Vierasta paljaalla?

  • Viestiketjun aloittaja Jukka
  • Ensimmäinen viesti
Jukka
Minulle on tullut irtosuhteissa outo ehkä biologinen juttu. Ymmärrän irtisuhteiden vaarat ilman kondomia. Jostain syystä aloitan nainnin aina kondomilla, mutta lopun lähestyessä minun on saatava laittaa siemenet paljaalla sisälle. Erityisesti jos tiedän partnerin olevan varattu saan aivan hitonmoisia kiksejä tästä. Onkohan tämä jotenkin biologista?
 
Öyliö
Minulle on tullut irtosuhteissa outo ehkä biologinen juttu. Ymmärrän irtisuhteiden vaarat ilman kondomia. Jostain syystä aloitan nainnin aina kondomilla, mutta lopun lähestyessä minun on saatava laittaa siemenet paljaalla sisälle. Erityisesti jos tiedän partnerin olevan varattu saan aivan hitonmoisia kiksejä tästä. Onkohan tämä jotenkin biologista?
Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Minulle on tullut irtosuhteissa outo ehkä biologinen juttu. Ymmärrän irtisuhteiden vaarat ilman kondomia. Jostain syystä aloitan nainnin aina kondomilla, mutta lopun lähestyessä minun on saatava laittaa siemenet paljaalla sisälle. Erityisesti jos tiedän partnerin olevan varattu saan aivan hitonmoisia kiksejä tästä. Onkohan tämä jotenkin biologista?

Se varmaan johtuu siitä ettet osaa kirjoitta Jukka ilman jiitä!
 
Viimeksi muokattu:
Komennus Rva
Minulle on tullut irtosuhteissa outo ehkä biologinen juttu. Ymmärrän irtisuhteiden vaarat ilman kondomia. Jostain syystä aloitan nainnin aina kondomilla, mutta lopun lähestyessä minun on saatava laittaa siemenet paljaalla sisälle. Erityisesti jos tiedän partnerin olevan varattu saan aivan hitonmoisia kiksejä tästä. Onkohan tämä jotenkin biologista?

Naisena kommentoin,olen samaa mieltä,että orgasmi on naisellakin aidompi paljaasta pelistä,
mutta mutta ?On tunnettava hyvin seksikumppani. Ole varovainen,minä ainakin huomaisin,jos kumppanini alkais riisua"kondomia. Johan seksiäänikin muuttuu melkoisesti,jos naisena kiima on kovaa laatua"ei pitäis olla katkaisematta yhdyntää, Ole varovainen.
 
Viimeksi muokattu:
Uljas paneksija
Minulle on tullut irtosuhteissa outo ehkä biologinen juttu. Ymmärrän irtisuhteiden vaarat ilman kondomia. Jostain syystä aloitan nainnin aina kondomilla, mutta lopun lähestyessä minun on saatava laittaa siemenet paljaalla sisälle. Erityisesti jos tiedän partnerin olevan varattu saan aivan hitonmoisia kiksejä tästä. Onkohan tämä jotenkin biologista?
Sama himo on minullakin. Tämä "riippuvuus" alkoi kun peuhasin työreissullani varatun naisen kanssa. Nainen sanoi että antaa jos vedät hupun päälle, no tein työtä käskettyäni. Nainen meni konttausasentton ja minä tönnyin sisälle. Jonkin ajan kulttua naiminen alkoi tuntua entistä paremmalta, samoin kuulin kun naisen ääntely ja pepun liike voimistui. Tuntui mahtavalta, kohta laukesimme. Vedin kullini naisesta, hupsista kumi oli mennyt rikki ja terska paistoi paljaana ja lasti naisen sisällä. Näytin naiselle miten kävi, enemmän hän oli huolissaan olinko terve. En tiedä käyttikö hän ehkäisyä, en oikein saanut selvää vastausta. No sukupuolitauteja ei ollut kummassakaan. Tämä tapahtuma sai minut etsimään varattuja naisia ja saada paljaalla naida siemenet sisälle.
 
Viimeksi muokattu:
Komennus Rva
Sama himo on minullakin. Tämä "riippuvuus" alkoi kun peuhasin työreissullani varatun naisen kanssa. Nainen sanoi että antaa jos vedät hupun päälle, no tein työtä käskettyäni. Nainen meni konttausasentton ja minä tönnyin sisälle. Jonkin ajan kulttua naiminen alkoi tuntua entistä paremmalta, samoin kuulin kun naisen ääntely ja pepun liike voimistui. Tuntui mahtavalta, kohta laukesimme. Vedin kullini naisesta, hupsista kumi oli mennyt rikki ja terska paistoi paljaana ja lasti naisen sisällä. Näytin naiselle miten kävi, enemmän hän oli huolissaan olinko terve. En tiedä käyttikö hän ehkäisyä, en oikein saanut selvää vastausta. No sukupuolitauteja ei ollut kummassakaan. Tämä tapahtuma sai minut etsimään varattuja naisia ja saada paljaalla naida siemenet sisälle.

Missähänpäin olit työreissulla,nimi jotenkin tuttu?

Ei kuitenkaan jälkiseurauksia,voit olla huoleti ! Ei muutekaan valittamista
 
Viimeksi muokattu:
NahkaFagotti
Itse panen aina sekä vieraat että tutut, paljaalla munalla.
En edes ehdottele mitään kumeja, mutta eipä sitä juuri ole tehneet daamitkaan. Jos ei kelpaa panna loppuun saakka paljaalla ja saada siementä sisään, niin ainahan voi tehdä kuusysit.
 
sama juttu
Minulle on tullut irtosuhteissa outo ehkä biologinen juttu. Ymmärrän irtisuhteiden vaarat ilman kondomia. Jostain syystä aloitan nainnin aina kondomilla, mutta lopun lähestyessä minun on saatava laittaa siemenet paljaalla sisälle. Erityisesti jos tiedän partnerin olevan varattu saan aivan hitonmoisia kiksejä tästä. Onkohan tämä jotenkin biologista?

Pelkkää biologiaa, mikä eläin lennättää kumiin. Sisäfileen limakalvoille se pitää saada.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä