vihaan ton lapsen käytöstä v*** mitä paskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
vihaan kohta lastakin. söi muroja maidolla, mun piti käyä hakee paperia vessasta=puoli pöytää maidos tää väittää sitä vahingoksi, sit sanoo mulle laita paperi tähän(murokulhon ja lapsen väliin pöydälle) lapsi kippaa maidot lusikasta siihen paperiin ihan tahalleen, mä otan murot pois ja käyn tiputtaa tiskialtaaseen ja totean että pois pöydästä ruualla ei leikitä. lapsi alkaa lyömään mua,lyö monta kertaa, ei lopeta ku sanon (mulla vauva sylissä) talutan, siis puoliksi vedän lapsen kädestä makkariin ja ovi kii perässä se pikku hirviö, löi mua ihan hulluna. :o vit#"#u mä en jaksa yhtään tollasta käytöstä en yhtään enäämn.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
vihaan kohta lastakin. söi muroja maidolla, mun piti käyä hakee paperia vessasta=puoli pöytää maidos tää väittää sitä vahingoksi, sit sanoo mulle laita paperi tähän(murokulhon ja lapsen väliin pöydälle) lapsi kippaa maidot lusikasta siihen paperiin ihan tahalleen, mä otan murot pois ja käyn tiputtaa tiskialtaaseen ja totean että pois pöydästä ruualla ei leikitä. lapsi alkaa lyömään mua,lyö monta kertaa, ei lopeta ku sanon (mulla vauva sylissä) talutan, siis puoliksi vedän lapsen kädestä makkariin ja ovi kii perässä se pikku hirviö, löi mua ihan hulluna. :o vit#"#u mä en jaksa yhtään tollasta käytöstä en yhtään enäämn.

mistä tiijät ettei se oikeesti ollu vahinko?Minkä ikäinen?!?!

kyse varmaan 3-vuotiaasta. Meillä poika tekee samaa ruokapöydässä (ei kyllä lyö ) Sitten kun poistan pöydästä niin saa kauheat raivarit! Pikkusisko matkii kaikki pojan toilailut perässä ja sitten onkin ihana kaaos valloillaan. Hermoja vaatii.

meillä on 6v tuollainen. on niin kamalan mustasukkainen.
tai siis oli sellainen. otin käyttöön "isojen hetken" ja "isojen päivän".
eli kerran viikossa olen 3h ison "ehdoilla, käydään leffassa, uimassa tms tai vain leikitään ILMAN vauvaa,
ja isojen hetki illalla ennen nukkumaan menoa 15min ilman vauvaa-

meillä on nyt ihan uusi lapsi, kun näistä pidetään kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kauheeta. Mitä voi tehdä kun lapsi lyö vanhempaa?

jos se tekee sitä saadakseen huomiota, niin ainakin noissa supernanny-sarjoissa käsketään keskittymään aamusta alkaen positiivisiin juttuihin. "hienoa kun puit sukat jalkaan, hienoa kun söit keittosi, hienoa kun et sutannut, hienoa kun et läikyttänyt", niin lapsi alkaa etsiä sen huomionsa positiivisemmin. Ärjymis-huomio on lapsen mielestä parempi kuin ei huomiota ollenkaan, joten jos hän kokee jääneensä huomiotta, hän tekee kaikkensa saadakseen sitä

Katon kanssa mielenkiinnosta noita nanny-sarjoja (vai onko niitä yks? :D).
Joskus hirvittää tosi paljon, kun näkee millaista arkea jotkut perheet elää.. sitten kun yleensä ne äidit ottaa sen henkilökohtaisena loukkauksena, vaikka itse ne on sinne sen nannyn kutsuneet. :/ Rankkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kauheeta. Mitä voi tehdä kun lapsi lyö vanhempaa?

Varmaan samaa kuin toisinpäinkin, eli trauma tosta tulee ja terapiaan pitää mennä.

Joo varmasti. Mutta mitä voi tehdä estääkseen sen?

Onko se siis ihan normaalia että taapero lyö aikuista jatkuvasti? Sori vihreyteni. :ashamed:

Yhteistyössä