Vielä viikko ja mies tulee takasin lomareissultaan,mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
.... Ilman äitiäni olisi eka viikko ollut katastrofi. Äiti on ihanasti hakenut kuopuksen jokapäivä eskarin iltapäiväkerhosta ja esikoinen on odottanut kotona heidän saapumista. Äitini on tehnyt ruokaa ja leiponut täällä lastenkanssa joka päivä. En todellakaan muistanut kuinka hyvää ruokaa äitini aina teki. Tänään odotti lohiriisilaatikko ja voisula ja mä olin aivan myyty. Sitä herkkua kun lapsena veljen kanssa vaadittiin harva se viikko.
No äitiäni kiitin ja halasin ja yhdessä muisteltiin lapsuuttani. Äitini oli todella nauttinut tästä viikosta vaikka joka päivä joutu reissaamaan.
No ensiviikon hoidotkin on jo varmoja,joten vois se mies vielä kolmannenkin viikon siellä Thaimaassa olla. :D
Noi tää oli turhis,mutta mä olen niin kiitollinen ja onnellinen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Se on kyllä ihanaa kun on tukiverkkoa paikalla ja saatavilla just sillon kun sitä kaivataan. =)

Ei se ihan helpolla menny,mutta kun latasin äidin bussikorttiin seutulippurahaa niin kyllä se mielellään tänne linkutti. :D Ja kyllä nuo mummot ja ukit on todella arvokkaita ,jos lähellä asuvat. Ensiviikolla saapuu armeijasta kotiutunut miehen veli avuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja utale:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mikset itse lähtenyt miehesi mukaan Thaimaaseen?

Täällä toinen utelias!
Koska minun lomani oli kesällä ja seuraava keväällä jolloin koko perhe menee pohjoseen. Meillä kun ei nuo lomat oikein yksiin mene. Ja tottapuhuen en todellakaan mihinkään Thaimaaseen lomaani tuhlaa. Tää Suomen kaunis luonto riittää minulle ja lapsille.

Yhteistyössä