Viesti joka kiertää facebookissa, totta vai huijaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apelis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apelis

Vieras
Niin onko tämä yks viestinä saapunut viesti nyt sitten totta vai jonkun itse keksimä huijaus?

"Valitan, että täytyi lähettää tämä viesti. Koska Facebook on vastikään tullut erittäin suosituksi, on tullut monia valituksia, että Facebook on tullut hitaaksi. Raportti näyttää, että syynä on se, että Facebookissa on monia ei-aktiivisia jäseniä ja toiseksi, paljon uusia Facebook-jäseniä.

Haluamme lähettää tämän viestin nähdäksemme, onko jäsenemme aktiivisia vai ei. Jos sinä olet aktiviinen, voitko lähettää tämän viestin vähintään 15 käyttäjälle. Käytä "Kopioi - Leikkaa ja Liimaa" näyttääksesi, että olet edelleen aktiivinen. Ne, jotka eivät lähetä tätä viestiä 2 viikon sisään, tulevat poistetuksi saadaksemme lisää tilaa.

Lähetä tämä viesti ystävillesi näyttääksesi minulle, että olet edelleen aktiivinen, etkä halua tulla poistetuksi.

Facebookin perustaja,
Mark Zuckerberg "

mulle tuli sama viesti joskus muutama kuukausi sitte, enkä sitä kenellekkä lähettäny, eivätkä vielä ole mua poistaneet sieltä =D eli ei todellakaan kannata uskoa! ja eikös tuo perustaja ole ulkomaalainen ni miksei se sitte ole englanniks koko viesti? o.O

Alkuperäinen kirjoittaja tupla:
mulle tuli sama viesti joskus muutama kuukausi sitte, enkä sitä kenellekkä lähettäny, eivätkä vielä ole mua poistaneet sieltä =D eli ei todellakaan kannata uskoa! ja eikös tuo perustaja ole ulkomaalainen ni miksei se sitte ole englanniks koko viesti? o.O

ja miten se voi nähä että ketä sen lähettää ja kuinka monelle? Ei todellakaan mitenkä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tupla:

ja miten se voi nähä että ketä sen lähettää ja kuinka monelle? Ei todellakaan mitenkä!

Yksäreissä näkyy kenelle on sen kertanen heitetty.

No olisko joku sen voinut matkalla vaikka ystävällisesti suomentaa? ;) Mut puppuahan toi on. Varmaan yli puolivuotta sitten tollasen sain, mitään en tehny ja tällä hetkelläkin on face auki, eli ei poistettu meikäläistä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mua ärsyttää, että ihmiset laittaa tota eteenpäin. siis ettei ne ajattele yhtään. :| :headwall: Noloa.

Niinpä. Facebookista en tiedä mutta eniten huvitusta aiheutti aikoinaan se hevosensterilointipillerillä hedelmättömäksi -ketjukirje.

Mitä enemmän tietoa on saatavilla, sitä uusavuttomammiksi tuntuu jotkut menevän.

Yhteistyössä