Vieras lapsi sairastui yöllä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
Meillä siis oli yökylässä kaverin 10v tyttö.Joskus kahden aikaan yöllä heräsin kun kuulin niiskuttelua ja itkun sekasesti "voitko auttaa"..Tytölle oli tullut korva kipeäksi.
Soitin sitten tytön äidille(koska mun mielestä asia kuului ilmoittaa äidille)joka vastasi äreän kuuloisesti vaan että katotaan jos huomenna töiden jälkeen (klo 19) vien lääkäriin..
Siinä sitten sohvalla mietittiin mitä tehdä, nukkumisesta kun ei tullut mitään kipeän korvan kanssa.Laitin puuduttavia tippoja,ja luettiin kirjaa.
Joskus 4n aikaan tyttö uuvahti ja nukahti mun syliin,sain itsekin hiukan nukuttua..
Mies otti aamulla tytön isän kiinni puhelimella ja kertoi tapahtumasta,isä haki tyttärensä kotiin klo 7..

Meillä oli tässä vastaava tapaus kun kummityttöni tuli kaverinsa kanssa meille yöks ja yöllä tää kaveri alkoi oksentamaan! Oksensi joka paikan ,makasi vaan patjalla ja siitä suoraan oksensi,ei älynny ees vessaan mennä ikää neidillä 12v! Siivottiin miehen kanssa 2tuntia sillon yöllä sitä yrjöö tuolta lasten huoneesta ja leluista yms... Ja näiden tyttöjen piti sitten aamulla lähtee partioleirille ja sanoin jo yöllä etä aamulla soitetaan äidille että oot kipee ja minä olin menossa töihin 7.00 joten voin viedä hänet matkalla kotiin. No soitettiin aamulla äidille ja hän oli tosi vihainen kun herätettiin,ei tullu edes kiittämään kun huolehdin tytön kotiin aamulla ja olin pessyt yöpuvun ja kaikki valmiiks. Oli sitten kummitytön äidille vaan valitellu kun ei sitten enää seuraavana päivänä ollu oksentanu että turhaan toin kotiin ja jäi partioleiri käymättä! Olin sillon kyllä tosi hämilläni että voiko oikeesti olla tälläisia ihmisiä :o

Yhteistyössä