Tarkoitus olisi ostaa sisälle iso viherkasvi. Kaksi pientä lasta on joten myrkyllinen ei saisi olla. Helppohoitoinen kylläkin.
Millainen siis kannattaisi hankkia?
Millainen siis kannattaisi hankkia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Jaa ei kiinanruusu kuole milläänMä oon kiinanruusujen sarjamurhaaja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mJemmi:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Jaa ei kiinanruusu kuole milläänMä oon kiinanruusujen sarjamurhaaja
![]()
Oiskos sulla jotain hyvää vinkkiä heittää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja mJemmi:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Jaa ei kiinanruusu kuole milläänMä oon kiinanruusujen sarjamurhaaja
![]()
Jos sulla on kiinari joka pitäis päästää päiviltä, niin tuo mulle vaanOikeesti kyllä haluaisin pitää edes yhden kiinarin elossa, ja kasvattaa sen sellaseks isoks puuks. Mutta me ei vaan tulla toimeen
Ainakaan noiden kaupasta ostettujen hormoneilla kasvatettujen kiinareiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja mJemmi:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja mJemmi:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Jaa ei kiinanruusu kuole milläänMä oon kiinanruusujen sarjamurhaaja
![]()
Jos sulla on kiinari joka pitäis päästää päiviltä, niin tuo mulle vaanOikeesti kyllä haluaisin pitää edes yhden kiinarin elossa, ja kasvattaa sen sellaseks isoks puuks. Mutta me ei vaan tulla toimeen
Ainakaan noiden kaupasta ostettujen hormoneilla kasvatettujen kiinareiden kanssa.
Mulla kasvaa kiinari vain leveysuuntaan ja alkaa viedä jo puolet olohuoneesta..![]()
Mä varmaan leikkaan sen matalaksi, kävi miten kävi :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Limoviikunaa helpompaa ei olekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Yhdelläkään mun tutulla ei ole vanhanaikaista, eikä uudemmankaanaikaista kiinanruusua, muuten oisin pyytäny pistokkaan jo ajat sitten.