Vielä yksi lapsi vai ei!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix2

Vieras
Pakko kirjottaa jonnekin!!! Mun tunteet heitelee suunnilleen joka päivä ihan miten sattuu.. Vähän aikaa sitten olin aivan satavarma että meille ei tule enempää lapsia, nämä kaksi riittää mutta nyt on tullut tunne että mitäs jos sittenkin vielä yksi lapsi.. Meillä siis on jo kaksi lasta 2v. ja 5v. Ja olen vielä kotona hoitovapaalla. Toisaalta mun tekis kauheesti mieli lähtee opiskelemaan.. Minä olen itse isosta perheestä, meitä on 6 sisarusta, niin voi johtua siitä että vielä toisaalta haluan lapsia.. Ja kun tätä lapsentekoa ei voi kauheesti pitkittääkään kun mulla on endometrioosi (lievänä vielä) ja se aiheuttaa lapsettomuutta niin nyt jos koskaan olis ehkä hyvä aika!! Pakko oli kirjoittaa jonnekin ja purkaa oloa... :) kun oon jo sukulaisille ja ystäville toitottanu että meille ei enää tuu lapsia niin en haluu heillekään kertoa että vielä sittenkin haluan vauvan.. :)

En ymmärrä teitä, joiden täytyy toitotella sukulaisille ja ystäville ettei tule enää vauvoja, tai vastaavasti toitottaa että haluaa vielä vauvan! Hölmöä. Sitten saa kaikenmaailman tädeille selitellä jos mieltään muuttaa. Musta se ei kuulu kellekkään monta lasta haluaa tai on haluamatta.Ja mitä sä jahkaat jos kerran haluut ja endomettrioosi kolkuttelee!

Yhteistyössä