Vietkö lapsen puistoon jos olet itse kipeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tietenkään, lepään mahd paljon. Lapsi olkoon sisällä, jos kukaan kotiväestä ei lähde sen kanssa tai jos naapurit eivät ota kaveriksi. Jos lapsi kaipaa virikkeitä, menköön kylpyyn tai katsokoon telkkaria.

Riippuu tilanteesta. Itse kyllä pääsen usein vähemmällä kun vien tuon puistoon riehumaan ja istun penkillä. Sisällä ei onnistu vaikka mitä keksis. Pojan on pakko päästä purkamaan energioitaan. Sitten kun se on saanu riehua ulkona, voi onnistua sisällä vaikka se että laitan lasten elokuvan pyörimään.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ. ja Pauna
Menen, jos suinkin kykenen. Lapsi saa parhaiten purettua energiaansa ulkona ja samalla raikasta ilmaa, on sitten mukavampi puuhailla taas sisällä. Normaalisti ollaan ainakin pariin otteeseen ulkona/päivä, jos hyvä keli, niin suurin osa päivästä touhutaan ulkona.

No jooh. Jos todellisuus on samaa kuin tämä gallup, niin puistot on sairaita mutseja täynnä. Mitäs teette, jos yksi katraasta on kipeä, viette sen silti ulos, että muut saa purkaa energiaa? Nappi vaan lapsellekin huuleen, kyllä se tauti raittiilla ilmalla ohi menee...

[QUOTE="vieras";27160008]No jooh. Jos todellisuus on samaa kuin tämä gallup, niin puistot on sairaita mutseja täynnä. Mitäs teette, jos yksi katraasta on kipeä, viette sen silti ulos, että muut saa purkaa energiaa? Nappi vaan lapsellekin huuleen, kyllä se tauti raittiilla ilmalla ohi menee...[/QUOTE]

Minusta täysin eri asia. En lähtisi sairasta lasta viemään mihinkään. Ja aloituksessa puhuttiin flunssasta..jos pahasti olen kipeänä, koiran järjestää lapselle hoitopaikan edes osaksi päivää ja itse lepään.

[QUOTE="Joku";27159960]ulos koska en kotona kuitenkaan saa levätä..nappia naamariin ja ulos ja sit lepään kun mies tulee töistä=)[/QUOTE]

Sama täällä. Just toivuin melkein 2 viikkoa kestäneestä flunssasta ja joka aamu ulkoilin 2-vuotiaan kanssa. Sisällä olisi ollut vielä rankempaa.

Mä en käy puistoissa, ei vaan huvita lähtee sinne seisoskelemaan. Käyn tyttären kanssa mielummin kävelemässä, tytär 2v ja kävelee pitkiäkin matkoja oikein reippaasti :).

Mutta, sairaana jos oon, niin en mene sillon ulos ollenkaan. Näin toimin myös tällä viikolla. Olin viikon keuhkokuumeessa ja en liikkunu sängystä muualle kuin vessaan ja sekin oli jo aikamoinen tuskien taival. Itku kurkussa sai laahustaa ja seinistä tukea pitäen, että pääsi vessaan. Joten eipä käyny mielessä että, oisin vielä erikseen lähteny oikein ulkoilee.

Jos ei ole kuumetta, niin menen - samasta syystä kuin niiiiin moni muukin, eli helpommalla pääsee ulkona kuin sisällä. Jos taas jompikumpi pojista sairastaa ihan kunnon flunssaa, niin ulkoilu terveen kanssa suoritetaan vasta isin kotiuduttua.

Perusflunssassa menen, pääsen sillä tavalla helpommalla kuten monet muutkin vastanneet. Mutta kerran mulla oli niin kova influenssa, että oksensin jos yritin nousta sängystä, 40 astetta kuumetta ja henki meinas lähteä. Silloin en oikeasti pystynyt tekemään yhtään mitään, onneksi oli apua saatavilla.

viime talven kuopus sairasti han hirveesti..ja silloinen 4-vuotias oli tosi tylsistynyt kun oltiin vaan kotona..niin aina kun kuopus torkahti otin itkuhälyttimen mukaan ja juostiin kilpaa talon ympäri 4-vuotiaan kanssa=)Eli ulkoiltiin silloin..kuumeista lasta en vie ulos.Olen tuo sama joka sanoi että nappia huuleen ja puistoon..mä en kerta kaikkiaan jaksa jos lapset vaan riehuu sisällä ja minä yritän maata,on parempi juoksuttaa niitä eds hetki ja tosiaan sitten voi laittaa sen dvd:n ja huilia itse hetken.Aika paljon lotrataan myös suihkussa kipeenä..siellä kuluu aika=)

Yhteistyössä