksityistä keskusteluista hakemaan tietoja.

Mulla kans ollu jo pitkään käytössä. Nukun paljon kylkiasennos ja toi tyyny on poistanut käsien puutumisen ja muut niskakivut. Ihana kun se voi itse säätää itselle hyväksi. Olen nyt täyttänyt sen ilmalla ja ajaa saman asian on vaan keveämpi.

Puoli vuotta ollut Mediflow-vesityyny käytössä. Voin sanoa ettei 75 euroa voi sen paremmin sijoittaa. Aiemmin heräsin monena aamuna per viikko kamalaan päänsärkyyn ja niskajumiin. Nyt nukun tosi paljon paremmin vaikka yks vee herättää 3-4 kertaa yössä, aamuisista päänsäryistä ei ole tietoakaan.

Olihan huvittava ketju, "tilasin labtexilta, tuli nopeasti ja ihmeita tapahtui", selvasti myyjat trollaa. ostakaan sopivan kokoinen ilmapallo, vedet sinne ja tyontakaa normaalin kuitutyynyn sisaan....siina testi:)

Vai kauppiaat kehuu tyynyä. Minä sain tuttabalta vesityynyn kokeiluun, hän kun itse siitä ei tykännyt eikä ollut tottunut siihen yrityksestä huolimatta. Nyt olen tyynyä jo jonkun kuukauden käyttänyt enkä voi kuin kehua tuotetta. Uni on parempaa tsi ainakin olo on aamuisin levänneempi. Ja minulla oli kyllä mielestäni ihan hyvä tyyny ennenkin.

Nyt voi taas neuloa rauhassa kun niskakivut ei vaivaa. En ehkä olisi tuota tyynyä ostanut, rahat kun on tiukassa, mutta onneksi sain sen ilmaiseksi.

Yhteistyössä