Hae Anna.fi-sivustolta

Videoanalyysi suomeksi Herzog on eksyttäjä

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä samaamieltä, 15.01.2014.

1. samaamieltä Vierailija

2. anskuassers Vierailija

Hyvä että paljastui.

3. erimieltä Vierailija

David Herzog on saanut voitelunsa Pyhältä Hengeltä, kun hän tultuaan uskoon 10-vuotiaana, sai Pyhän Hengen kasteen 13-vuotiaana. Silloin myös Jeesus ilmestyi hänelle kirkkaudessaan ja voiteli David Herzogin Jumalan työhön , ensin lähetystyöntekijäksi ja sittemmin evankelistaksi.
    Olen seurannut David Herzogin Suomen tilaisuuksia paikan päällä kaksi kertaa, Kyllä hän nimen omaan korostaa Jeesusta Kristusta, eikä omaa voimaansa.

4. erimieltä Vierailija

Viitaten videossa esitettyyn arviointiin Ruth Hefliniin (Profeetta ja apostolinen johtaja), niin laitan tähän lainauksen David Herzogin kirjasta
    "Kirkkauden invaasio - kulkeminen avoimen taivaan alla" s. 183-184

"Konferenssin aikana Herra käski minun mennä Ruthin hautajaisiin. Minulla oli nyt ongelma: hautajaiset olivat USA:ssa tiistaina, konferenssi päättyi sunnuntaina ja minun oli määrä palata maanantaina Hollannista Ranskaan vaimoni ja tytärteni luo. Sanoin Herralle, etttä olisi hyvin vaikeaa lähteä Hollannista ennen maanantaita, mennä junalla Ranskaan ja yrittää saada lentolippu viime minuutilla samalle päivälle. Selitin Herralle, etttä olin ollut Ruthin luona vain muutama viikko aikaisemmin. Herra sanoi minulle, että minun oli saatettava Ruthia loppuun saakka, juuri niiinkuin Elisa oli Elian luona loppuun asti, jos halusin kaksinkertaisen osuuden. Herra teroitti minulle, että oli tavattoman tärkeää, että menisin hautajaisiin, maksoi mitä maksoi.

Soitin heti lentoyhtiölle ja ihmeen kautta sain lipun. Kiiruhdin Ranskaan, tempaisin mukaan vaimoni ja yhdessä ryntäsimme lentokentälle ehtien täpärästi koneeseen. Heti saavuttuamme Yhdysvaltoihin menimme Ashlandiin, Virginiaan, jossa Ruthin ruumis odotti seuraavan päivän hautaamista. Kun astuimme huoneeseen, jossa hänen ruumiinsa oli, kirkkaus oli niin vahva, että aloimme itkeä. Emme itkeneet vain hänen poismenonsa tähden, vaan sen valtavan kirkkauden tähden, joka täytti tuon huoneen. Se oli väkevämpi kuin Ruthin eläessä. Kysyin Herrralta, miten se oli mahdollista. Silloin Herra selitti minulle Raamatun kohdan, jossa Elisan kuolleet luut olivat herättäneet henkiin kuolleen miehen. Elisan fyysisen ruumiin kirkkaus oli niin vahva, että kuollut heräsi henkiin joutuessaan kosketuksiin Elisan luiden kanssa.
    (2. Kuningasten kirja 13:21), joka sanoo näin:

"Kun erästä miestä kerran oltiin hautaamassa, hautaajat huomasivat partiojoukon. Silloin he heittivät miehen ruumiin Elisan hautaan ja lähtivät pakoon. Mutta kun ruumis kosketti Elisan luita, mies heräsi henkiin ja nousi jaloilleen". (2. Kun. 13:21)

Daid Herzog jatkaa kirjassaan s. 184 näin:
    Herra käski koskettaa Ruthin ruumista saadakseni kaksinkertaisen voitelun. Kun Ruth oli nyt korkeammassa kunnian ja kirkkauden maailmassa Taivaasssa, hänen ruumiinsa toimi kirkkauden välittäjänä Taivaan ja maan välillä. Kun laitoimme kätemme hänen ruumiinsa päälle, Jumalan voima lävisti meidät kuin sähkövirta, jota voi kuvailla vain sanalla ylösnousemuskirkkaus.

Meillä ei silloin ollut aavististakaan, että istuisimme uusien kirkkausystäviemme, Mahesh ja Bonnie Chavdan (tunnettuja evankelistoja maailmalla) vieressä. Hekin saivat valtavan voitelun ja perinnön Ruthilta. Tässä olikin toinen syy, miksi Jumala oli lähettänyt meidät: jotta Hän voisi ohjata meidät uuteen liittosuhteeseen Hänen kirkkaudessaan. Tuon hetken jälkeen olemme nähneet työssämme paljon suurempaa kirkkautta ja ainakin kaksinkertaisen voitelun entiseen verrattuna".
    .

5. Seitsemän Vierailija

Tv-seiskan (TV7 Kun sisältö ratkaisee!) Yliluonnollista-ohjelman haasatattelussa oli perjantaina 14.3.

Davi Herzog, joka kertoi joulukuussa tekemästään Suomen kiertueesta 6:ssa eri kaupungissa.

Uusinnat ovat ma 17.3. klo 22:45 ja ti 18.3 klo 14:35

Voi katsoa myös netti-tv:n kautta ja ohjelma-arkistosta.

(Ohjelma-arkistossa myös löytyvät aikaisemmat haastattelut.)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri