Viddu että menee hermot äidin kans!;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Minulla on tänään tärkeä opintohaastattelu tuolla melko välimatkan päässä,miehen kyydillä sinne menen..Miehen äiti on luvannut tulla katsomaan lapsia siksi aikaa,ja myös oma äitini on lupautunut,luapsi jo joku aikaa sitten.Kun silloin mietin,että menenkö sinne niin hän tuumasi,että "Ei ainakana lastenhoidosta ole kiinni,kyllä minä pääsen"..Just! Tänään soitin äidille(jolla taipumusta alkoholismiin),että onko hän nyt varmasti kunnossa tulemaan..Väitti,että tottakai hän voi tulla(pienessä maistissa selvästi oli jo heti aamusta).Minä siihen,ettei ole mikään pakko,kun anoppikin voi tulla..Hän vain intti ja intti,että kyllä hän voi tulla..Että meinas mennä hermot!Sitten vain tuumasi,että "No,jos ei kelpaa niin sitten ei"
Tämä on tosi ärsyttävää!Olisi ollut parempi jos äitini olisi päässyt,koska anoppi joutuu suoraan töistä tulemaan,äitini on eläkkeellä..Mutta niin monta kertaa on tehnyt oharit..Ja tämä,että puhuu kuinka hän kyllä on aina valmiina apuun jne.Paskanjauhantaa,johon olen niin KYPSÄ!

Jos minusta on kiinni niin ei tulekaan,mutat raivostutata tuo,että hän sysää sen minun syyksi tyyliin.."Kun en kelpaa niin ei sitten.."Aina yritän luottaa äitiin,mutta ei se onnistu...(

Ei ole sun vika. Jos kehtaat, kerro tilanteesta ympäristölle, niin ei tarvitse aikuisen ihmisen tekemisiä selitellä muille. Sit lakkaat vain pyytämästä mitään apua, ja jos tarjoaa niin sanot ettei tarvitse. Todennäköisesti äitisi elää siinä itsepetoksessa, että hänessä ei ole mitään vikaa, eikä tule koskaan näkemään valoa. Terv. kohtalotoveri