Hae Anna.fi-sivustolta

vieläkö Rodokselle

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä pekko, 17.10.2005.

1. pekko Vierailija

Huomenia!
    Onko ketään vielä lähdössä syksyn aikana Rodokselle lämpöä etsimään? Itse menen sinne ensi lauantaina viikoksi. Toivotaan että lämmintä vielä riittää.

2. Tigana Vierailija

Jopa vain hyvinkin. Lähdemme ensi viikon torstaina. Eiköhän siellä ole lämpöä ainakin enemmän kuin täällä ja loma on aina LOMA, vai?

3. kylmä Vierailija

Tulin eilen kotiin Kreetalta ja siellä oli ihan karmeat kelit, säät olivat suuri pettymys! Kolmena ekana lomapäivänä auringosta ei näkynyt vilaustakaan, satoi ja ukkosti. Meillä ei ollut tarpeeksi lämpimiä vaatteita mukana, joten oli pakko ostaa paikan päältäö esim. fleese lämmikkeeksi. Ja kun ilma oli niin kostea, eivät kastuneet vaatteet meinanneet kuivua. Sateenvarjo mulla oli mukana ja sille oli käyttöä. Joten suositelen ottamaan mukaan myös lämpimiä vaatteita, Kreetalla ei tarjennut olla huonoina päivinä, vaikka oli farkut, t-paita ja sen päällä pitkähihainen. Saatiin me aurinkoa kolmena päivänä ja sitten oli yksi päivä pilvinen, mutta ilman sadetta. Lauantaina lähtiessämme lentokentälle, saarelle iski ukkosmyrsky, vaikka päivällä oli ihanan aurinkoista. Kokemuksesta viisastuneena, jatkossa enenmmän lämpimiä vaatteita mukaan! Itse lähdin hakemaan lomlta pelkkää aurinkoa ja altaalla löhöämistä, siksi kelit olivat karvas pettymys. Mutta ei siellä pitkään aikaan olekaan ollut noin huonoa loppukesää, sanoi joku kaupassa näin. Toivottavasti teillä on paremmat kelit, ei ole kiva palella matkalla ja pukeutua paksusti, Suomessa saa jo pynttäytyä ja palella muutenkin! Hyvää matkaa, itse en kyllä vähän aikaan Kreetalle lähde!

4. Maanjäristys Vierailija

on ollut tänään kreikassa, Rhodoksen saarellakin oli tärissyt?

5. Totuus Vierailija

Lokakuun puolenvälin jälkeen rodolla on kylmää, pilvistä, sateista ja kosteaa öin ja päivin.
    Jos hotellissa ei ole lämmitystä, niin huhuh, eipä käy kateeksi.

6. lämmin Vierailija

Ja Rodoksella oli lämmin koko ajan ja jäi lämmin kun lähdettiin lauantaina. Olisi tehnyt vielä mieli jäädä sinne.
    MUTTA nyt kirjoitetaan Rodoksesta, älä sekoita Kreetaa tähän.

7. lämmin Vierailija

No ei ollut kylmää, 14.ja 15.10 välinen yö oltiin eikä paleltu. Kokeile joskus niin tiedät! Luulo ei ole tiedon väärti.

8. sirkkis Vierailija

Olimme viime vuonna 28.10 Rodoksella maakunnasta tehtiin silloin viimeinen matka. Sää oli todella hieno koko ajan 28 astetta eikä tuullut yhtään, vaikka siellä joskus syksyllä ja iltaisin tapaa tuuleskella, nyt ei. Parhaimpia matkoja Rodokselle kokemusta nimittäin on 15 kertaa käyneenä.

9. Vainko Vierailija

yhden yön kokemus?
    Olin itse kolme viikkoa ja lämmintä oli.
    Vaan ei ole enää!
    Luulo ei todellakaan ole tiedon väärti.

10. Tigana Vierailija

Sääliksi käy sinua ja sinun ylen negatiivista asennettasi. Onko sama malli elämässäsi?
    Olen ollut Itäisellä- Välimerellä 3 kertaa tätä ennen loka-marraskuun vaihteessa, eikä kertaakaan ole ollut kuvailemiasi olosuhteita.
    Että oikein lämmitys pitäsi hotellissa olla :D

11. vainkolle Vierailija

No tottakait oltiin pitempään mutta viittasin yhden edellisen tekstiin jossa oli puhe ajankohdasta... lue ja ajattele...

12. lämmin Vierailija

Totuudella on ilmiselvästi kurjaa aina, oli missä oli. Onneksi meillä muilla on asiat paremmin!

13. Vahinko Vierailija

En sitten millään kehtaa lukea koskaan koko keskustelu rimpsua ja ajatteleminen on minulle täysin vieras käsite.....muutenhan en olisi tässä kirjoittamassa sinulle mitään ;( Mrrrrrrr.Pois täältä ja pian!

14. 19.10 Vierailija

Sain tänä aamuna viestin kavereilta Rodokselta
    ja kertoivat, että eilen oli sää kylmennyt,
    tuskin siellä nyt lunta kuitenkaan sataa...

15. mikä ettei Vierailija

Kuten linkistä näkyy, on siellä nyt 17 astetta, mutta kun aurinko paistaa, niin se tuntuu ihan helteeltä. Ennusteen mukaan siellä olisi 19 ja se kohoaa asteen pari päivässä kohti tiistain 27:ää. Voin vakuuttaa, että ei palenna. Tuo 27 tuntuu auringossa 35:ltä. Hyvää hellettä vaan!

16. mikä ettei Vierailija

se linkki:

http://www.wunderground.com/global/stations/16749.html

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy