Viherpeukalot HOHOI!

Alkuperäinen kirjoittaja mJemmi:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Jaa ei kiinanruusu kuole millään :D Mä oon kiinanruusujen sarjamurhaaja :whistle:

Oiskos sulla jotain hyvää vinkkiä heittää? :D

Jos sulla on kiinari joka pitäis päästää päiviltä, niin tuo mulle vaan :D Oikeesti kyllä haluaisin pitää edes yhden kiinarin elossa, ja kasvattaa sen sellaseks isoks puuks. Mutta me ei vaan tulla toimeen :( Ainakaan noiden kaupasta ostettujen hormoneilla kasvatettujen kiinareiden kanssa.

Jaa ei kiinanruusu kuole millään :D Mä oon kiinanruusujen sarjamurhaaja :whistle:

Jos sulla on kiinari joka pitäis päästää päiviltä, niin tuo mulle vaan :D Oikeesti kyllä haluaisin pitää edes yhden kiinarin elossa, ja kasvattaa sen sellaseks isoks puuks. Mutta me ei vaan tulla toimeen :( Ainakaan noiden kaupasta ostettujen hormoneilla kasvatettujen kiinareiden kanssa.

Mulla kasvaa kiinari vain leveysuuntaan ja alkaa viedä jo puolet olohuoneesta.. :D
Mä varmaan leikkaan sen matalaksi, kävi miten kävi :kieh:

Mulla kasvaa kiinari vain leveysuuntaan ja alkaa viedä jo puolet olohuoneesta.. :D
Mä varmaan leikkaan sen matalaksi, kävi miten kävi :kieh:

Mä en saa kans ikinä yhtään kiinanruusua pysymään elossa kuukautta kauempaa.

Halukkaat, pyytäkää joltain tutulta sitä vanhaa lajikkeetonta kerrotut punaiset kukat omaavaa, vaikka pistokas niin varmana pysyy hengissä. Kun lehdet lurpahtaa niin kastellaan ja jos kasvaa väärään suuntaan niin leikataan oksa poikki B) Vaihdetaan isompaan ruukkuun n 5 vuoden välein jos muistetaan.

Yhdelläkään mun tutulla ei ole vanhanaikaista, eikä uudemmankaanaikaista kiinanruusua, muuten oisin pyytäny pistokkaan jo ajat sitten.

Kysely päälle vaan onko kenenkään mummolla tms =) Nythän ne on taas niin isoja että vois hyvin saksia.

Oikeaoppisia neuvoja ajankohdista yms on paljon, mut tään mun vanha taitaa olla sen ikäinen ettei näe kalenteria joten ei ole möksähdellyt.

satsaa amppeleihin nii ei pääse lapsetkaan kimppuun, kultaköynnös fiikus, juorut, rönsylilja ja mulla niitä on myös pylväiden päällä, varsinkin fiikus on kaunis kun kasvaa alaspäin

Yhteistyössä