vieroitusoireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
hitto, ei netti toiminut reiluun vuorokauteen. arvatkaa vaan montako kertaa eilen illalla istahdin jo tähän tuolille kunnes muistin ettei tää toimikaan. olin just kerännyt johdot ja napannut modeemin et vien sen korjattavaks kun soittivat soneralta, et hei sori, ei vika olekaan siellä päässä vaan meidän keskuksessa. no pääasia että toimii :D

Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:
Se on tosi veemäistä kun iske halu päästä nettiin ja se ei sit toimikkaan...Tule ihan orpo olo :D :D

niimpä.. musta oli jo aika turhauttavaa kun sit kun kone ei toimi niin pitäis tehdä sitä ja tätä. tuntuu et sitä tarviis silloin paljon enemmän.

Mä olin joulun aikaan kaksi viikkoa käyttämättä tietokonetta ollenkaan. Ei tehny tiukkaa. Tosin olin vähintään 9 tuntia töissä joka päivä, leikin lapsen kanssa hetken ja nukahdin iltapalan jälkeen istualleni sohvalle... =) Mutta nyt taas tulee tässä istuttua, kun on aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
Mä olin joulun aikaan kaksi viikkoa käyttämättä tietokonetta ollenkaan. Ei tehny tiukkaa. Tosin olin vähintään 9 tuntia töissä joka päivä, leikin lapsen kanssa hetken ja nukahdin iltapalan jälkeen istualleni sohvalle... =) Mutta nyt taas tulee tässä istuttua, kun on aikaa.

olin mäkin kolme päivää ilman joulun aikaan, mut nyt kotosalla olisin tarvinnut nettiä puhelin numeron etsimiseen ja pankki asioihin. käytän nettipankkia miltei päivittäin. ihan orpo olo. ei mulla reissussa tai muuten tee tiukkaa olla ilman, mut näin kotosalla, varsinkin illalla kun lapset nukkuu on outoa olla jos ei voi täällä turista.

Uusimmat

Yhteistyössä