vihdoin mulla on tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja voin katsoa itteeni peilistä ilman itkua =)
vaikka kuinka rakastankaan lapsiani niin raskauksia ei mun tissit kestäneet.
rahaa meni,mutta tulos on ihan hyvä. kaunis se ei vieläkään ole kun juovaset rinnat,mutta enää ei ole pelkkä nahka.
kiitos että sain kertoa jollekkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun mielestä silikonirinnat ( jos niitä tarkoitat ) ei ole tissit, vaan ihan vaan silikonit :) Onnea kumminkin! :)

tissit nekin on. on siellä sitten omat rauhaset,siirrettyä rasvaa,nahasta rakennetut tai proteesit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun mielestä silikonirinnat ( jos niitä tarkoitat ) ei ole tissit, vaan ihan vaan silikonit :) Onnea kumminkin! :)

tissit nekin on. on siellä sitten omat rauhaset,siirrettyä rasvaa,nahasta rakennetut tai proteesit.

Mun mielestä ne jokatapauksessa ei ole ns. tissit vaan silikonit rinnat :) Ja mitä sitten, silikoniahan sinne on laitettu. En näe tässä mitään vänkkäämisen tarvetta ;)

no rumathan ne silti on jos on täynnä arpia, et olisit vaan antanut olla.

miks pitää yrittää pilata toisen ilo?
kyllä mä veikkaan, että ainakin ap:n mielestä juovikkaatkin tissit on nätimmät kuin juovikkaat ja tyhjät pussit.

mutta ap on tuhlannut ihan turhaan rahaa jos ne on juovia täynnä kun ei ne siltikään näytä paremmalta. Olisi vaan korostanut muita parempia piirteitään eikä jäänyt tuijottamaan rintoja.

mutta ap on tuhlannut ihan turhaan rahaa jos ne on juovia täynnä kun ei ne siltikään näytä paremmalta. Olisi vaan korostanut muita parempia piirteitään eikä jäänyt tuijottamaan rintoja.

No mutta näyttäähän ne paremmalta, kun niissä on täytettä.
Eikä ne juovat kaikille näy.
Mullakin on raskausarpia, mutta eipä oo miestä haitannu :p

voih,on nää paaaaaljon paremmat nyt kun ennen. arvet ei näy täydessä rinnassa niin kun löysässä nahassa. ei mennyt rahat hukkaan.
ja mä oon senverran onnellinen ettei tuommoiset kommentit todellakaan pilaa fiilistä lainkaan.
eikä myöskään se ettei nämä olisi tissit.
aivan sama miksi muut niitä kutsuu.

ja ei nää nyt ihan täynnä arpia ole.. ja kun vaalenee vielä kokonaan ni hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voih,on nää paaaaaljon paremmat nyt kun ennen. arvet ei näy täydessä rinnassa niin kun löysässä nahassa. ei mennyt rahat hukkaan.
ja mä oon senverran onnellinen ettei tuommoiset kommentit todellakaan pilaa fiilistä lainkaan.

No en minä sitä pahalla tarkoittanut, jos kommenttini niin otit! Vaan tosi asia. Ja ps. Olen itsekin harkinnut silikonirintoja ;)

rahantuhlausta, feikit mitkä feikit, olisit käyttänyt rahat vaikka kivoihin, itsellesi sopiviin vaatteisiin niin lopputulos olisi ollut parempi

mullon vaatteita.
rintaliivit olikin aikasemmin turhia koska se nahka valui pois kupeista. ja täysin oikeen kokoisista liiveistä oli kyse.

ja vaikka tulos on luonnollisen näköinen (ja muuttuukin vielä ) niin en olisi pahoillani siitäkään jos ne muutkin huomaisi feikeiksi.
laitoin joskus nettiin kuvan eikä kukaan arvannut feikkirinnoiksi. vai silikoneiksi niitä nyt sitten pitää sanoa,tissithän ne ei enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No en minä sitä pahalla tarkoittanut, jos kommenttini niin otit! Vaan tosi asia. Ja ps. Olen itsekin harkinnut silikonirintoja ;)

ei,en ota pahalla. todellakaan. ethän sä nää miltä nää näyttää =)
mä nään ja olen enemmän kun tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
laita kuva niin katsotaan miltä näyttää?

mullei oo nyt kuvaa mistä mua ei tunnistais. ja kaikki kuvat mitä on koneella on myös otettu heti leikkauksenjälkeen joten ne on aika murjotut kuvissa.
mitenhän saisin kasvoni pois kuvista?

Yhteistyössä