Vihaan kookomusta, puolueen voisi kieltää lailla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jortsuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jortsuu

Vieras
Tekee mieli hakata nyrkillä seinään reikiä kun näen noita kokkareiden vaalimainoksia telkkarissa. Rupesin huutamaan suoraa kurkkua kotona kun katselin vaalikeskustelua. Onneksi vaalit on kohta ohi, rupeaa käymään jo mielenterveyden päälle tämä touhu.

Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;23528292:
:D hah.. joku muukin kärsii niistä mainoksista..

En tajua miksi meinaa hermot mennä niin pahasti, olen oikeasti tosi rauhallinen ihminen. Ehkäpä tämä ihmisten kusettaminen saa minussa jo primitiivisiä reaktioita. Kokoomus on uhka minun mielenterveydelle, jos nämä kusipäät ovat suurin puolue, niin en tiedä mitä sitten tapahtuu...

[QUOTE="sama";23528298]hahahaah voi kuule, parasta olisi vähän kunnioittaa vaan. Olen tehnyt töitä elämäni eteen. ;)[/QUOTE]

Mitenkäs tämä nyt liittyi mihinkään ? Oletkos jossain lääkkeissä ??? Kyllä täällä muutkin töitä tekee kuin sinä jos et ole huomannut, mutta en minä nyt niin hullu ole että äänestän jotain kokoomuksen sekopäitä, he ovat ryöstäneet minut ja muut. Haluavat viedä tuhkatkin pesästä.

Kokoomus on sitä mieltä, että kyläkoulut veke vaan ja ihmisiä pitäisi saada maaseudulta pois, että kustannukset pienenis ja sikalat saastuttaa ja plaa plaa plaa. MISTÄHÄN SE VILJA JA LIHA SINNE KOKOOMUSLAISENKIN PÖYTÄÄN TULEE!

ps. en ole kepu

Kokoomus on sitä mieltä, että kyläkoulut veke vaan ja ihmisiä pitäisi saada maaseudulta pois, että kustannukset pienenis ja sikalat saastuttaa ja plaa plaa plaa. MISTÄHÄN SE VILJA JA LIHA SINNE KOKOOMUSLAISENKIN PÖYTÄÄN TULEE!

ps. en ole kepu

Minun pöytääni tulee usein ulkomailta. Minusta maaseudun täysin tuettu yrityspuuhastelu jota joku maanviljelykseksi kutsuu, pitäisi ajaa alas. Ei muitakaan yrittäjiä tueta noin.

ps. En ole kokoomuksen kannattaja

[QUOTE="tööt";23528456]... Minusta maaseudun täysin tuettu yrityspuuhastelu jota joku maanviljelykseksi kutsuu, pitäisi ajaa alas. Ei muitakaan yrittäjiä tueta noin. [/QUOTE]

Peesi. Maanviljely ei ole enää ruuantuotantobisnestä vaan se on muuttunut omaisuudenhallintabisnekseksi jossa tarkoituksena on maaomaisuuden arvon kasvattaminen. Siinä sivussa syntyy sapuskaa ihmisille, markkinointiviestinnässä koetetaan sumuttaa kertomalla kotimaisen ruuan puhtaudesta vaikka todellisuudessa lannoitteet ja rehut on ihan samoja mitä kilpailijamaissakin käytetään.

Peesi. Maanviljely ei ole enää ruuantuotantobisnestä vaan se on muuttunut omaisuudenhallintabisnekseksi jossa tarkoituksena on maaomaisuuden arvon kasvattaminen. Siinä sivussa syntyy sapuskaa ihmisille, markkinointiviestinnässä koetetaan sumuttaa kertomalla kotimaisen ruuan puhtaudesta vaikka todellisuudessa lannoitteet ja rehut on ihan samoja mitä kilpailijamaissakin käytetään.

Maataloustuotantoa on ihan turha ajaa Suomessa alas. Se aiheuttaisi työttömyyttä mm elintarviketeollisuuden alasajon takia, Suomelta jäisi saamatta EU:n jakamat maataloustuet ja lisäksi oma maatalous on turvallisuustekijä Suomelle.

Mun mielestä se Orvon vaalimainos on, ööööö, aika hirvee.. Isolla kirjaimilla lukee ORPO ja sitte pienellä präntillä loput, tosin se kai on tarkotuskin et siihen Orpoon kiinnittyy se kaikki huomio, mut silti.

No joo, mä ajelin niiden mainosten ohi useampaan kertaan ja vasta lenkillä käydessä näin mikä herran etunimi on... No, Orpo on jääny mieleen jos se pitää niin ajatella :D

Otetaan tännekin käyttöön Pohjois Korean malli. Ei tartte vihata kokoomusta eikä paljon mitään muutakaan puoluetta sen jälkeen. Problem solved. :D
images

Uusimmat

Yhteistyössä