VIELÄKIN ASTIOISTA: Mitä astioita löytyy turhana/ylimääräisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UHU

Aktiivinen jäsen
29.10.2008
1 563
0
36
Niin siis mitä astiasarjaa sinulta löytyy vaikka et sitä tarvitse tai kerää tai et siitä tykkää? Itse olen jo hankkiutunut eroon suuresta määrästä astioita. mm. näistä:
-vsin kultakeramiikkaa koko astiasto lautasineen ja kahvikuppeineen. Saatu lahjaksi mutta hyi en tykännyt.

-24h vihreää ja valkoista sarjaa, kyllästyin

-Pentikin inkivääri mukeja. Ei ollut muuta samaa sarjaa joten kiertoon meni

-Arabian Ego lautaset, sama syy kuin edellä. Paitsi vielä löytyisi tuohon sarjaan jonkinmoinen sirotin ja kippo jotka laitan myös eteenpäin.

Entäs muilla?

Mulla ois kanssa vähän tuota kultakeramiikan sinistä, joka joutaisi menemään. Lisäksi paljon myös muita "nimettomiä" astioita, jotka mielelläni pois viskaisin.

mulla on monia arabian astiastoja ja mistään en malta luopua...keräilijä sielu. villeroyt on myös kaapissa ja löytyy yksi "halppis" astiastokin sara la fountain astiasto. sen voisin hävittää kaapeistani, mutta jospa terassikäyttöön ottaisi sen.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ja lasten muumi-mukit :x

Mutta ovat lahjaksi saaneet...

kun joku toinenkin joka ei diggaa niistä muumi-mukeista:) mutta tosiaan lahjaksi saatu ja on kovin rakkaita tuolle lapsoselle...

Mulla ei oikeastaan ole mitään turhaa, joitakin parittomia laseja löytyy, tai siis että samanlaisia on 3 kpl tai 4 kpl, muttei semmosta järkevää määrää. Mutta ne menee arkikäytössä omalla porukalla ihan hyvin.

Meillä on sellaisia englantilaisia rypäle- ja omenakuvioisia astioita 12 hengen serviisi ja ne voisin ilomielin raivata pois kaapeista. Oon yrittäny päästä niistä luontaisella poistumallakin (lasten käytössä) mutta eipä oo juuri hävikkiä tullut vaikka sitä toivonkin...

Yhteistyössä