Viha nostanut päätään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä, te ketkä haukuttu minua, joku teistä voisi hyvin olla joku noista naisista, jotka tekisivät kaikkensa saadakseen hänet. Tällaisia me naiset olemme!

Hevon kukkua, tai sitten minä olen tietämättäni mies. Tottahan voi ihastua jos toinen on varsinainen hurmuri, mutta minä ainakin otan ja pakkaan kamani kun miehen oikea karva paljastuu, oli se "hyvinä hetkinä" sitten miten ihana tahansa.

Ja turha piipittää että niinhän sä nyt kuvittelet - olen tehnyt sen, jo nuorena parikymppisenä. Sinne jäi kännäävä, kiukunpuuskaileva äijä muiden akkojen vaivaksi.

Viimeksi muokattu:
Mies on aivopessyt sinut uskomaan olevansa suosittu ja tavoiteltu. Ja että naiset hänestä suoraan tappelevat ja kisaavat. Ja sina raukka nielet kaiken kakistelematta!
Olet ihan yhtä hölmö kuin miehesi.

Anna hänet seuraavan kerran raflassa jollekin "tyrkylle". Sano, että senkun vie. Yllätyt varmaankin pahanpäiväisesti, kun ne naiset ovatkin vaan pelleilleet miehesi kustannuksella.

Sitä mieltä minäkin, että uskot mitä ukko sinulle syöttää. Jotkut naiset, siis sellaiset kuin sinä, voivat varmaan uskoakkin että mies on tavoittelemisen arvoinen. Toiset taas ei tikullakaan koskisi. Ei sun tartte hölmökään olla, tietyllä tavalla sokee vain. Oliko isäsi tai äitisi samanlainen kuin tuo mies? Tai äitisi samanlainen kuin sinä?

Viimeksi muokattu:
taitaa älähtää, kun kalikka...
Omaa äitiä ja isää tähän vielä sotketaan. He ovat olleet 40 vuotta onnellisessa liitossa. Kertakaikkiaan onnellisessa, eli se siitä iskusta.
Mutta voi voi, mies on näyttänyt niitä sähköpostiviestejä sekä kännykkäviestejä naimisissakin olevat rouvat ovat hänelle kirjoittaneet.
Mua hävettää meidän naisten puolesta. Voihan olla, että joku "hoitsu" hänet pelastaakin, ja hän saa houkuteltua miehen parhaat puolet esiin ja väkivaltaisuus jää. Hän onkin sanonut, että pitää eniten sairaanhoitajista. Hän tarvii todellakin henkilöä, joka häntä hoitaa ja paapoo...

Hevon kukkua, tai sitten minä olen tietämättäni mies. Tottahan voi ihastua jos toinen on varsinainen hurmuri, mutta minä ainakin otan ja pakkaan kamani kun miehen oikea karva paljastuu, oli se "hyvinä hetkinä" sitten miten ihana tahansa.

Ja turha piipittää että niinhän sä nyt kuvittelet - olen tehnyt sen, jo nuorena parikymppisenä. Sinne jäi kännäävä, kiukunpuuskaileva äijä muiden akkojen vaivaksi.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;11029591:
Omaa äitiä ja isää tähän vielä sotketaan. He ovat olleet 40 vuotta onnellisessa liitossa. Kertakaikkiaan onnellisessa, eli se siitä iskusta.
Mutta voi voi, mies on näyttänyt niitä sähköpostiviestejä sekä kännykkäviestejä naimisissakin olevat rouvat ovat hänelle kirjoittaneet.
Mua hävettää meidän naisten puolesta. Voihan olla, että joku "hoitsu" hänet pelastaakin, ja hän saa houkuteltua miehen parhaat puolet esiin ja väkivaltaisuus jää. Hän onkin sanonut, että pitää eniten sairaanhoitajista. Hän tarvii todellakin henkilöä, joka häntä hoitaa ja paapoo...

Toivottavasti joku hoitaja mielenterveyspuolelta.. sinun rakaasi on sairas:( surullista kaikkien naisten pulesta, se rakkauden nälkä on kuvottavaa miten nainen toimii.. Joten sinulle aloittaja voimia istautumiseen tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;11029591:

Häpeä ihan rauhassa, ota se häpeä mieheltäsi itseesi. Minua taas rassaa sinunkaltaisesi epäitsenäiset pikkurouvat, toivottavasti tuossa sopassa ei ole kakaroita oppimassa uutta käyttäytymismallia elämäänsä.

ihmiset, joilla ei ole elämänkokemusta, antavat täällä sanojensa palaa. Mies vaikuttaa aika kovasti persoonallisuushäiriöiseltä. Ja kenellä ei ole kokemusta tällaisen ihmisen kanssa elämisestä, ei voi esim. alkuperäistä haukkua tai edes kommentoida. Tällaiset ihmiset ovat juuri sellaisia, että ovat mitä ihanampia kerrassaan, hankkivat hovin, joka palvoo. jatkuva käyttäytymisen vaihdos ihanasta hetkittäiseen kamalaan ihmiseen tekee lähimmille sekopäisen olon. Mikä on totta, ja mikä ei. Nämä ihmiset pystyvät syyllistämään uhrinsa kaikkeen tekemiseensä. Ja uskon, että näin on käynyt alkuperäisellekin. Häneltä on nypitty kaikki itsetunto pois.
Te, ketkä maailman tätä puolta ette ole kokeneet, vähän ymmärrystä ja empatiaa.

Lyötyä nyt ei ainakaan kannata lyödä, vaan auttaa kaikin tavoin.
Toivon alkuperäiselle ystävää, joka auttaa sinut pois tästä tilanteesta. Yksin et varmastikaan pysty siihen.

Yksi lisävahvistus narsistisuuteen on ehdottomasti tuo naisten palvonta, josta alkuperäinen kertoo. Ja että ihmiset yleensäkin pitävät tosi mukavana. Muistatteko kenties vanhan näytelmän Gabriel tule takaisin, tai vaikka huojuva talo, tässä hyviä esimerkkejä...

ihmiset, joilla ei ole elämänkokemusta, antavat täällä sanojensa palaa. Mies vaikuttaa aika kovasti persoonallisuushäiriöiseltä. Ja kenellä ei ole kokemusta tällaisen ihmisen kanssa elämisestä, ei voi esim. alkuperäistä haukkua tai edes kommentoida. Tällaiset ihmiset ovat juuri sellaisia, että ovat mitä ihanampia kerrassaan, hankkivat hovin, joka palvoo. jatkuva käyttäytymisen vaihdos ihanasta hetkittäiseen kamalaan ihmiseen tekee lähimmille sekopäisen olon. Mikä on totta, ja mikä ei. Nämä ihmiset pystyvät syyllistämään uhrinsa kaikkeen tekemiseensä. Ja uskon, että näin on käynyt alkuperäisellekin. Häneltä on nypitty kaikki itsetunto pois.

Toivon alkuperäiselle ystävää, joka auttaa sinut pois tästä tilanteesta. Yksin et varmastikaan pysty siihen.

Viimeksi muokattu:
Julia vei sananmukaisesti sanat suustani. Ei minulla ole asiaan mitään lisättävää.

Ap:n tarina on lähes identtinen omani kanssa. Joten jos joskus olet lueskellut juttuni, niin
ehkä olet saanut niistä jotain apua itsellesi.

Mikä on tällä hetkellä tilanteeni jätän elleille arvailun varaan.

Jotkut ovat joskus kysyneet miten jaksoin vaikeimmat ajat. Olen aina vastannut, että uskon avulla.

Ei minulla silloin ollut nettiä käytössä. Selvisin vain jotenkin päivästä toiseen.

Eniten minua ovat säälittäneet mieheni ympärillä pyörineet naiset.
Siinä olen ap:n kanssa täysin samoilla linjoilla.

Jos olette lapseton pariskunta niin ei ole mitään järkeä altistua noin sairaan miehen seuraan.

Kaikki naiset eivät todellakaan jää kiinni tuollaiseen mieheen, vaikka ap näyttää haluavan uskoa muuta. Jos ap:n vanhemmilla on noin täydellinen parisuhde kuin ap uskoo, niin miksi ei itse ole oppinut samaa mallia? Lapsi yleensä oppii vanhempiensa parisuhteenmallin.

Mistä sitten johtuu, että kaikki naiset eivät jää kiinni miehiin, jotka ovat välillä "mitä ihanimpia" ja välillä "hirviöitä." Ei tuollaisia ihmisiä ole olemassakaan, jotka ovat jyrkästi vain pahiksia tai hyviksiä. Kaikki me olemme koko ajan ihmisiä, joissa on molemmat puolet ja useimmilla molemmat puolet sekoittuvat koko ajan. Eli jos tulee mieleen olla pahis, niin hyvis tulee kieltämään. Ja jos luulee olevansa vain hyvis, niin pahis muistuttaa, että tämäkin puoli on olemassa. Henkilö, joka kokee itsensä ja toisen kokonaisena, jakamatta tätä "hyvään ja pahaan", ei jää kiinni suhteeseen joka on yhtä vuoristorataa.

Mistä johtuu, että jotkut jäävät huonoon suhteeseen uhriksi? Uhrit ikäänkuin kokevat nämä henkilöt kahtena eri ihmisenä, ikäänkuin he välillä voisivat olla täydellistäkin täydellisempiä ja välillä pahaakin pahempia. Uhreilla näyttää olevan taipumus uskoa, että se paha puoli voisi hävitä jollain mystisellä tavalla, jolloin hänellä olisi täydellistäkin täydellisempi puoliso, eli sellainen, josta puuttuu huonot puolet. Uhrit näyttävät myös "unohtavan" eli he kieltävät huonot puolet kun hyvä puoli on enemmän esillä. Jos paha ja hyvä ei ole yhdistynyt psyykkeessä, vaan ne koetaan erillisinä, niin ehkä tuollainen kahtiajako on mahdollista kokea. Eli molemmilla, sekä uhrilla että sillä toisella, näyttää olevan sama tapa jakaa hyvä ja paha, sensijaan että ne yhdistettäisiin. Emme ole joko-tai vaan sekä-että. Jotkut uskovat voivansa olla joko-tai ja toiset uskovat, että se on jollekkin mahdollista.

Toiset taas kokevat itsensä ja toiset yhtenä ja samana koko ajan. He muistavat sekä hyvät että pahat puolet koko ajan ja tekevät arvionsa toisista sen perusteella. He eivät koe asioita tyyliin joko-tai vaan kaikki on sekä-että, hyvät ja huonot puolet voidaan nähdä samaan aikaan ja molemmat vaikuttaa kokonaiskäsitykseen. Heidän maailmansa on erilainen kuin joko-tai ihmisillä, eivätkä he valitse partneriaan toisesta leiristä, vaan kokevat oman sekä-että leirinsä tutummaksi.

Jos ap:n vanhemmilla on noin täydellinen parisuhde kuin ap uskoo, niin miksi ei itse ole oppinut samaa mallia? Lapsi yleensä oppii vanhempiensa parisuhteenmallin.

En ole taaskaan jaksanut lukea tästä ketjusta tänään kuin yllä olevan kappaleen. Ja tietenkin siihen tartun.

Ton parisuhdemallioppimisen kyseenalaistan. Tai sitten suvut, jotka tunnen, ovat kaikki poikkeuksia. Jos parisuhde onkin kestänyt, on ollut pettämisiä. Seuraava sukupolvi on vaihdellut puolisoita, muttei koskaan ole pettänyt.........

Viimeksi muokattu:
En ole taaskaan jaksanut lukea tästä ketjusta tänään kuin yllä olevan kappaleen. Ja tietenkin siihen tartun.

Ton parisuhdemallioppimisen kyseenalaistan. Tai sitten suvut, jotka tunnen, ovat kaikki poikkeuksia. Jos parisuhde onkin kestänyt, on ollut pettämisiä. Seuraava sukupolvi on vaihdellut puolisoita, muttei koskaan ole pettänyt.........

Jos poimii vain yhden osasen suuresta kokonaisuudesta, niin saa teorialleen paikkaansapitävyyden? Onhan parisuhde paljon muutakin kuin pettämistä tai pettämättömyyttä.

Viimeksi muokattu:

Tatkoitatko että loput -----------:n tekstistä pitää paikkansa, vain alku ei?

Viimeksi muokattu:

Haista sinä uhri kuule sanonko mitä. Olen keskellä yötä hakenut puolialastonta kaveriani rappukäytävästä naapurin hälyttämänä, kun tällä oli puoli naamaa tohjona ukon takia. Ilmoitusta ei tehnyt, enkä saanut kuin haukut tältä unelmapariskunnalta palkaksi kun olin kehdannut puuttua, minä"s***tanan kateellinen akka" heidän parisuhteeseensa. Mies oli kuulemma niin ihana ja rakastunut häneen ja pyyteli naaman niittaamista aina itkien anteeksi. Kyllä nämä uhritkin saa katsoa peiliin ja mennä terapiaan. Eniten kyllä halveksin niitä uhreja, jotka antavat lastensa katsoa vuosikausia järjetöntä pahoinpitelyä, verbaalista väkivaltaa ja suoranaisia raiskauksia. Sorry, mutta "vallinaisesta elämänkokemuksestani" huolimatta en enää sääli enkä ymmärrä. Jokainen meistä vastaa omasta elämästään, joten niskasta kiinni hiiret. Joku kirjoitti että nämä ulinaämmät vetävät muutkin syviin vesiin, allekirjoitan tämän täydellisesti.

Viimeksi muokattu:
Haista sinä uhri kuule sanonko mitä. Olen keskellä yötä hakenut puolialastonta kaveriani rappukäytävästä naapurin hälyttämänä, kun tällä oli puoli naamaa tohjona ukon takia. Ilmoitusta ei tehnyt, enkä saanut kuin haukut tältä unelmapariskunnalta palkaksi kun olin kehdannut puuttua, minä"s***tanan kateellinen akka" heidän parisuhteeseensa. Mies oli kuulemma niin ihana ja rakastunut häneen ja pyyteli naaman niittaamista aina itkien anteeksi. Kyllä nämä uhritkin saa katsoa peiliin ja mennä terapiaan. Eniten kyllä halveksin niitä uhreja, jotka antavat lastensa katsoa vuosikausia järjetöntä pahoinpitelyä, verbaalista väkivaltaa ja suoranaisia raiskauksia. Sorry, mutta "vallinaisesta elämänkokemuksestani" huolimatta en enää sääli enkä ymmärrä. Jokainen meistä vastaa omasta elämästään, joten niskasta kiinni hiiret. Joku kirjoitti että nämä ulinaämmät vetävät muutkin syviin vesiin, allekirjoitan tämän täydellisesti.

Kaikki olemme "sekä-ettiä", meissä on sekä pahaa että hyvää. Uhrin "pahuus" voi ilmetä siten, että lapset saa todistaa rikkinäistä perhe-elämää. "Paha" voi olla myös siten, että ei anna toisen auttaa, että herättää toisen empatian kertomalla tilanteestaan ja kun toinen haluaa auttaa, niin kääntyy taas päällekäyjän puoleen ja auttajaa vastaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt vähän selkärankaa;11026710:
Eli tyyppi haluaa uuden akan, mutta on niin munaton ettei itse pysty päättämään erosta vaan yrittää pelotella ap:n lähtemään oma-alotteisesti.

Oikeasti, MIKSI kukaan sietää tuollaista despoottia!?

Oikeast, MITEN te muut jaksatte heittää löylyä ja taivastella ja antaa hyväntahtoisia neuvoja? Kyllä tuollainen nainen itse tietää mikä on hyväksi mutta on niin riippuvainen ja takertunut ettei osaa kuin valittaa. Ja jäädä miehen rinnalle.

No moi! :))

Sillain minäkin uskon, että no kirjoittaa usealla nikillä. Kun seuraa hänen historiaa, niin siellä on noin vartin välein käyntejä ellissä, viimeisin oli yöllä 2.49 ja heti aamutuimaan taas uusin. Nyt viimeisin pari minuuttia sitten. Minun mielipiteeni on, että on elli-narkkis. Ja toi on jo sairasta. Mutta niinhän ne jututkin usein ovat vainoharhaisia: Minä taistelen, minulla on keinoni siistiä palsta... Siistiminen lähtee itsestäsi, no, lopeta ensin tuo wiltsun vainoaminen. Hänessä on sata kertaa enemmän munaa kuin sinussa!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pekä;11031723:
Sillain minäkin uskon, että no kirjoittaa usealla nikillä. Kun seuraa hänen historiaa, niin siellä on noin vartin välein käyntejä ellissä, viimeisin oli yöllä 2.49 ja heti aamutuimaan taas uusin. Nyt viimeisin pari minuuttia sitten. Minun mielipiteeni on, että on elli-narkkis. Ja toi on jo sairasta. Mutta niinhän ne jututkin usein ovat vainoharhaisia: Minä taistelen, minulla on keinoni siistiä palsta... Siistiminen lähtee itsestäsi, no, lopeta ensin tuo wiltsun vainoaminen. Hänessä on sata kertaa enemmän munaa kuin sinussa!

Jospa itse lakkaisit mollaamasta no:ta ja puolustelemasta Wiltsua. Wiltsussa ei oo pillua eikä munaa, on vaan tosi tylsä akka. Taidat itse olla Wiltsu kun noin ahkeraan puolustelet. Ja lakkaa syyttämästä minua no:ksi!

Kaikkein tyhmimpiä ja turhimpia ovat kommentit, joissa joku korotetaan ja toinen litistetään, itse mitään järkevää keskusteluun tuomatta. Jos noita ei olis, niin ei ois tarvinnut tätäkään turhanpäiväistä kommenttia kirjoittaa.