vieläkö teillä lapset käyttää kalsareita/sukkahousuja?

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
siis tollaset leikki-ikäset lähinnä?

on se vaa kumma et vaikka lapsia on useampi niin silti tuntuu et niitä ei osaa koskaa pukea oikeen :ashamed:
aika lämmintähän tuolla ulkona kuitenkin jo on.. :/

1v6kk ja on pitkikset jalassa ulkona ja siinä päällä joko ulkoiluhousut tai jos kauppaan/kylään mennään niin farkut tai sammarit. Mä varmaan pidän niitä sillä johki heinäkuuhun asti, ettei sen vaan tuu kylmä :D

No käyttää kyllä. Oli vielä tuulipuvun housutkin. Ei siellä mun mielestä niin lämmin ollut eikä ollut lapsikaan yhtään hikinen kun sisälle tultiin. Ihan suorassa auringossa oli ihan kivaa, mutta varjossa aika viileää..

Ulkoilessa kalsarit verkkahousujen alla. Tuli vaihtamaan verkkatakin pois ja tuulipuvuntakin tilalle.. kuulemma tuuli meni kylmästi läpi.. Kyseessä siis koululainen. Juu ei munkaan mielestä tuolla niin kamalan lämmintä viel ollut.

Tänään ei tarttenu käyttää, mutta mistä sitä tietää minkälaista säätä ensi viikolla on, joten kyllä ne esillä vielä ovat. Varsinkin aamuisin voi vielä olla kylmää ja pitkät kalsarit voi olla tarpeen.

Juu.Kyllä tuo neiti käyttää sukkiksia. Ikää on 1v3kk. Ja vielä isoveli piti eilen kalsareita farkkujen alla. 12v. Molemmat vilukissoja. Kevät on niin petollista aikaa. Näyttää lämpimältä,mutta tuuli saattaa ollakkin yllättävän kylmä. Varsinkin jos se tuulee mereltä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja gf:
Alkuperäinen kirjoittaja mum:
no ei tänään kun lämpömittari huiteli 20ssä

no kyllä meillä tänäänkin oli sukkisket ja kalsarit tottakai koska ei oo vielä kesä eikä lämmin.

Eikö lämpöasteet merkitse, eikä se mitä kuukautta eletään?
Jos jossain oli tänään (täälläkin oli) 20 astetta eikä tuullut, aurinko paistoi, niin onhan se jo KESÄ ja lämmintä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja mum:
no ei tänään kun lämpömittari huiteli 20ssä

no kyllä meillä tänäänkin oli sukkisket ja kalsarit tottakai koska ei oo vielä kesä eikä lämmin.

Eikö lämpöasteet merkitse, eikä se mitä kuukautta eletään?
Jos jossain oli tänään (täälläkin oli) 20 astetta eikä tuullut, aurinko paistoi, niin onhan se jo KESÄ ja lämmintä :)

no ei valitettavasti tuo kylmä viima ja tuuli ole kesäisen lämmin,yöllä on pakkasta myös siellä missä sinäkin asut,asutaan näet aika lähekkäin,-2 oli tänä aamuna..eli ei käsittääkseni kesällä ole pakkasta lainkaan yöllä joten nyt on KEVÄT ja toki vaatetta voi vähentää niinkuin meiän penskat tänään olivat pitkähihaisilla paidoilla,kalsareilla ja verkkareilla..mut ei tosiaan viel mikää toppimekkokeli ole!

meillä oli lapset ihan golitsihousissa ja pitkähihaisissa t-paidoissa, itselläni oli puuvillahousut j lyhythihainen. ja lämpöä oli jotakuinkin 20astetta, eikä tuullut

no ei valitettavasti tuo kylmä viima ja tuuli ole kesäisen lämmin,yöllä on pakkasta myös siellä missä sinäkin asut,asutaan näet aika lähekkäin,-2 oli tänä aamuna..eli ei käsittääkseni kesällä ole pakkasta lainkaan yöllä joten nyt on KEVÄT ja toki vaatetta voi vähentää niinkuin meiän penskat tänään olivat pitkähihaisilla paidoilla,kalsareilla ja verkkareilla..mut ei tosiaan viel mikää toppimekkokeli ole!

Ööö. Mä heräsin aamulla seiskalta ja mittarissa oli liki 10 astetta plussaa. Oli pakko kurkata Ilmatieteen laitoksen sivuja, ja pakkasta täällä ei todellakaan ole viime yönä ollut eikä ole ensi yönäkään. Tuskin siis ihan naapurissa olet :D

Eikä tuolla ulkona tuule yhtään...just takapihalla olin.

Ööö. Mä heräsin aamulla seiskalta ja mittarissa oli liki 10 astetta plussaa. Oli pakko kurkata Ilmatieteen laitoksen sivuja, ja pakkasta täällä ei todellakaan ole viime yönä ollut eikä ole ensi yönäkään. Tuskin siis ihan naapurissa olet :D

Eikä tuolla ulkona tuule yhtään...just takapihalla olin.

kyllä vaan oli kun mies töihin lähtiessään oli ikkunat autosta raapannut.Lahden kupeessa ollaan..

Juu yöhalloja on mutta 7.30 oli Kouvolassa jo 10 astetta lämmintä ja iltapäivällä näytti jotain 20 tienoilla olevan joten ei ole pitkiksiä päällä enää täällä.

kyllä vaan oli kun mies töihin lähtiessään oli ikkunat autosta raapannut.Lahden kupeessa ollaan..
Ja mä en oo Lahdessa päinkään.

oot sitte ilmeisesti muuttanu :)

En oo koskaan asunut Lahdessa päinkään :D. Enkä asu.

liippas vissii turhan läheltä ku et voi myöntää...mut ihan sama..kyl mä tiiän

Yhteistyössä