Hae Anna.fi-sivustolta

Vihanlietsonta

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä eivärvääjäeimanipuloija, 12.01.2017.

1. Koska joku halusi poistaa ketjun jonka aloitin toiselle palstalle viharikoksesta, siitä kun joku haluaa lietsoa vihaa ja värvää ihmisiä henkisesti pahoinpitelemään jopa vuosien ajan pakkomielteisesti yhtä, juoksentelee, hääräilee, mustamaalaa, tuhoaa kohteen lastenkin yksityisyyden, elämän, niin teen uuden aloituksen. Mielestäni pari tyyppiä kirjoitti hyvin Iltasanomien terijuttuun:

"Ajan henki: ihmiset, jotka ovat asiaan täysin ulkopuolisia, alkavat isolla porukalla käydä jonkun kimppuun. Sillä, mistä asiasta on kyse, ei ole juuri väliä. Siitä saadaan tekosyy sille, mitä todella halutaan eli nöyryyttää jotain.
    Tässä ei löydy enää edes sanoja sille, mitä pitäisi ajatella kyseisestä äärimmäisen raukkamaisesta ja vastenmielisestä touhusta, joka tuntuu olevan monien lempiharrastuksia.
    Ja suomalaiset vielä ovat onnistuneet uskottelemaan itselleen todeksi myytin, miten täällä muka ollaan erityisen reiluja ja kunnon ihmisiä ja mielellään kuvittelevat itsensä toisia paremmiksi.
    Oksettavaa."
    "Sinut voidaan ihan hyvin lynkata vaikka kukkapenkin kuvasta jos niikseen tulee. Mutta kun sinulla on vaan "kauniita asioita ja tarpeellisia asioita" niin ei voi tapahtua. Se on aivan sama onko minkäänlaista tekniikkaa olemassakaan kun periaate on aina tuo sama alkaen luolamiesajoilta. Toisenlaiset olosuhteet ovat niitä, jolloin kaikki mitä sanot tai teet on tyhmää, myös kaunis kukkapenkkisi. Tätä kun jatketaan tarpeeksi kauan et tiedä enää itsekään mikä on tavallista, ei hävettävää tai pelottavaa. Koko höykytyksen syy ja seuraushan on puhtaasti se häpäisy ja lynkkaajien oma olo, ei mikään kukkapenkki tai edes alastonkuvat. Ei kai nyt oikeasti kukkapenkkisi, hammasraudat, kainalokarvat tai edes se imetys ketään kiinnosta ihan tähän mittakaavaan asti. Tarvitaan joku jota potkia ja se kyllä tehdään jostain vaikka kenelläkään ei olisi edes koneita, saati "vääriä" kuvia. Siitä sinulla ei ole kokemusta eikä tajua mutta siinähän takerrut johonkin logiikkaan jos se sinulle turvallisuutta luo."

2. Meri Vierailija

Mä oon tollasen kohde

3. tuomaaas Vierailija

Niitin niittaamisessa oli kyllä kyse syvemmistä asioita kuin jostain "kukkapenkin" kuvasta. Muutenkin nuo iltasanomien kommentit on samojen vanhusten leikkikenttää.Mutta asiaan.
    Suomessa ei julki-imettäminen ole koskaan ollut ongelma, kaikki täällä on voinut imettää vaikka apinahäkissä roikkuen ja ulvoen. Se on kopioitu suoraan ulkomailta, siis tämä suuri ongelma, ja siitä riehuminen.Mediassakin äitiydestä on tehty toimittajien elinkeino. Sinänsä ihmettelin sitä lynkkaamista ja riehumista, olisiko hormonit olleet asialla. Mutta kai se on jotenkin ihmisen perimässä, onhan noissa kehitysmaissa tapahtunut ihmisten, syyttömienkin, lynkkaamista ties minkä vainon ollessa syynä. Asioita ja mielipitetä saa kritisoida jopa kärkkäästi,mutta tuo henkilöön meneminen ja uhkaamiset sun muut on aivan käsittämätöntä ja varmasti tulee haukkujille ajan kanssa omassatunnossa mietittäväksi.

4. Meri Vierailija

Mun tapauksessa kyse on disinformaation lähettämisesä, mustamaalaamisesta, ja sitten oli toi värväysjuttu ja kyse ei o siitä että suututtais jostain mun mielipiteestä koska mulla ei o sivuja tai blogia enkä o rekisteröityny mutta mun nimissä on ollu ennenkin ehkä nytkin ja joku saattaa lähetellä mun nimissä ja mua sekotetaan johonkin joka asuu ilmeisesti Raumalla...

5. Mannis Vierailija

Sun pitää tehdä rikosilmoitus häiriköinnistä. Tosin voihan olla että joku on sekottanut sinut raumalaiseen kaimaasi? Silti ei ole asiallista henkilökohtaisesti häiriköidä ketään.

6. Meri Vierailija

mulla ei o kaimaa jolla olis sama etunimi ja sukunimi mä oon ainoo mä mutta joku saattaa viedä mun identiteettiä

7. Meri Vierailija

Ja se joku on ilmeisesti alkoholisti, polttaa kun korsteeni ja taitaa huumeitakin käyttää

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri