Hae Anna.fi-sivustolta

Vieraita henkimaailmasta

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Tita, 11.09.2005.

1. Tita Vierailija

Hei!

Jos luonanne käy vieraita henkimaailmasta, siis kuolleita rakkaitanne, niin miten heidät tunnistatte, eli näettekö vai koetteko? Tunnetteko jonkun tuoksun tai kuuletteko äänen?

Tiedättekö millaisissa tunnelmissa he ovat ja saatteko heiltä mitään viestiä?

Paljon paljon kiitoksia kaikille vastaajille!

2. Tita Vierailija

Hei taas!

Nostan tätä ylös toivoen, että joku ottaisi kantaa, sillä varmasti täällä on useampia, joilla on kokemuksia henkimaailman läsnäolosta.

Jaetut kokemukset auttavat aina eteenpäin!

Lämpimin kiitoksin Tita

3. Jepjep Vierailija

En tiedä käyttäisinkö sanaa vieraita henkimaailmasta mutta joskus tosi harvoin niin tunnen että isoisäni olisi läsnä.Oltiin tosi läheisiä,hän kuoli 10v sit..Tän olen kokenu viitisen kertaa..

4. Inke Vierailija

Viimeksi näin isäni istuvan. Hahmo itsessään oli hyvin usvainen, vaan kädet olivat tunnistettavissa ja asetetut syliin samalla tavoin, kuin ne olivat hänellä eläessään kun hän istuutui odottamaan jotakin. Nyt hän odottaa siellä jotain meistä omista läheistään.

5. Tita Vierailija

Olipa mukava saada muutama viesti tähänkin aiheeseen.

Omalla kohdalla käy niin, että kun joku läheiseni käy kotonamme henkimaailmasta, sen joskus tunnistan tuoksusta, mutta usein siitä, että muistan miltä ko henkilön energiat tuntuivat eläessään ja sitten huomaan voimakkaasti vierelläni nämä samat energiat.

Kerrankin olin aamupuurolla 3-vuotiaan lapseni kanssa ja tunsin isäni tulevan seuraamme ja samalla lapseni sanoi, pappa tuli. Itse en häntä nähnyt, mutta lapseni sanoi, missä pappa istui ja jonkun ajan kuluttua hän sanoi, että nyt pappa lähti ja näytti kädellä ylös päin.

Ihmettelen sitä, että mistä tiedän heidän ilmeensä, vaikken näe heitä, nimittäin joskus tunnen heidän hymyilevän hyväntahtoisesti ja joskus näen huolen heidän kasvoillaan, eli kuvittelenko vain?

Miten te koette heidän mielenliikkeensä tai ulkomuotonsa?

Kiitoksia taas kovasti!

6. katariina Vierailija

Kun äitini kuoli niin näin muutaman unen jossa hän ihan selkeesti kävi luonani,tunsin jopa hänen kätensä kädessäni,niin sileä pehmeä...herätessäni pidin miestäni kädestä:)

Muuten ne tosiaan on jonkunlaisia energioita,tai voimakkaita ajatuksia,jonkunlaista läsnäoloa.

Nyt ei ole aikoihin vieraillut...:)

7. marja Vierailija

Minunkin kokemus,,,pari vuotta sitten tullessani kotiin päivällä töistä oli naapurini n.60v mies kuollut rivitalon päätyyn..paikalla oli pari poliisia ja liuta muita naapureita. itse mies oli pressun alle petettynä,vain käsi näkyi ulkopuolella.hän oli saanut sairas-
    kohtauksen ja kuollut ennen ambulanssin tuloa.minua näky järkytti koska vaikka asui 2m päässä,ei viety kotiin vaan odotettiin ruumisautoa hakemaan..ja rukoilin hänelle hy-
    vää matkaa tuonpuoleiseen.samalla kun mielessäni rukoilin tunsin hänen hätääntyneen sielunsa ..niin asian tulkitsin...""puheen""koska ei itse ymmärtänyt mitä tapahtunut...parinpäivän jälkeen hän saapui yöllä uneeni kiittämään ja kertomaan,että nyt hän tajuaa mitä tapahtunut ja pyysi kertomaa vanhalle äidilleen ,että hänellä ei enää kipuja ja on hyvä olla...en pelästynyt vaan tunsin syvää rauhallisuutta.

8. Tita Vierailija

Hei!

Aika mielenkiintoinen kokemus. Olitko paljon jutustellut tämän naapurin kanssa aiemmin ja kun hän sitten unessa pyysi sinua toimittamaan tiedot vanhalle äidilleen, niin saitko sen tehtävän tehtyä? Tuntuisi aikaa haasteelliselta, jos et hänen äitiään tunne, mutta ehkä sen voisi hänelle vaikka telepaattisesti viestittää tai vakuutella muuten, jos sattuu hänen kanssaan juttelemaan, että pojalla on kaikki hyvin.

Hienoa, ettet pelästynyt, vaan tunsit syvää rauhaa. Uskoisin, että aistit sen rauhan, mikä naapurin miehellä siellä henkimaailmassa oli.

Kiitos kun kerroit!

9. marja Vierailija

hei
    oli joo jotenkin hyvä kokemus..jos voi toisen kuolemasta sanoa..kun sitä mieltä vaan olen ,että jokaisella se oma aika lähteä.
    tämä mies oli alkoholisti..ei usein juteltu ;mutta reilusti aina naapuria moikkasin kun tavattiin...oli jonkinlainen yhteys..kun ihmisistä ajattelen aina sitä parasta..
    hänen äidilleen kerroin..liikuttui kovasti ja rauhottui ...ainahan oman lapsen kuolema koskettaa..uskoisin että uskoi minua..muitakin kuoleitten vierailuja ollut...lemmikkikoirakin kävi kuoltuaan:)...en pelästy niitä..minusta ihania vierailuja.

10. Tita Vierailija

Hei taas!

Onpa ihana, että sait mahdollisuuden kertoa hänen äidilleen.

Hienoa, että koet vierailut luonnollisena tapahtumana, sillä sitähän se on, vaikka ei moni niin helposti ajattelekaan.

Kaikkea hyvää sinulle ja muillekin pallolaisille!

11. hipsuli Vierailija

En varta vasten ota yhteyttä heihin, mutta monesti tulevat luokseni energisesti. Tunnen tuon hengen ""kalman kylmänä"" yleensä ihan fyysisesti. Joskus he antavat minulle omaan kehooni aistimuksen omasta olemuksestaan. Olen työni puolesta tekemisissä paljon kuoleman kanssa ja aika usein sielu jää välitilaan. Tulevat silloin kolkuttelemaan jostakin syystä ohimoitani. Tällöin otan yhteyttä reikillä heidän energioihinsa kunnolla ja pyydän heidän auttajiaan auttamaan heitä kirkkauteen. Olen käsittänyt että tämä on yksi tehtäväni.

12. S.T. Vierailija

Hieno ja tärkeä tehtävä sinulla on, hyvä että olet oivaltanut taitosi.

Oletko sitten saattohoitopuolella, kun olet tekemisissä kuoleman kanssa? Ei tietenkään tarvitse vastata, jos tuntuu liian henkilökohtaiselta.

Kun opiskelit reikiä, niin avautuiko sinulle silloin tämä taito aistia kuolleiden energiat vai miten huomasit tämän kyvyn?

Sorry, kun kyselen niin kovasti, on vain niin monta läheistä mennyt tuonne henkimaailmaan, niin asiat ovat kovasti mielessä!

Kaikkea hyvää molemmille töillesi!

13. hipsuli Vierailija

Täällä palstalla en halua kertoa työpaikkaani, mutta kuolemaa näen melkein päivittäin.

Kyllä reiki on avannut minua ja tätä kautta yhteys on vahvistunut. Uskon, että nämä tehtävät annetaan meille kullekin ""yläkerran"" kautta. Vainajista on kyllä kokemusta pidemmältä ajalta. Esim. veljeni käytti aikoinaan melko ""rajujakin"" keinoja tullakseen huomatuksi. Kerran sain meedion välityksellä viestin häneltä, jossa hän itsekkin sanoi, että häntä oli jopa vähän toppuuteltu tässä huomatuksi tulemisessa. Reiki on kuitenkin avannut minua enemmän ja voin siis tietoisesti saada paremmin yhteyden energioihin. Olen tuolla jossakin aikaisemmassa keskustelussa kommentoinut enemmän tätä reikiä. Voin nostaa sen ylemmäs tuolla kristallipallon puolella. Siitä saa paremman käsityksen reikin todellisesta luonteesta. Sehän ei ole vain parantavan energian välitystä. Se on yksi tie henkisen kehityksen polulla.

14. hipsuli Vierailija

Löytyy siis otsakkeen; Reikikurssin muut ""taidot"" alta.

15. S.T. Vierailija

Kiitos kertomastasi ja reikijutun nostosta myös!

Tämä oli minulle tarpeellista tietoa!

16. siniset Vierailija

Minulle henkien vierailut jää usein mieleen jotenkin sinisinä.... en osaa oikein kuvailla enkä aina tiedä keitä he ovat ja miksi käyvät minun luona. Sen vain vaistoan että ovatko he hyvällä vai huonolla asialla. Jos tunen vilua ja pelkoa niin rukoilen Jumalaa avukseni. Kun tunnen lämpöä ja rauhaa niin odotan ja ""kuuntelen"" viestit.

17. S.T. Vierailija

Aika jännä juttu tuo sinisyys. Luin kauan sitten kirjan, jonka nimi oli sininen planeetta tai jotain sinnepäin. Se kertoi siitä, kun kuolemme ja menemme ensimmäiseen paikkaan, jossa meitä on vastassa aiemmin henkimaailmaan siirtyneet läheisemme. Kirjassa kuvattiin, että kyseinen paikka oli jotenkin sinihehkuinen ja hyvin kaunis.

18. vaaka Vierailija

onko sama asia jos näkee vainajia unessa ja keskustelee heidän kanssaan tavallisista asioista? Ovatko he unessa oikeasti yhteydessä eläviin? Näen usein unia edesmenneistä läheisistä ja tuttavista.

19. S.T. Vierailija

Joskus olen lukenut, että jos aamulla herätessäni muistan nähneeni unta jostakusta vainajasta, kyseessä voi myös olla tapaaminen astraalitasolla hänen kanssaan. Mitä selvempi ""uni""
    on, sen todennäköisempää on oikea tapaaminen.

Toivottavasti tähän ottaa kantaa joku, joka asiasta enemmän vielä tietää. Hyvä kysymys Vaaka!

20. tupuna Vierailija

olen monesti nähnyt myös unia kuolleista sukulaisistani ja tutuista. joidenkin kanssa olen puhunut ja joidenki olotilan ja 'mielenlaadun' olen vain aistinut, ilon ja hämmennykset, pääasias ikävän tunteen.
    kuolleen isäni läsnäolon tunnen parhaiten. joskus se tulee tuttuna tuoksuna (sitä on vaikea selittää)ja yleensä muuten unien kautta hän on yhteydessä minuun...
    odotan aina innolla näitä yhteydenottoja. :)

21. Anni Vierailija

Luonani vieraili velipuoleni kahden kuukauden ajan ja se alkoi kun tulin tyttäreni kans veljeni hautajaisista kotiin.

Ennen hänen kuolemaansa koko syksyn ajan tunsin, että joku oli läsnä. Paljon ääniä ja koputuksia kuului jokapuolelta. Olin pojan kans kotona hoitovapaalla.

Sitten kun tultiin tyttäreni kans kotiin tunsin kuinka joku istahti sohvalle ja jotenkin vain tunnistin sen velipuolekseni. Me oltiin ainoat jotka soitettiinkin hänelle eikä mieheni koskaan sanonut, että ole hiljaa jo. Hän oli alkoholisoitunut pahasti ja oli jatkuvasti vahvassa humalatilassa.

Sitten eräänä iltana tunsin kuinka hän vaelsi levottomana huoneesta toiseen, en nähnyt, ei ollut tuoksujakaan mutta se tunne oli erittäin vahva.

Eikä luonani ole kukaan vieraillut samalla tavalla, ei ees vanhempani.
    Kuitenkin näen äidistä ja isästä unia silloin tällöin ja velipuolenikin vierailee unissani.

22. hipsuli Vierailija

Minun ymmärtääkseni on sama asia. Yhteys on helpompi luoda nimenomaan niin. Maalliset rajoitteet, pelko yms. eivät häiritse silloin.

Itsekkin tapailin veljeäni unessa paljon. Varsinkin silloin, kun kuolemasta oli kulunut vain vähän aikaa. Vuosien myötä en muista enään näitä tapaamisia. Viimeisin uni minkä muistan, on sellainen, että olimme jonkin suuren järven yläpuolella ja näytin veljelleni, että ""lähdetään tuonne"", johon veljeni vastasi, että minua odotetaan toisessa suunnassa. En voi enään tulla kanssasi toiseen paikkaan. Hieman tämän unen jälkeen sain viestiä eräältä selvännäkijältä, että veljeni olisi syntynyt uudelleen ja paikkana olisi Irlanti. Tiedä sitten mikä on totuus. Uskon näin itse.

23. hipsuli Vierailija

Tässä yhtenä päivänä kuulin tyttäreni kaverilta, että eräs minullekkin puolituttu oli kuollut. Jäin miettimään olisiko se mahdollista ja tarkastin asian. Otin yhteyden ja siinäpä olikin jo vierelläni. Jäin miettimään oikein jälkeenpäin miten aistimukset tulivat. Hyvä kelata itselleenkin, mitä tunsin. Ahdistus rinnassa ja suoranainen katumuksen tunne. Tunnistin nämä vainajan tuntemuksiksi. Juttelin vähän ja sanoin, ettei ole mitään hätää ja että huomaahan hän nyt että tietoisuus jatkaa olemassaoloaan. Juttelin vielä muutakin mielessäni ja rukoilin sitten tälle ihmiselle rakkautta ja valoa ja auttajia rinnalleen. Minulle jäi vahva tunne, että tämä ihminen olisi itse avittanut itseään kuolemaan. Selvyyttä asiaan en ole saanut, mutta taitaa asia näin olla. Joskus vainaja tulee voimakkaana tuoksuna. Valjeni tunsin aikanaan vahvasti bensan tuoksuisena, sillä parhaiten muistan hänent aina mopoilevana teininä.

24. s.h Vierailija

kun veljeni kuoli viime syksynä, tuli mummolan ihana tuoksu kotiini..mummoni oli jo kuollut yli kymmenen vuotta sitten. Siitä tiesin että veljeni on mummon seuraan päässyt..=)

25. Tunturi Vierailija

Muutaman kerran olen tavannut unessani edesmenneen mummoni, jonka kanssa vaihdan muutaman sanan, jos sitäkään. Yleensä vaan on selkeä tuntemus siitä, että tapasin hänet. Tapaan hänet aina jossakin ""täällä"" ja se on ollut merkki siitä, että hän on tullut hakemaan jotakin toiselle puolelle rajaa. Kerran kysyinkin häneltä, kuinka kauan hän aikoo viipyä, mutta en saanut suoraa vastausta. Meni kuitenkin muutamia kuukausia, ehkä puoli vuotta niin ukkini - mummon mies - kuoli.

Tämä saattaa olla toistoa minulta, mutta kämppikseni kuoltua kysyin unessa portilla, mitä hänelle kuuluu, johon sain vastauksen että se ei ole minun asiani, enkä häntä ole millään muotoa tavannut sen jälkeen.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri