M
"Maya"
Vieras
Heipparallaa! Olisiko täällä kuulolla vihtiläisiä äitejä? Tahtoisin uusia tuttavuuksia kun mulla ei reilu vuoden asumisen jälkeen ole täältäpäin vieläkään kuin muutama kaveri. Saisit olla siis n. 25-35v, lasten tai mahdollisen miehen iät eivät merkkaa mitään. Toivottavasti olisit huumorintajuinen, rento ja puhelias, ja mahdollisesti haluaisit vaikka aloittaa jonkun uuden harrastuksen mutta kaveri puuttuu. Mielellään myös lapsilukusi olisi ainakin toistaiseksi täynnä, mun kaikki suurin osa kavereista kun on parhaillaan kadonneet kuka minnekin päin vauvamaailmaa.
Itse olen 28v yhden reilu 2v pojan äiti. Mulla on about saman ikäinen mies ja yksi kappaletta koiria, sekä seinien väleissä juoksentelevia hiiriä, mutta niitä en koskaan näe, kuulen vain. Mä olen juuri aloittanut työt hoitovapaan jälkeen, mutta teen vielä toistaiseksi vajaata viikkoa, joten vapaa-aikaakin on ihan kohtuullisesti. Haluaisin aloittaa jonkun yleiskuntoa parantavan harrastuksen, mutta tahdonvoimani on olematon, joten kaipaan jotakuta kaveriksi ja moraalisaarnatantaksi vahtimaan että harrastus kestää pidempään kuin kaksi viikkoa.
Harrastuksen ei tosiaan tarvitse olla välttämättä salilla tai vaikka ratsastamassa käymistä kummempaa, mutta extremempejäkin lajeja saa ehdottaa. Uuden harrastuksen lisäksi tämänhetkisiä kiinnostuksenkohteitani ovat leipominen, kaikenlainen askartelu, sisustaminen, lastenvaatteet, musiikki, shoppailu, kirppisket, sekä huonekalujen tuunailu ja vanhat tavarat. Vapaa-ajalla viihdyn mieluusti perheen parissa, mutta tykkään myös kyläillä, ja kaipaan (ja saankin) toisinaan myös lapsivapaata aikaa. Luonteeltani olen puhelias, muka-hauska ja vähän höntti, eli tällainen tavallinen urpo vaan. 
Vastaa tähän ketjuun jos yhtään haluaisit olla mun ystävä, niin perustan sitten jonkun niimerkin tänne jos kukaan ilmoittautuu.
Kiitos.
Itse olen 28v yhden reilu 2v pojan äiti. Mulla on about saman ikäinen mies ja yksi kappaletta koiria, sekä seinien väleissä juoksentelevia hiiriä, mutta niitä en koskaan näe, kuulen vain. Mä olen juuri aloittanut työt hoitovapaan jälkeen, mutta teen vielä toistaiseksi vajaata viikkoa, joten vapaa-aikaakin on ihan kohtuullisesti. Haluaisin aloittaa jonkun yleiskuntoa parantavan harrastuksen, mutta tahdonvoimani on olematon, joten kaipaan jotakuta kaveriksi ja moraalisaarnatantaksi vahtimaan että harrastus kestää pidempään kuin kaksi viikkoa.
Vastaa tähän ketjuun jos yhtään haluaisit olla mun ystävä, niin perustan sitten jonkun niimerkin tänne jos kukaan ilmoittautuu.