vielä tosta julkisesti imettämisestä..

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
Katsoin eilisen dokumentin ja jäin kyllä suu auki :o
ehkä Tarkoitus oli dokumentin aiheen kannalta vilauttaa rintojaan kun aihe on imetys.
Mutta vaikka olenkin vauvani imettänyt julkisesti ilman häpeän häivääkään niin vaikka isorintainen olen niin en ole kaivanut tissiä/tissejäni täysin esille kaiken kansan nähden vaan vaivihkaa peittäen enkä usko että ulkopuoliset ovat rintojani nähneet kun olen harson alta vauvaa imettänyt.
musta imettäminen on luonnollista eikä sitä tarvitse hävetä julkisillakaan paikoilla koska sitä vartenhan naisen rinnat on luotu että niillä ruokitaan vauvaa.
Ihmetytti vaan kun ne eilen kaivoi niitä rintoja täysin esille missä vain.
En minä itse alkaisi kaivamaan tissiä esille esim keskellä kauppaa.
(toki siinä oli osittain kysymys julkisuudesta mutta tätäkin varmaan tapahtuu)

Tulipahan tässä yks kerta mieleen kun oltiin siskoni kanssa kaupassa ja oli vauvakin mukana. No totta sille vauvalle tuli nälkä ja me mentiin kahville ja mä samalla imetin sitä vauvaa. Ja minulla sattu vielä oleen imetyspaita päällä et oli aika kätevä juttu.
Mut meinas naurattaa siinä viereisessä pöydässä olevat miehet. Ne olin niin vaivautuneita et joivat kauheella kiireellä kahvit ja pullat ja lähtivät. Koko ajan vilkuilivat olkasa yli meitä.
:whistle:

Ja mitähän ne sieltä peitonalta näkivät?+Ei muuta ku vauvan jalat...

Mä kuulun itse julki-imetyksen puolustajiin ja olen itse imettäny mitä omituisemmissa paikoissa, mutta kiinnitin huomiota ihan samaan. Eli eihän imettäessä edes ulkopuolinen välttämättä huomaa, että vauva syö, vaan voi luulla, että vauva on muuten vaan makoilemassa äidin sylissä, nukahtamaisillaan harson alla. Minusta oli käsittämätöntä, että siinä puolustettiin rintojen näyttämistä julkisesti, siis annettiin ymmärtää, ettei se imettäminen julkisella paikalla onistu, kun heittämällä koko maitohinkki näkyvästi esille :o !

Mä kuulun itse julki-imetyksen puolustajiin ja olen itse imettäny mitä omituisemmissa paikoissa, mutta kiinnitin huomiota ihan samaan. Eli eihän imettäessä edes ulkopuolinen välttämättä huomaa, että vauva syö, vaan voi luulla, että vauva on muuten vaan makoilemassa äidin sylissä, nukahtamaisillaan harson alla. Minusta oli käsittämätöntä, että siinä puolustettiin rintojen näyttämistä julkisesti, siis annettiin ymmärtää, ettei se imettäminen julkisella paikalla onistu, kun heittämällä koko maitohinkki näkyvästi esille :o !

Niin olen samaa mieltä. Julkisella paikalla on imettäminen on eriasia kuin julkisesti imettäminen. Ja se oli mielestäni omituista ku ne aktivistit teki sitä imetyskalenteria jonka teemana oli äiti ja sen seksuaalisuus. Ymmärrän kyllä pointin siinä, että nainen voi olla äiti ja samalla seksuaalinen olento. Melkolailla kaikki ovat varmaan käyneet sen kriisin läpi äitiyden alkutaipaleella. Sitä siis mitä en ymmärtänyt oli se, että oliko sen tarkoitus olla seksikästä kun se mukula oli siinä tississä kiinni. Siinähän lapsikin tietämättään joutuu saman seksuaalisuuden keskelle.

Yhteistyössä