Viha nostanut päätään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen nainen

Vieras
meillä on ollut puolisoni kanssa liitto, jossa mies ei pysty kontrolloimaan itseään. Hän raivostuu pienestä syystä, tai kehittää jopa olemattomistakin pahan riidan. Hän menee niiden aikana tilaan, jota pelkään. Hän saattaa hajoittaa paikkoja, kiroilee ja huutaa tosi pahoin sanoin, uhkailee myös käyvänsä minuun kiinni. Pahinta on, kun hän saa tällaisen kohtauksen kun ajaa autoa. Ne hetket ovat aivan kamalan ahdistavia. On niin avuton olo.
Uskon, että oma arkuuteni osaltaan provosoi häntä käyttämään tätä agressiivista tapaansa, sillä hän saa aina tahtonsa läpi, koska ei silloin edes suostu kuuntelemaan minua, huutaa vain päälle. Usein itken tms, koskaan, ei milloinkaan miehessä ole näkynyt mitään säälintunteita, jos olen osoittanut ihan hirveää pelkoa ja surua.

Olemme käyneet tästä terapeutilla pitkiäkin aikoja. Mies ei ole siellä tunnustanut käytöstään, vaan sanoi että ärsytän. Mutta on luvannut olla käyttämättä enää agressiivisia, pelottavia käytöstapoja. Kaksi vuotta meni nyt hyvin, mutta viime kesänä tuli ensimmäisiä merkkejä, että paineet kattilassa nousee. Alkoi tulla haistatuksia, ja hermojen menetyksistä viitteitä. Pelkään aivan hirveästi, että ne ajat tulevat taas. Kun hän on paha, hän on aivan suunnattoman paha. Nyt lähipäivinä hän on jo kerran kaahannut autolla aivan hullun lailla, kun olen istunut vieressä. Siinä hän keksi hermostumisen syyn ihan tyhjästä. Sanoin, että onpa kaunis päivä, ihana kun aurinko paistaa. Hän raivostui, ja kävi huutamaan että taas alkaa vittuilu...Siinä tietenkin hiukan yrittää selittää, että mitä ihmettä, sanoin vain...ja sitten vauhti raivoon lähtee käyntiin.

Parhaimmillaan ja yleensä mies on mitä mukavin, tuttavat pitävät hänestä kovasti. Hän on kuitenkin kertonut minusta sangen pahoja asioita, keksittyjä, yksipuoleisia, että minä olen paha ihminen, ja ärsytän herkkää miestä. Sen varjolla hän on katsonut oikeudekseen pitää vaikka salarakkaita. En kuuna päivänä ainakaan tietoisesti ärsytä tällaista miestä, jonka kiivastumista pelkään yli kaiken. Kun näin niitä merkkejä hänessä, tekisi mieli heittäytyä maahan itkemään ja luovuttamaan kaikki ja ikuisesti.

Joku voi miettiä, että laittaisinpa hänelle kampoihin. Olen kokeillut nousta myös häntä vastaan. Kerran olen ollut pelkäämättä rinta rottingilla loppuun asti, ja silloin hän on käynyt minuun käsiksi. Joten sitä vaihtoehtoa en enää aio käyttää. Olin silloin turvakodissa, ja muutin poiskin useammaksi viikoksi.

Pahinta tämän hetkisessä tilanteessa on, että mies syyttää, että olen helkkarin perseeseen ammuttu karhu. No periaatteesa kyllä, arkana luikin karkuun ja pelkään ihan hirveästi. Hän on myös sanonut, että jos en osaa olla niin kuin hän haluaa, naisia hänellä on katsottuna valmiiksi jo parikin, jotka odottavat vain kutsua muuttaa hänen luokseen.

Miksi hän ei näe omaa käytöstään, kun hän itse järjestää nämä raivokohtauksensa? On todella musertavaa, kun hän järjestää keskusteluissa että minä haastan riitaa, ja haluan välikohtauksia.
Minulla ei ole ketään ystäviä, joille voisin kertoa näitä tunteitani, siksi kirjoitan tänne. Miehellä on näitä ystäviä, etenkin naispuoleisia, joille kertoa kaikki. Ja he ovat miehen takana aina, näin hän on kertonut.

meillä on ollut puolisoni kanssa liitto, jossa mies ei pysty kontrolloimaan itseään. Hän raivostuu pienestä syystä, tai kehittää jopa olemattomistakin pahan riidan. Hän menee niiden aikana tilaan, jota pelkään. Hän saattaa hajoittaa paikkoja, kiroilee ja huutaa tosi pahoin sanoin, uhkailee myös käyvänsä minuun kiinni. Pahinta on, kun hän saa tällaisen kohtauksen kun ajaa autoa. Ne hetket ovat aivan kamalan ahdistavia. On niin avuton olo.
Uskon, että oma arkuuteni osaltaan provosoi häntä käyttämään tätä agressiivista tapaansa, sillä hän saa aina tahtonsa läpi, koska ei silloin edes suostu kuuntelemaan minua, huutaa vain päälle. Usein itken tms, koskaan, ei milloinkaan miehessä ole näkynyt mitään säälintunteita, jos olen osoittanut ihan hirveää pelkoa ja surua.

Olemme käyneet tästä terapeutilla pitkiäkin aikoja. Mies ei ole siellä tunnustanut käytöstään, vaan sanoi että ärsytän. Mutta on luvannut olla käyttämättä enää agressiivisia, pelottavia käytöstapoja. Kaksi vuotta meni nyt hyvin, mutta viime kesänä tuli ensimmäisiä merkkejä, että paineet kattilassa nousee. Alkoi tulla haistatuksia, ja hermojen menetyksistä viitteitä. Pelkään aivan hirveästi, että ne ajat tulevat taas. Kun hän on paha, hän on aivan suunnattoman paha. Nyt lähipäivinä hän on jo kerran kaahannut autolla aivan hullun lailla, kun olen istunut vieressä. Siinä hän keksi hermostumisen syyn ihan tyhjästä. Sanoin, että onpa kaunis päivä, ihana kun aurinko paistaa. Hän raivostui, ja kävi huutamaan että taas alkaa vittuilu...Siinä tietenkin hiukan yrittää selittää, että mitä ihmettä, sanoin vain...ja sitten vauhti raivoon lähtee käyntiin.

Parhaimmillaan ja yleensä mies on mitä mukavin, tuttavat pitävät hänestä kovasti. Hän on kuitenkin kertonut minusta sangen pahoja asioita, keksittyjä, yksipuoleisia, että minä olen paha ihminen, ja ärsytän herkkää miestä. Sen varjolla hän on katsonut oikeudekseen pitää vaikka salarakkaita. En kuuna päivänä ainakaan tietoisesti ärsytä tällaista miestä, jonka kiivastumista pelkään yli kaiken. Kun näin niitä merkkejä hänessä, tekisi mieli heittäytyä maahan itkemään ja luovuttamaan kaikki ja ikuisesti.

Joku voi miettiä, että laittaisinpa hänelle kampoihin. Olen kokeillut nousta myös häntä vastaan. Kerran olen ollut pelkäämättä rinta rottingilla loppuun asti, ja silloin hän on käynyt minuun käsiksi. Joten sitä vaihtoehtoa en enää aio käyttää. Olin silloin turvakodissa, ja muutin poiskin useammaksi viikoksi.

Pahinta tämän hetkisessä tilanteessa on, että mies syyttää, että olen helkkarin perseeseen ammuttu karhu. No periaatteesa kyllä, arkana luikin karkuun ja pelkään ihan hirveästi. Hän on myös sanonut, että jos en osaa olla niin kuin hän haluaa, naisia hänellä on katsottuna valmiiksi jo parikin, jotka odottavat vain kutsua muuttaa hänen luokseen.

Miksi hän ei näe omaa käytöstään, kun hän itse järjestää nämä raivokohtauksensa? On todella musertavaa, kun hän järjestää keskusteluissa että minä haastan riitaa, ja haluan välikohtauksia.
Minulla ei ole ketään ystäviä, joille voisin kertoa näitä tunteitani, siksi kirjoitan tänne. Miehellä on näitä ystäviä, etenkin naispuoleisia, joille kertoa kaikki. Ja he ovat miehen takana aina, näin hän on kertonut.

Surullisesti manipuloi sinua:( Itse seurasin sivusta yhden tuttavan tuollaista liittoa, mies syytti kaikesta naista. Nainen onneksi tajusi jättää tämän joka syytti naista siitäkin että oli muka ansainnut nuo lyönnit mitä mies oli raivossa mättäny. Mä jaksan kyllä kuunnella tilitystä ja olla se johon purat itsesi pahaa oloa siihen pisteeseen kun olet valmis seisomaan omilla jaloilla:) Sun ei sinäänsä tarvitse muuttua miehen mukaan, pelko laittaa sut lakkaamaan olemasta oma itsesi, joten mietippä tarkkaan haluatko tuollaista elämää?

Viimeksi muokattu:
Todella ikävää lukea tekstiäsi, liian tuttua.
Minä myös aavistelen, koska miehen pannu on kiehumassa yli.
Raivo puhkeaa täyteen mittaansa yleensä kännissä, silloin ei välttämättä hillitse itseään yhtään. Käsiksi ei ole vielä käynyt.
Olen yrittänyt miettiä, että miten minun pitäisi elää ollakseni tarpeeksi hyvä, mutta sitä konstia ei kertakaikkiaan ole. Vaikka päälläni seisoisin, mikään ei hänessä muutu. Siksi en enää edes yritä. Kun raivo alkaa, häivyn talosta, riehukoon yksin. Pidän koko ajan vaihtovaatteita, hammasharjan yms. autossani. Ja yritän pitää myös muutamia satasia aina tililläni, että pääsen vaikka hotelliin, jos en kenellekään kaverille kehtaa mennä. Viimeksi juoksin aamutakissa autolle ja ajoin pois, kun tavarat lähtivät lentämään.

Tällaista elämää ei voi kauaa elää. Olen tehnyt jo tarkan pakosuunnitelman. Miehelle en voi mitään sanoa, vaan häivyn kun hän lähtee ensi kerralla ulkomaanlomalle. Ikävää käytöstä, mutta henkikulta on mulle vielä rakas.

Ihmettelen suunnattomasti, miksi mietitte, miten teidän tulisi muuttua, jotta MIES ei raivostuisi! Miksi ette mieti, miten alatte järjestää elämäänne muuttaaksenne mahdollsimman kauksi pois?

Onko todella niin, jotta tuttu helvetti on helpompi kestää kuin muutos parempaan? Pahemmaksi ei näetsen voi muuttua, jos väkivaltaa pitää pelätä ja olla siihen varautunut kaiken aikaa.

Jos teidän on nuijittu itsetunnoltanne jo niin alas, ettei oma rohkeus ja aloitekyky toimi, löytyy teille apuja. Ottakaa yhteyttä vaikka turvakotiin ja kysykää neuvoja tai osoitteita, joista voitte sitä saada. Oikeusaputoimistostakin kannattaa kysyä, mikä neuvoksi. Terapiaan yms. avioliittoneuvontaan en oikein jaksa uskoa, koska kyse on toistuvasta väkivallasta tai sillä uhkailemisella. Väkivaltaa on myös henkinen sellainen.

Pahasta paikasta ei pääse pois, jollei lähde.

Lähde hyvä ihminen ajoissa pois tuollaisesta liitosta. Miehesi voi tosiaan joskus pahoipidellä tai jopa tappaa sinut vihapäissään, näitä juttuja on lehdissä vähän väliä. Muuta jo huomenna muualle tai vielä parempi jos tänään.

Ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde ensin lähimpään turvakotiin. Siellä saat miettiä rauhassa elämäsi suuntaa ja miehellesi voidaan ooittaa paikka mistä hakea apua.

Tuollainen käytös EI OLE NORMAALIA. Jos mies ei tunnusta tarvitsevansa apua, olet hengen vaarassa. Voit päätyä otsikoihin samoin kuin moni muu miehensä tappama vaimo.

Jos et mene turvakotiin, mene vaikka vanhempiesi luo, jos voit.

Viimeksi muokattu:
Yksinäisyys pelottaa. Enkä mä tottapuhuen taida kelvata kenellekään muulle.
Koin sen kun oli sinkku vähän aikaa sitten, tarjolla oli vaan hulluja ja vielä hullumpia.

Se pelon tunne yksinäisyydestä on rakennettu vain ja ainoastaan sinne omien korvien väliin. Tutkimustulosten mukaan 75% liitoista lähteneistä ovat jo kuluvan vuoden aikana uudessa suhteessa. Ihmettelen myös sitä, että ovatko nämä alistetut naiset niin heikkoja, ettei rautainen painava paistinpannu pysy kädessä ja heilahda riittävän kovaa tarvittaessa? Miksi siis maata lattialla tossunkuva poskessa kun ei totta vie tarvitse. Ja hei jos menette sinne turvakotiin tai ensikotiin niin sieltä ei sitten soitella sille "kusipäälle" ja kerrota, että täällä mä nyt oon, tuutko hakeen. Onneksi lääkäreillä on velvollisuus tehdä ilmoitus poliisille selvistä pahoinpitelytapauksista, että saadan nämä pahuksen rupikullit munistaan roikumaan ja edes jonkinlaiseen vastuuseen tekemisistään.

Viimeksi muokattu:
Se pelon tunne yksinäisyydestä on rakennettu vain ja ainoastaan sinne omien korvien väliin. Tutkimustulosten mukaan 75% liitoista lähteneistä ovat jo kuluvan vuoden aikana uudessa suhteessa. Ihmettelen myös sitä, että ovatko nämä alistetut naiset niin heikkoja, ettei rautainen painava paistinpannu pysy kädessä ja heilahda riittävän kovaa tarvittaessa? Miksi siis maata lattialla tossunkuva poskessa kun ei totta vie tarvitse. Ja hei jos menette sinne turvakotiin tai ensikotiin niin sieltä ei sitten soitella sille "kusipäälle" ja kerrota, että täällä mä nyt oon, tuutko hakeen. Onneksi lääkäreillä on velvollisuus tehdä ilmoitus poliisille selvistä pahoinpitelytapauksista, että saadan nämä pahuksen rupikullit munistaan roikumaan ja edes jonkinlaiseen vastuuseen tekemisistään.

Joo riippuvuus on kamalaa:( eihän nämä takertuvat raukat hkeudu terveydenhuoltoon vasta kuin viimeisenä eli mustassa pussissa tai naapurin soittaman ambulanssilla tuotuna:( Rakkaus ja riippuvuus pitäisi oppia erittelemään, joitakin ei vaan saa rakstamaan vaikka kuinka muuttuis itte.

Viimeksi muokattu:
Kyse ei ole terveestä miehestä, vaan psyykkisestä sairaudesta tai luonneviasta! Kyse on hänestä! Jos läsnäolijaksi joutunut alkaa etsiä vikaa itsestään ja varoa ja hiipiä varpaillaan ja ottaa itsensä mielessään jotenkin osalliseksi vyyhdessä, ja yleensä edes jää tuollaisen häiriön ja häirikön luo, kyse on sitten jo tuplakatastrofista! Kai te tyköjääneet haette itsestänne syytä jo siihenkin, että ulkona sataa?!

Pois tuosta ja äkkiä! Mies hoitoon. Ellei näe itse sairauttaan, se on psykologien murhe, mutta ei se toinen minkään asian varjolla saa jäädä tuohon syyllistettäväksi ja lopulta varmasti piestäväksikin, ehkä hengiltä. Hyvät hyssykät sentään! Ei tuo tila parane, se on luonnevika, ja vakava! Järki hei käteen nyt ja jalat alle ja äkkiä!

Ei nää naiset näistä huonoista suhteista mihinkään lähde. Kertovat kauheista oloistaan toisille, jotta saavat heidät huolestumaan tilastaan, kun eivät itse osaa. Mitkään hyvät neuvot ei kelpaa, tuoko mielihyvää toisten huoli, vai mitä? Sadomasokisteja monet. Masokisteja kun kiusaavat itseään huonossa suhteessa, sadisteja kun kertovat tilastaan, mutta eivät anna kenenkään auttaa pääsemään pois helvetistä. Jos ei itse halua helvetistään pois, niin ei siinä kukaan muu voi auttaa. Ei vaikka kuinka yrittäisi järkeä päähän takoa.

^ Komppaan.

Nää akat itkee muille ja samentaa muidenkin vedet jos antaa tilaisuuden.

Kun sanoo sen ainoan järkevän että jätä se mulkku niin alkaa venkoilu miten ukko on niin ihana useimmiten. No mikäs siinä, jos tykkää päästä otsikoihin.

Ai niin. Kannattaa väsätä lapsia. Tulee vielä vetävämmät otsikot.

Eli ap: jätä se mulkku.

^ Komppaan.

Nää akat itkee muille ja samentaa muidenkin vedet jos antaa tilaisuuden.

Kun sanoo sen ainoan järkevän että jätä se mulkku niin alkaa venkoilu miten ukko on niin ihana useimmiten. No mikäs siinä, jos tykkää päästä otsikoihin.

Ai niin. Kannattaa väsätä lapsia. Tulee vielä vetävämmät otsikot.

Eli ap: jätä se mulkku.

Kyllä näin on. Tällaiset äijistä riippuvaiset eukot rasittaa terveydenhuoltoa ja poliisia aivan kuten alkoholistit. Pakkohoitoon samoin kuin äijänsä tai täräyttäkön kumpikin toiselta ilmat pihalle niin eivät vahingossa kumpikaan mene kiertoon.

Viimeksi muokattu:
Hän on myös sanonut, että jos en osaa olla niin kuin hän haluaa, naisia hänellä on katsottuna valmiiksi jo parikin, jotka odottavat vain kutsua muuttaa hänen luokseen.

Eli tyyppi haluaa uuden akan, mutta on niin munaton ettei itse pysty päättämään erosta vaan yrittää pelotella ap:n lähtemään oma-alotteisesti.

Oikeasti, MIKSI kukaan sietää tuollaista despoottia!?

Viimeksi muokattu:
Niin missä mielessä pidät itseäsi nm. aikuinen nainen mukaisena?

Miehän lyttää sinut mennen tullen. Saa pitää salarakkaita yms. Kaikki mitä mies sanoo että naisystävät muuttavat hänen luo ei välttämättä pidä paikkansa. Monelle salarakkaalle käy kyllä kivan pito mutta taatusti ovat myös huomioineet hullu kohtaukset miehelläsi. ''

ainoaksi kysymykseksi jää tässä minulla että miksi et lähde. ota laukkusi lähi tarvikkeet ja pakene sinne turvakotiin. voit näyttää tekstin siellä jos et halua jaksa kertoa miksi tulit

Kyllä aikuinen nainen tosiaan karauttaa korot kopisten tuollaisesta elämästä pois.

Mikään tal. klikki ei pakoita elämään pelossa.

Onhan tuo hullu selvästi jos sään toteaminen on syy raivoon. Lähinnä tulee mieleen sairaus että kiristää jo valmiiksi pulttia siihen tahtiin että sanot vaikka mitä kaikki on heti vauhtia kohtaukseen.

Olen tavannut tuollaisen miehen aiemmin. Oli salarakasta ym. kaikkea samaa. Sitten vain yhtenä pv minäkin lähdin ja sain tuetun asunnon alkuun.

Kannattaa miettiä ennenkuin oma pälli leviää.

Viimeksi muokattu:
Niinpä, paljon on ottajia. Mieheni on todella suosittu naisten keskuudessa. Kun olen mennyt hänen kanssaan ravintolaan, naiset tuijottavat häntä kovasti. Ja yrittävät kovasti flirttailla. Se on aika ikävää katsottavaa. Mies on sanonut, että ainakin pari naimisissa olevaa naista vain odottaa, milloin jättäisivät miehensä ja perheensä hänen vuokseen.
Hän on vielä kestänyt minua, eikä ole antanut naisille mahdollisuutta, he joutuvat odottamaan. Näin hän kertoo.
Hän on ylipäätäänkin todella suosittu henkilö. Kaikki pitävät hänestä. Ja silloin kun ei riehu, on minunkin mielestäni mitä mukavin henkilö.
Hän on aika huoleton veikko, keskusteltiin kerran, miten rankkaa olisi jos toinen kuolisi. Kerroin, etten tiedä, miten jatkaisin elämää. Hän tokaisi, että joo, hetken surisi, mutta maailma on niin täynnä ihania naisia, että hän ottaisi niistä jonkun ja jatkaisi elämää. Toisaalta, jos häntä kohtaan sanoo jotain mikä ei miellytä, tai mitä useimmiten, hän ymmärtää jotain väärin, hän saa raivarin, tai itkee alkoholin vaikutuksen alaisena kuin pieni lapsi ja uhkailee itsemurhalla.

Niinpä, te ketkä haukuttu minua, joku teistä voisi hyvin olla joku noista naisista, jotka tekisivät kaikkensa saadakseen hänet. Tällaisia me naiset olemme!
Mutta yhtä kaikki, olen nyt aivan loppuunpalanut, ja aion luovuttaa hänet teistä jollekin....ottakaa spurtti ja tapelkaa...

Niinpä, paljon on ottajia. Mieheni on todella suosittu naisten keskuudessa. Kun olen mennyt hänen kanssaan ravintolaan, naiset tuijottavat häntä kovasti. Ja yrittävät kovasti flirttailla. Se on aika ikävää katsottavaa. Mies on sanonut, että ainakin pari naimisissa olevaa naista vain odottaa, milloin jättäisivät miehensä ja perheensä hänen vuokseen.
Hän on vielä kestänyt minua, eikä ole antanut naisille mahdollisuutta, he joutuvat odottamaan. Näin hän kertoo.
Hän on ylipäätäänkin todella suosittu henkilö. Kaikki pitävät hänestä. Ja silloin kun ei riehu, on minunkin mielestäni mitä mukavin henkilö.
Hän on aika huoleton veikko, keskusteltiin kerran, miten rankkaa olisi jos toinen kuolisi. Kerroin, etten tiedä, miten jatkaisin elämää. Hän tokaisi, että joo, hetken surisi, mutta maailma on niin täynnä ihania naisia, että hän ottaisi niistä jonkun ja jatkaisi elämää. Toisaalta, jos häntä kohtaan sanoo jotain mikä ei miellytä, tai mitä useimmiten, hän ymmärtää jotain väärin, hän saa raivarin, tai itkee alkoholin vaikutuksen alaisena kuin pieni lapsi ja uhkailee itsemurhalla.

Niinpä, te ketkä haukuttu minua, joku teistä voisi hyvin olla joku noista naisista, jotka tekisivät kaikkensa saadakseen hänet. Tällaisia me naiset olemme!
Mutta yhtä kaikki, olen nyt aivan loppuunpalanut, ja aion luovuttaa hänet teistä jollekin....ottakaa spurtti ja tapelkaa...

Taitaa ukko ja akka olla ihan yhtä kaheleita!

Viimeksi muokattu:
Monta kertaa narsistiset tyypit ovat juuri tuollaisia. Me, jotka alkuperäistä haukumme, miksi ei jätä miestä, olemme vonkaamassa kaikin konstein juuri tällaista tyyppiä itsellemme. He osaavat olla tosi hurmaavia, kun haluavat toisista ihmisistä jotain. Ja heille on tärkeää olla ihailun kohde! Ei alkuperäinenkään ihan turhasta häneen aikanaan ole ihastunut.
Vähän ymmärrystä siskot, ei lyötyä kannata lyödä, etenkään kun itse saattaa olla samassa tilanteessa jossain vaiheessa.

Mikä siinä lähtemisessä pelottaa, yksinäisyyskö? Voin sanoa, että yksin on sata kertaa kivempaa kuin tuollaisen miehen kanssa. Mitä sä siitä miehestä hyödyt, eihän se omien sanojensa mukaan edes suuremmin sinua rakasta tai sinusta välitä?

Jos lähdet, ei tarvitse jännittää kotona raivokohtauksia, ei autossa hullun kaahausta. Eikö kiinnosta, oma rauha?

kestin samaa kohtelua. Meillä vaan oli näitä kiinniottoja aika usein. Vääränlaista ruokaa, farkut ei ollet pesty, katsoin liian pitkään vierasta miestä juttuja oli vaikka mitä. Matkalla anoppilaan saattoi tulla isku päin kasvoja ilman mitään syytä ja sitten toinen huutaa että laita se naamavärkki peruslukemille vähän nopeesti ennekuin tulee uusi isku. Sitten siinä piti olla naama hymyssä anopin edessä. Löpuksi olin niin rikki etten enään välittänyt vaikka hakkas tai haukkui (mieli lause " oot niin rumakin että pitää naida säkki päässä") ja seuraavalla hetkellä pyytää persettä. Ei helvetti, ei kukaan ihminen tarvi kestää sellaista paskakohtuelua. Tiesin että sillä hetkellä kuin sanon maagiset sanat se todellinen helvetti alkaa. Olin valmis tähän ja sitähän kesti. Mutta niin kestin minäkin. Ja lasten takia en ole kertaakaan katunut.

Lähde nyt heti niin kauan kuin sinulla on jonkunlainen itsearvostus jäljellä. Eläminen pelkotilassa ei ole kivaa. Ja loppujen lopuksi saat huomata että hän on se joka käsii eniten sun poislähdöstä. Ja muista nauttia tilanteesta.

Viimeksi muokattu:
Jos parisuhteessa eläminen tuntuu paremmalta kuin yksin oleminen, niin silloin se on hyvä ratkaisu. Jos nyrkin iskut, pelossa eläminen ja jatkuvasti varuillaan oleminen on sitä mitä haluat, elät oikeassa suhteessa. Jos sinusta on hyvä, että toinen määrää sanani, menosi, pukeutumisesi, tekemisesi, niin olet ehdottomasti oikean ihmisen kanssa. Jos taas tuntuu siltä ettei tämä nyt ole mennyt ihan putkeen, niin aika pieni on riski, että vaihtas huononpaan, tai yksin eläminen olisi kurjempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitustyttö;11027718:
Monta kertaa narsistiset tyypit ovat juuri tuollaisia. Me, jotka alkuperäistä haukumme, miksi ei jätä miestä, olemme vonkaamassa kaikin konstein juuri tällaista tyyppiä itsellemme. He osaavat olla tosi hurmaavia, kun haluavat toisista ihmisistä jotain. Ja heille on tärkeää olla ihailun kohde! Ei alkuperäinenkään ihan turhasta häneen aikanaan ole ihastunut.
Vähän ymmärrystä siskot, ei lyötyä kannata lyödä, etenkään kun itse saattaa olla samassa tilanteessa jossain vaiheessa.

Imartelijat ja paskan puhujat haluavat joko pildeä/oleskeluluvan Suomessa tai sitten jonkun sinne nyrkin alle. Jos ei sitä ole jossain elämänsä vaiheessa tajunnut, niin voi voi, ja nyyhkitään yhdessä.

Mies on aivopessyt sinut uskomaan olevansa suosittu ja tavoiteltu. Ja että naiset hänestä suoraan tappelevat ja kisaavat. Ja sina raukka nielet kaiken kakistelematta!
Olet ihan yhtä hölmö kuin miehesi.

Anna hänet seuraavan kerran raflassa jollekin "tyrkylle". Sano, että senkun vie. Yllätyt varmaankin pahanpäiväisesti, kun ne naiset ovatkin vaan pelleilleet miehesi kustannuksella.

Viimeksi muokattu: