Vieläkin huvittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Eilen lähdin hirveellä kiireellä kaupoille, siinä tohinassa en muistanu tukkaani kattoo ollenkaan. aamulla siis lähdin. Laitoin hätäseen ripsivärin ja menoks.

Siinä tein ostoksia ja aloin huomioimaan että mitä ne ihmiset tuijottaa, huomasin että mun tukkaa ne kaikki kattoo. kädellä koitin päätäni nii sehän oli ihan hirveessä takussa takaa, oikeen kunnon taakkukasa.

Kurkkasin sitten semmosesta peilistä mitä siellä joissain hyllyissä on yläällä. Voi luoja että repesin nauramaan siellä :whistle: toinen puoli tukasta oikeen noussu pystyyn ja takaraiviossa oikeen kunnon pöhö pystyssä :laugh:

Hulluna ne mua piti varmaan kun en voinu naurua pidellä, tää oli ihan hirvee tää tukka :D

Äsken hain postia niin tuli toi talonmies lippuja laittaan, oikeen tärkeenä siinä aloin juttelemaan ja huomasin että koko aika kun puhuin niin se tuijotti mun tukkaa :D Heti tuli mieleen eilinen kauppareissu ja siinä vaiheessa alko hukkumaan sanat mitä pitikään sanoo :ashamed: nii oli taas tukka kuohkeena kun peiliin katoin. :whistle:

Yhteistyössä