Vihaan mun miestä,mitäs sanotte tästä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidankin muistaa sut ap tältä palstalta kun puhuit tuosta avh:sta. Tässä ketjussa on ollut paljon hyviä neuvoja ja mäkin kehotan sua ammattiauttajalle. Tiedän kyllä miten lamauttavaa tuo pelko on. Sairastin anoreksiaa ja bulimiaa monta vuotta ja kun paranin pelkäsin voinko saada koskaan lapsia ja tuleeko mulle jokin ruokatorven tai mahalaukun syöpä monen vuodn oksentamisesta. Mutta elämää ei voi elää peläten.

[QUOTE="surullinen";25782397]ja se että mies haukkuu minua joka käänteessä lasten kuullen.Ei nimittele,mutta syyllistää kaikesta.
Toinen esimerkki,meidän tokaluokkalainen,jolla hiukan vaikeuksia matematiikassa,mies ei voi sietää ettei tyttö opi sitä vauhtia kun hän haluaisi,sitten tyttö alkaa itkeä kun ei osaa,mies ei siedä itkua tuon ikäiseltä ja hermostuu.MInä en tuossa tilanteessa saa puuttua asiaa ollenkaan.TYttö menee itkien huoneeseensa ilta yhdeksältä ja nukahtaa itkuunsa.[/QUOTE]

Ei ehkä ihan sama asia... mutta kyllä munkin veljet yritti opettaa mulle matikkaa ja vaikka itse olen siinä hyvä, niin en ollut suinkaan niin superhyvä kuin he. Arvatkaas vaan montako itkua siitä tuli ja monestikko mulle rähjättiin, että miten sä et nyt tätä tajua jne.
Ei muuten jäänyt mitään traumoja.

no siis jos sulla on ollut joku pienimuotoinen avh niin mitä ihmettä pelkäät? jos on kerran tutkittu. ja sanoit että voit kuolla minä hetkenä hyvänsä, siis mitä ihmettä? kuulostaa että kaipaisit nyt ehkä jotain psykiatrista apua.

ja siis odotat mieheltä jotain tukea sairauteesi kun sinua ei oikeasti fyysisesti nyt ole mitään sairautta? eikai kukaan nyt voi olla koko ajan tukemassa mitään "olematonta"?

Uskon kyllä että sinua ahistaa mahdollinen sairaus.
Mutta miehesi uskoo varmasti enemmän lääkäreitä ja kokee oletettavasti että sinä olet vain vainoharhainen tai vaihtoehtoisesti saamaton ja laiska valittaja.

Ja jos tätä on kauankin kestänyt, niin ei ihme että mies turhautuu ja on huonotuulinen.

Hankala tilanne, ja mielestäni sinun kannattaisi käydä jollaina ammattiauttajan luona kertomassa ongelmistasi. Siis tuosta hypokondriasta, ehkä perhe-elämäkin siitä korjaantuisi kun oma pääkoppasin on vähän paremmassa jamassa.

Yhteistyössä