Vielä Bi-asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Capricorn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Capricorn

Vieras
Nimittäin, kuten kaikki tämän palstan lukijat varmasti allekirjoittavat, seksi on yksi maailmankaikkeutta ylläpitäviä voimia ja näin eri muodoissaan mitä luonnollisin asia. Yhtä luonnollista on uteliaisuus ja kokeilunhalu ja tätä kautta tapahtuva oman seksuaalisen identiteetin löytyminen.

Olipa pitkä alustus. No niin, maagisen neljänkympin rajapyykin ohituksen lomassa olen hyväksynyt sen tosiasian että olen kiinnostunut miesten välisestä seksistä, ja että haluaisin vakituisen suhteen. Kysymys on vain että kuinka päästä kontaktiin samanhenkisten miesten kanssa.

Ravintola-tyyppinen seuranhaku ei kiinnosta, ja netin ja lehtien kontaktipalstoilla liikkuu pääasiassa tyyppejä, jonkalaisten kanssa en halua olla tekemisissä (minkälainen mies kysyy tervehtimisen jälkeen seuraavaksi peniksen pituutta tai kokee oman elimensä niin ihmeelliseksi että laittaa sen kuvan nettiin?). Itse koen seksin niin, että ollakseen mahdollisimman tyydyttävää on molempien osapuolien oltava ns. soul mates, olkoon kumppani mies tai nainen.

Kamalan pitkä kirjoitus mutta toivottavasti joku jaksoi lukea ja jopa ehkä kommentoidakin (jotain muuta kuin että vaihda kättä välillä).

Pidä vaan silmät auki kyllä se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Yleensä sitten kun vähiten odottaa. Se on senverran iso juttu ettei kannata suinpäin syöksyä juttuihin. Hyvää kannattaa aina odottaa.

Yhteistyössä