Hae Anna.fi-sivustolta

Victorias Secret tilaus Suomeen -kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä vinella, 16.03.2010.

1. vinella Vierailija

Eli ajattelin laittaa tilauksen VS:ltä, on paljon kirjoteltu kuinka summa tullin kautta yms suurinpiirtein tuplaa ostoksen hinnan. Millasia kokemuksia? Entä mitä arvelisitte mun ostos tulis maksamaan VS:n sivujen mukaan loppusummana $69.99. Minkähän hintaseksi tilaus tulee olemaan kaikenkaikkiaan?

2. Ambra Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Toimittaako ne Suomeen?

Mun mielestä tulliin jääminen lisää hintaa noin kolmanneksen. Nykyisellä dollarin kurssilla se tarkoittaisi jokseenkin sitä, että 70 dollarin ostos maksaisi 70 euroa.

3. Welli Vierailija

Joudut hakemaan paketin tullista ja maksamaan samalla normin vaatteiden 22% alv:n (ja mahdollisesti ~12% tullausmaksun, jos kokonaissumma menee yli tietyn rajan, joka on muistaakseni jotain 50egen luokkaa.).

4. Ei kannattanut Vierailija

Tilasin vuosi sitten satasella, ja melkein toinen satanen meni lopulta tuontitullauskuluihin, arvonlisäveroihin (meni veroa itse tuotteista mutta myös rahdista) plus että paketti piti noutaa Vantaan tullipostista asti joka on Hki-Vantaan lentoaseman lähellä eli bensakulut monen kymmenen kilsan takia.

Tuotteet eivät nyt olleet mitenkään erityisen laadukkaita joten tuskin enää tilaan.

5. Ihan perus huttua Vierailija

Kamat nayttaa kuvissa paljon paremmilta kuin mita ne oikeasti on.
    En jaksa uskoa etta Suomesta ei vaikka HenkkaMaukalta loydy saman tasoista kamaa ilman posti/tulli/ymskuluja.

6. hille2 Vierailija

Ostin jenkeistä VSstä tarjoushintaan kahdet teepaitaliivit (mustat ja beiget) yhteishintaan 32 dollaria plus osavaltion tax 9,25%, ja hakkaavat kyllä kalliimmatkin esim. Stockalta ostetut vastaavat käyttömukavuudessa, eli kerrankin liivit, joiden kaaret ei paina ja purista. Muu hörsylä siellä on samaa mitä saa henkkamaukalta, Kiinassa tehtyähän se kaikki VS-kama on.

Itse ostaisin jos olisi sinne päin käyntiä, postitse tilaus ei kannattane.

7. vierailija Vierailija

Itselläni ei tullut mitään tullimaksuja, ja tilasin yli 100 eurolla tuotteita. Ainoa mikä pisti harmittamaan oli se, että en saanut tilaamiani rintsikoita, vaan ”vastaavan tuotteen”, eikä VS:ltä oltu ilmoitettu mitään, saati kysytty minun mielipidettäni asiasta. Kävin juuri vilkaisemassa nettikauppaa, ja tilaamani rintsikat olivat näemmä päässeet loppumaan. Ihan nätit nuokin ovat mitkä sain, mutta todella pettynyt olen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri