A
Aloittelija
Vieras
Eli tänään vasta koulin tomaatintaimet, kerkiääköhän vielä tekemään satoa? En ole niitä vielä nostanut kasvariin, keittiön ikkunalla ovat. Laitoin vahvempaan multaan, taimikasvatuksessa oli kasvuturvetta tms, nyt mustaa multaa.
Paprikat mulla on edelleen koulimatta. Kerkiääköhän saamaan satoa?
Pelakuut, voiko laittaa kolme tai neljä tainta samaan, isohkoon (tavan amppelikukkaruukku, niitä valkoisia) ruukkuun? Niitä koulin tänään ja pitäisi saada vielä mahtumaan johonkin niitä. Ovat nyt jotain kymmensenttisiä, ihan tanakoita, saapi nähdä kerkiääkö nuokaan kukkimaan.
Puutarha.netissä kun olen lueskellut, siellä jo tomaatit tekevät satoa, paprikat kukkii ja pelakuut on runsaassa kukassa.
Olenko mattimyöhänen vai kerkiääkö tästä vielä..
Asumme keskisuomessa, joten täällä todellakin voi vielä tulla yöhallaa jne.
Tuntuu että kamalalla kiireellä ihmiset hösää pihoja ja kasvareihin taimia, mutta eikös tässä nyt ole vielä kevät meneillään ja kesä tuloillaan..
Tänään ajattelin laitella porkkanat ja retiisinsiemenet maahan, onko sopiva aika? Punajuuret ja salaatit olisi myös laittamatta, eikös halla voi tuhota ainaskin salaatit vielä?
Kiitos jos joku osaa auttaa aloittelijaa, eka kesä omakotitalossa
Paprikat mulla on edelleen koulimatta. Kerkiääköhän saamaan satoa?
Pelakuut, voiko laittaa kolme tai neljä tainta samaan, isohkoon (tavan amppelikukkaruukku, niitä valkoisia) ruukkuun? Niitä koulin tänään ja pitäisi saada vielä mahtumaan johonkin niitä. Ovat nyt jotain kymmensenttisiä, ihan tanakoita, saapi nähdä kerkiääkö nuokaan kukkimaan.
Puutarha.netissä kun olen lueskellut, siellä jo tomaatit tekevät satoa, paprikat kukkii ja pelakuut on runsaassa kukassa.
Olenko mattimyöhänen vai kerkiääkö tästä vielä..
Asumme keskisuomessa, joten täällä todellakin voi vielä tulla yöhallaa jne.
Tuntuu että kamalalla kiireellä ihmiset hösää pihoja ja kasvareihin taimia, mutta eikös tässä nyt ole vielä kevät meneillään ja kesä tuloillaan..
Tänään ajattelin laitella porkkanat ja retiisinsiemenet maahan, onko sopiva aika? Punajuuret ja salaatit olisi myös laittamatta, eikös halla voi tuhota ainaskin salaatit vielä?
Kiitos jos joku osaa auttaa aloittelijaa, eka kesä omakotitalossa