Viestileikki?

  • Viestiketjun aloittaja Ville
  • Ensimmäinen viesti
Nenne
..Mä oon jo ihan helvetin märkänä kun lueskelin noita juttuja tuolta..nyt vaan tarttis saada isoa ja kovaa, lujasti. Mutta; avaatko ensin housujesi napin, leikittele siinä vatsalla etusormellasi. kuljeta housun päällä sormesi hitaasti kohti kaluasi.
 
Nenne
Nännit on aivan kovat, pöksyt likomärät. Kätesi näyttää hyvältä kalusi varrella. Laskeudun polvilleni eteesi ja nuolaisen kaluasi, kuljettelen kieltäni pitkin vartta. Katson sinua tiukasti silmiin samalla kun imaisen sinut suuhuni.
 
Nenne
Kuljettelen kieltäni pitkin terskaasi. Kostutan sen ihan märäksi ja nuolaisen. Nuolen kalusi varren märäksi. Ohjaan kätesi rinnoilleni, tuot kalusi rintojeni väliin, kyllä niiden väliin uppoaa oikein hyvin :). Nai siinä, rinnoillani. Tuo välillä kaluasi vähän suuhuni.
 
Ville
Ihanat rinnat sulla... Puristat kalun niiden väliin ja tasaisin pitkin liikkein nain niitä... Työnnän välillä munan suuhusi ja imet voimakkaasti... Alan olla lähellä laukeamista ja hidastan tahtia... En kuitenkaan voi estää tukemista kun tuntuu niin taivaallisen hyvältä... Aaaah... Lennätän sperman päällesi..
 
Ville
Saat imeä sen kovaksi... Hyväilen sinua hetken ja sitten nousen päällesi niin että voin alkaa kielellä kutitella reisien sisäpintaa... Lähestyen koko ajan pimppiäsi... Onko sulla karvainen vai posliini? Pidän molemmista... Ota kasvojesi päällä roikkuvasta kalusta kiinni ja voit alkaa hyväilemään sitä käsillä ja suullasi...
 
Nenne
Pidän kovasti löysän kalun imemisestä kovaksi. Tuntuu todella hyvältä kun kalu kovenee suussa. Karvoitukseltani olen -ton, elikäs posliini. En oikein tykkää noista pillukarvoista. Nappaan kalusi suuhuni ja imaisen sen kokonaan suuhuni, maistan vieläkin spermasi kalultasi.
 
Ville
Nuolen sileää ja ihanan märkää Pimppiäsi ja myötäilet liikkeitäni lantiollasi... Minä teen samoin ja muna paisuu taas kovaksi suusi hyväilyssä... Minustakin tuntuu kivalta kun velttoa kalua imetään... Sitä vaan ei kestä kauaa kun se taas jäykistyy:) härnään kielellä nyt klitorista ja vartalosi nytkähtelee... Imen ja nuolen sun märkää pillua... Kerrotko mittasi? Minä 175/79 ja kalu 17cm...
 
Nenne
..kuisaa klittaani oikein kunnolla..vie se lähelle laukeemista..pidä taukoa..nuolen ja imen kaluasi nautiskellen. pidän maustasi..kalusi uppoaa ihanasti suuhuni.. laukaise mut kielelläsi..
..173/70/75FF
 
Ville
Kiusaan klittaa... Nuolen ja imaisen sen suuhuni ja hampaani koskevat sitä hellästi... Työnnän sormen Pimppiin ja imen klittaa voimakkaasti kunnes olet ihan lähellä laukeamista... Hellitän ja pidän taukoa... Suutelen reisien sisäpintaa ja työntelen sormea sisääsi hitaasti... Sitten alan taas nuolla häpyhuuliasi ja klittaa... Nyt teen sen loppuun asti ja laukeat....
 
Nenne
..aaaaah!!!!!!..koko kroppa tärisee ja sähköiskun lailla kulkee laukeaminen läpi koko vartalon. pillu sykkii, mun käsi puristuu rajusti sun kalun ympärille.. työnny mun suuhun!! NYT HETI!
 
Ville
Imen ahnaasti värisevää pilluasi ja työnnän munan suuhusi ja se tukahduttaa huutosi... Nain suutasi... UUUUH... Tunnut hyvältä!! Työnnän kieleni syvälle sykkivään kuumaan Pimppiin ja hieron sormella nesteidesi liukastamaa pyllyreikää.... Olet ihana uhkea nainen ja haluan kääntyä toisinpäin päällesi ja työntää kalun pilluusi...
 
Ville
Imen ahnaasti värisevää pilluasi ja työnnän munan suuhusi ja se tukahduttaa huutosi... Nain suutasi... UUUUH... Tunnut hyvältä!! Työnnän kieleni syvälle sykkivään kuumaan Pimppiin ja hieron sormella nesteidesi liukastamaa pyllyreikää.... Olet ihana uhkea nainen ja haluan kääntyä toisinpäin päällesi ja työntää kalun pilluusi...
 
Ville
Käyn päällesi ja levitän jalkasi... Suutelen kiihkeästi suutasi ja kaulaasi... Puristelen tissejäsi... Imen nänniä joka on ihanan kova kiimasta... Muna hakeutuu Pimpin huulille ja työntyy kovana syvälle sisään. Pidän hetken paikoillaan ja tunnustelen sykkivää pillua... Sit alan hitaasti kiihdyttäen rytmikkäät työnnöt... Uuuh... Nussin sinua kovaa... Pidä musta kiinni...
 
Nenne
Kalusi tunkeutuu rajusti sisääni. Pilluni imaisee sen kiihkeänä. Pilluni sykkii vielä rajusti laukeamisestani. Nännini ovat kivikovat. Kun hetkeksi pysähdyt, alkaa pilluni imeä kaluasi.Otat ihanan rajusti. Kynteni uppoaa pakaroihisi..
 
Ville
Voi nenne kun tunnut hyvältä... pillusi lypsää kovaa munaani ihanasti... Ahmin uhkeaa vartaloasi käsillä ja huulillani... Haluan että tulet päälleni ja ratsastat niin että laukean sisääsi... Samalla voin katsella ja hyväillä isoja tissejäsi...
 
Nenne
Toki tulen päällesi. Lempiasentoni :) Purista lujasti rintojani samalla kun ratsastan. Ylös..alas..ylös..alas..hetken tauko...ja taas ylös...alas...pilluni imee kaluasi...haluan tuntea kuinka kasvat vielä vähän ennen laukeamistasi...kuinka vartalosi jäykistyy..kuinka huudat..kuinka kuumasta spermasi syöksyy sisääni...anna kaikki mulle...
 

Yhteistyössä