VIELÄ EI OO SYKSY!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Mut ulkona haisee jo syksylle :( Mut mäkään en vielä suostu myöntämään, koska on vasta elokuu ja vielä kerkee tulee helleaalto :D

Samaa mieltä. Se tuoksu on vaan niin syksyinen ja niin kylmäkin. Mutta toivon niin paljon, että vielä tulisi hellepäiviä.

Huomas sen aamulla kun ajoin tk:hon pyörällä niin aika viileää oli, eli kohta on pakko laittaa jo paksumpia vaatteita päällensä jos ei nää ilmat enää tästä lämpene. Mutta mä tykkään syksystä kun ei ole niin kuuma kuiteskaan että lenkillekin jaksaa mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Huomas sen aamulla kun ajoin tk:hon pyörällä niin aika viileää oli, eli kohta on pakko laittaa jo paksumpia vaatteita päällensä jos ei nää ilmat enää tästä lämpene. Mutta mä tykkään syksystä kun ei ole niin kuuma kuiteskaan että lenkillekin jaksaa mennä.

Kyllä mäkin tykkään syksystä, se on jotenkin niin tunnelmallinen ja mun syksyissä aina tapahtuu kaikkea mukavaa ja siksi innolla odotan mitä kaikkea tämäkin syksy tuo tulleessaan.

Mutta pidän kyllä kesästäkin paljon ja nyt tuntuu ettei tänä vuonna olis koko kesää ollut. On ollut kyllä kukkasia, lintujen laulua ja ampiaisten surinaa, mutta ei ole ollut lämpimiä päiviä, eli ei sellainen kesä mihin aina ennen olen tottunut. Ei ole ollut edes kesävaatteille käyttöä puhumattakaan rusketuksen hankkimisesta.

no kelit on täällä ainakin ihan syksyiset. voi kun oliskin aurinkoista ja lämmintä, mutta ei kylmä tuuli se vaan kolistelee nurkkia ja sadepilvet uhkaa. tosi surkea kesä tänä vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:

Kyllä mäkin tykkään syksystä, se on jotenkin niin tunnelmallinen ja mun syksyissä aina tapahtuu kaikkea mukavaa ja siksi innolla odotan mitä kaikkea tämäkin syksy tuo tulleessaan.

Mutta pidän kyllä kesästäkin paljon ja nyt tuntuu ettei tänä vuonna olis koko kesää ollut. On ollut kyllä kukkasia, lintujen laulua ja ampiaisten surinaa, mutta ei ole ollut lämpimiä päiviä, eli ei sellainen kesä mihin aina ennen olen tottunut. Ei ole ollut edes kesävaatteille käyttöä puhumattakaan rusketuksen hankkimisesta.

Joo, ihan samat ajatukset...ja meillä meni miehen loma-aikakin rempatessa, yhtään ei keretty nauttia perhelomasta :(. Tai no pari kertaa kerettiin kotokulmilla käydä yhdessä kävelylenkillä.
Toivottavasti syksy kuitenkin pitkä ja lämpöinen, mutta kuiteski väriloistoinen ja saatas sitten (ja kerettäs) nauttia syksystä ja yhdessäolosta.
Munkin syksyt olleet yleensä "kivoja" olenhan syksynlapsi jo sillon synnyttyäni ja tuo oma vaavikin ihan loppukesä, alkusyksyn...no jos päivästä katsotaan ni just menee loppukesän lapseksi.

Yhteistyössä