Vieläkö on Kuumamammoja 2005.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mindi :hug: Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan! Sä olit jo plussannu sillon kun mä aloin kirjottelee kuumiksiin. Mut olin kuitenkin käyny jo parin kuukauden ajan lukemas teidän juttuja ja muistan sut.

nelly: Hui kun sullaon jänskä tilanne! Niitä tapauksiahan on aika paljon et ensimmäinen lapsi ei meinaa millään tärpätä ja sit seuraava tärppääkin ilman yritystä. Kovasti jänskäilen sun puolesta, et tuleeko täti ja pääset kunnolla kuumeilemaan sit kun teillä yritys alkaa vai onko pikkukakkonen ottanut varaslähdön..

Juu, eipä oo täälläkään aikaa istua koneen ääressä samalla tavalla kuin sillon joskus.. Mitäs mieltä ootte semmosesta ettei alotella joka päivä uutta pinoa, vaan kirjoiteltais aina tähän pinoon ja koitettais pitää tää pino ylhäällä?! Sit ei menis aikaa siihen et etsii edellisten päivien pinoja jos ei joka päivä koneelle ehdi. Täältä vois sit aina lukea muiden kuulumiset.

Mä kovasti odotan et koska Lucas lähtee kävelemään ilman tukea. On jo 2kk kävelly tuen kanssa. Nyt on pojasta tullu sen verran arka et jos huomaa seisovansa ilman tukea niin menee heti istumaan tai ottaa jostain kiinni. On tuo poika niin ihana pakkaus et kiva ois toinenkin saada. Vielä ei kuitenkaan järkyttävän kova kuume oo, kun Lucaksen kanssa touhutessa menee aika niin äkkiä.

-Liinos

toi Liinosen ehdotus oli aikas hyvä! Tai sit jos rupee tuntumaan, että juttua on kasautunut pino tolkulla, niin voihan uuden pinon alottaa vaikka kerran kuussa. Katotaan nyt miten tää kirjottelu tästä lähtee..

mäkin muistan teidät, tai nimimerkinne :)

juu mä taisin plussata ekojen kanssa. ja tyttö kohta jo 1v 2kk :)

nyt oli tosin KM ja mieli oli jonkun aikaa matalalla... kaikki sujui niin täydellisesti J:n kanssa etten osannut edes pelätä KM... saa nähdä nyt osaako seuraavasta raskaudesta edes nauttia :(

tehdäänkö kuitenkin lyhyt esittely?

mä oon siis nykyään 23v, mies 26v ja tyttö 1v.
eteläsuomessa asustellaan uudessa PT:ssa ;)
oon SH, mies opiskelee mutta töissä opettajana.
tällä hetkellä hoitovapaalla mutta töihin meen syksyllä.

nyt eka yrityskierto KM jälkeen (kun meni kesken niin tulin raskaaksi 2. kierrolla, tytön kanssa 3.)

M & J

Moikka taas.....
Juu, kuten totesitte, niin ei tuota aikaa ei enää ole samalla tavalla roikkua netissä kuin aiemmin yhden vaavin kanssa. 3v ja tuo huomenna 7kk vaativat ihan erillain huomiota ja on kyllä päivät pääksyten tekemistä...

Sitten, Voi Mindi83. Olipa harmittava takaisku tuo km. Onneksi tuo luontoäiti on niin ihana, että noita mahdollisuuksia tulee aina uusia ja uusia.... Nyt kovasti tsemppiä ni kyllä se positiiviseksi muuttuu. Jotenkin on semmonen kutina, että aika nopeastikin, koska noin nopeasti on tärppi tullut aiemminkin.

Hei Nelly, mikäs on tilanne? Voi hitsi. Täällä mietin ja pähkään. Toivon totisesti, että se on plussatesti, mutta jännätään. Ilmoittelehan pian ;)
Oukei, tuo vaavi ei sit millään nuku ilman tissiä ja taas pitää käyä vähän hyssyttelemässä. No, that's just life =) .

Mutta plussatuulia kaikille ihanille kuumamammoille. Ai niin ittestäni vähän..
Olen 30v ja mies 29v, tyttö 3v ja vauva 7kk, koira 4v. Asumme Keski-Suomessa. Muutimme viime kesänä tänne takaisin, kotiseudulle.
Itse olen äippävapaalle syksyyn, sitten olen kotona n. vuoden ja lähden ettimään uutta työtä. Miehellä täällä vakkariduuni, sai heti kun muutettiin.
Edelleenkin menkkoja odotellessa.. |O |O

No niin piinailu loppu tältäerää tähän! menkat alko eilen. Oikeestaan ihan hyvä juttu, ettei tuo pikkukakkonen ottanut varaslähtöä niin pääsee taas sit ihan kunnolla kuumeilemaan, kun viskastaan ne kumiukkelit nurkkaan. toivottavasti ei nyt kuitenkaan tarttis kahta vuotta odotella :whistle:

Ja sitä esittelyä... eli itse olen 24.v, mies 23 ja poitsu on tosiaan 5kk. Naimisiin mentiin muutama kk sitten kundin ristiäisten yhteydessä(tai oikeestaan päivää aikasemmin, mutta hääjuhla pidettiin saman päivänä ristiäisten kanssa). Espoossa asustellaan. Mies on autonasentaja ja minä tällähetkellä äippälomalla. Hoitovapaalle meinaan jäädä äippäloman loputtua ja töihin ei mikään kiire ole. Eli jos ei elämäntilanne tästä paljoa muutu, niin ainakin seuraavat 3.v olis tarkotus olla kotona. Ehkäpä vähän pidempääkin, jos pikkukakkonen jossain välissä ilmottelee itsestään.... nii joo ja kuuluhan tähän perheeseen myös 11,5v koiravanhuskin. ja kumiukot olis tosiaan tarkotus heittää elokuussa nurkkaan ja alottaa kuumeilukin sit ihan tosissaan.

Nyt Miksu hermostuu, joten pitää mennä :wave:

Nelly

Nelly hyvä, että pääset sitte piinailemaan, ku on sen aika. :hug:
Esittelyä: Mä oon 24v, mies 25v ja tyttö 1v1kk. :heart: Asutaan Etelä-Suomessa. Oon hoitovapaalla tän vuoden, tammikuussa töihin näillä näkymin. Pikkukakkosta yritetään kovasti saada alulle ja jos LA tulee olemaan suht alkuvuodesta, niin jatkan varmaan hoitovapaata äippäloman alkuun. Nyt yk5 menossa ja ovisaika alkaa olla käsillä. Ekaa kertaa oon tehny ovistestejä, oli ihme heräteostos. Vielä ne ei oo ainakaan näyttäny, et ovis ois tulossa. Toivotaan nyt, että näyttäs jotain. =)

Täällä on ainakin nautittu helteistä ihan täysin siemauksin. Ihanaa, kun tolle pikkumiehellekkään ei tarvi ängetä päälle kun hattu kun lähetään pihalle. Muuten voi olla ihan sisä kuteissa B) Mulle on muuten tän vauvakuumeen rinnalle iskenyt ihan hillitön matkakuume... Olis niin ihanaa päästä etelään ukon kesälomilla, mutta saa nyt nähdä. Epäilen vähän että eipä taida olla varaa lähteä :(

Jaahas nyt kuullostaa siltä, että täytyy maito pullo kaivaa esille :wave:

Nelly

mindi83 tässä. tuli nikinvaihto :)

tänään alkoi mulla menkat niin helmivauvaa meille ei tule. ehkä tulisi toinen huhtivauva :heart: :D

eli yritys jatkuu ja siirtyy eteenpäin...

syksyllä meen takaisin töihin niin työnantaja varmaan kiittää kun en heti jää Ä-lomalle ;)

mukävaa sunnuntaipäivää kaikille :)

maya :hug: menkoista!
Mulla oli ovis viime ke-to, joten odottelua vaan. Tosin tiistaina ja perjantaina vaan puuhasteltiin, niin ei oo mitään suuria toiveita raskautumisen suhteen. Miehelle sanoinki, että jos nyt raskautuisin, niin tyttö tulis. Eiks se niin mee, että tyttösiittiöt ui hitaammin ja elää pidempään. Ja poikasiittiöt taas ui nopeemmin ja elää vähemmän aikaa.
Mä oon ihan tyytyväinen, ku helteet loppu. Ei oikeen enää ruokakaan maistunu (sehän vasta kamalaa on... :whistle: )
Tytsy on nukkunu jo yli pari tuntia päikkäreitä ja mä ihmettelen, et mitä puuhais?!

Täällä päässä on ollu niin kiirus et enpä pahemmin oo koneelle ehtiny!

Mutta pikaisesti esittelyä: mä -82, aviomies -81, poitsu 03/06. Mä oon nyt hoitovapaalla, ainakin tän vuoden. Töitä ois tarkoitus jatkaa tammikuussa, tai sitten ei.. Pph:na työskentelen, eli ei tarvii viedä poikaa hoitoon sitten kun töitä jatkan.

maya: :hug:

Tää kuumis poistuu taas lyhyen kuumeilun jälkeen odotuspuolelle.Tänään pamahti plussa ekasta kierrosta..viikon jo sitä epäilinkin kun oli viime ma lähtien oireita joka pvä. Mukavaa jatkoa ja plussatuulia muille kuumiksille.

Mamitre rv 4+0

mamitrelle tuhannet onnittelut plussasta ja tarrasukat mukaan!!

täällä pupuilu jäänyt vähemmälle, pitäisi skarpata...

huomenna lähdetään risteilylle mutta sen jälkeen ehkä...

plussatuulia muille :)

Heippa :wave:
Täältä löytyy kans yks joka ehti hetkisen kuumamammoissa pyöriä..kukaan ei kyllä varmaan muista ;)
Mut tuttuja nikejä löytyy täältä :hug:
Liinos onkin tuttu tuolta elokuisista :wave:

Täällä semmonen tilanne että itse olen tällä aikaa valmistunut ja meille syntyi 31.7.06 kaksospojat :heart:
1vee synttärit siis lähestyy kovaakyytiä =)

Vauvakuume pukkaa päälle vaikka järki sanoo ettei nyt ehkä ihan vielä :whistle:
Mut minkäs teet tälle sisäiselle olotilalle!

Ehkäisyrengas lens meilläkin mäkeen. Mennään joko kumilla tai ilman,minulle sopii että annetaan kolmannelle lupa, vaan pallo on nyt isännällä :D
Itellä vaan tuppaa oleen vuoto-ongelmia ja lääkärille tarttis mennä selvittän mistä on kyse...nyt 3viikkoo vuotaa :headwall:
Sama ongelma oli ennen ehkäisyrengasta :/

mamitrelle hirmusti onnee :flower:

Hiiiiiiopppp!!

Nostelen tässä meitä kun taas ollaan tiputtu...

Jennylille tervetuloa taas uudelle kierrokselle!

Täällä pikkumies oppi ryömimään viime viikolla, joten vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää :D

Elokuu onneksi lähenee koko ajan... :whistle:

Jaaha nyt pitää mennä, ennen kun cd-levyt saa kyytiä :wave:

Nelly

Onpa juu hiljaista tässä pinossa..

Täällä täti kylässä, ekaa kertaa pillereiden lopetuksen jälkeen.

Meidän pikkumies on alkanut kävelemään pieniä matkoja ilman tukea! =) :heart:

jennyli: ootkos jo liittynyt kerho-osiossa elokuisten kerhoon!? Olis kiva taas kuulla teidän poikien kuulumisia!!

Heippa taas kaikille!!!

Täällä taas vaihteeks huitelee kp:t jossain reilusti yli kolmessa kymmenessä :headwall: Eli tais tosiaan alkaa heti nää kierto ongelmat... nooh ei ressiä siitä vielä!!

Sit on pakko hehkuttaa... Mun kaveri on tänään saanut tyttövauvan :heart:
Harmi vaan, etten pääse tätä pientä katsomaan, kun tää kaveri asuu toisella puolella suomea, mutta saa kyllä mulle kuvia laittaa heti kun kynnelle kykenee ja huomenna täytyy heti lähtee kauppaan ostamaan sille joku ihana prinsessa mekko (onneks posti kuitenkin kulkee).

Meidän miksulle ilmesty eilen eka hampunen. On muuten aikas terävä, vaikka niin pieni vielä onkin :D

Ja sitten nukkumaan... :wave:

mamitrelle hirveesti onnea!
Itellä taas "jännät" paikat. Kp24 menossa, mutta menkkajomotuksia oli eilen illalla kovasti, joten menkkoja odotellessa... :( Ehkäpä se pikkukakkonen kuitenkin joskus meillekkin tulee.

Mä en pahemmin oo kp:ta jaksanu laskea, kun tjot linjalla ois tarkoitus olla, ainakin jonkin aikaa. Ja on ollu niin paljon muuta tekemistä ettei oo pikkukakkosesta sen enempi ehtiny haaveilla..

Meidän pikku mies täyttää parin viikon päästä vuoden. Aika on pojan syntymän jälkeen menny niin hurjaa vauhtia ettei perässä meinaa pysyä!! Eikä poika oo vauvalta tuntunut enää pitkään aikaan. Enää ei konttaa oikeestaan ollenkaan, kävellen mennä tohottaa kauhia vauhti päällä koko ajan (on kävelly ilman tukea kolme viikkoa), Hampaita jo kymmenen, sanoo muutamia sanoja mm. äiti/äitä :heart: mikä oli pojan eka selvä sana. Välillä meinaa itku tulla kun katsoo poikaa ja ihmettelee et mihin mun pieni vauva on niin äkkiä kadonnut.

nelly: kurja juttu et sulla taas kp:t heittelee :/

Rinkinki: mikäs sulla on tilanne?!

Liinos tilanne on se, et menkat alko ajallaan ja taas uus kierto alko. :'( Oli kyllä aika masentavaa taas. Mut tässä kierrossa yritän olla ajattelematta kiertopäiviä. =) Tuskin onnistuu kovin hyvin, mut yritys hyvä 10! ;)
Nelly kurja juttu, että kierrot heittelee. :(
Meillä likka tuli kuumeeseen tänään. Ei oo muita oireita, et en tiiä mikä vaivaa.

pitää tännekin tulla kertomaan että meille tulee näillä näkymin maalisvauva :heart:

2 kierrosta plussasin tällä kertaa ja LA 15.3.

nyt vaan vahvat tarrasukat mukaan että tällä kertaa pysyy mukana loppuun saakka!! :heart:

mindi, prinsessa ja rv 7

Onnea kauheesti mindille plussasta!!! Ja tarrasukkia pikkuiselle...
Rinkinki :hug: Ja nyt tupla peukutuks ens kiertoon, että saatas sinnekkin se plussa!!!

Täällä ei edelleenkään menkkoja kuulu... Nyt kk myöhässä. Kumiukkokin jätettiin nyt pois, kun pieni pelko hiipi takaraivoon et tärppiä saa taas odotella pitkään... :/

Nyt pitää mennä :wave:

Nelly

Yhteistyössä