Viettekö lapsenne kevätjuhlaan päiväkodin tädeille kukkasen tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vain.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me viedään kuoharipullot oman ryhmän hoitajille, lisäksi karkkeja yhteiseksi koko henkilökunnalle. Poika piirsi jokaiselle kortit. Meinasin ensin viedä kukkaset, mutta päädyin kuitenkin noihin kuohareihin.

veni kevätjuhlaan hoitajille Pentikin mukit peltirasiassa ja sisällä vielä teepusseja ja poika laittoi vielä Puuha-Pete aiheiset vappupillin tapaiset mukaan.

Kakut veisin vasta vikana hoitopäivänä, mutta kannattaa miettiä onko se päivä myös pk:n vika aukiolo päivä, jos kakkuja tulee paljonkin niin roskiin menevät, kun niitä ei ehdi yhden päivän aikana syömään.

Mä ostin koko talolle yhteiseksi karkkilaatikon, johtajalle ja keittäjälle luomukahvia paketit. Oman ryhmän hoitajat saa jotain pientä Bulgariasta (oli pojan oma idea :)). Nyt on viimeinen vuosi päivähoidossa menossa. Syksyllä sitten kouluun, joten nyt muistetaan kaikkia.

Yleensä en ole keväisin vieny mitään.

Viime viikolla oli tytöllä päiväkodin kevätjuhla mutta kesämuistamiset viemme vasta tän viikon perjantaina kun on viimeistä päivää hoidossa ennen lomaa.
Varmistin, että ryhmän tädit ovat vielä tuolloin töissä eikä kukaan vielä lomaile :D

Kun lapsi oli päiväkodissa, vein jotain yhteiseen kahvipöytään. Siinä vaiheessa, kun tiesin vielä väen olevan töissä. Henk.koht. muistamiset sitten, kun lapsi jäi kokonaan pois päiväkodista. Mutta noin yleensä olen muistanut pienesti hoitajia, opettajia jne. Muutaman euron pois kuluvalla / kulutettavalla.

Me vietiin tänään - viimisenä hoitopäivänä - tomaatintaimet kaikille oman ryhmän hoitajille. Haluttiin muistaa heitä senkin takia, että ens vuonna esikoinen menee toiseen ryhmään ja hoitajatkin vaihtaa ryhmiä.

Uskokaa nyt että niitä kotona tehtyjä leivonnaisia ei niin kukaan oikein diggaa ottaa vastaan.
ja pieniä tilpehööri esineitä eikä muitakaan roinaa kukaan jaksa kantaa elämäänsä mukanaan.
lapsestanne paras muisto jää mielensopukoihin:)

mä vien aineki posliini esineit jokaiselle käyn kattoo euron talost jokaiselle 3 pient posliini esinettä ku hoitanu mun kolomee lasta. siel oli enne aineki porsait ja enkeleit otanko huumori lahjal ne porsaat

Yhteistyössä