vihkisormuksista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "morsian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="morsian";30044047]Glenn, millaisen vihkisormuksen sinä valitsisit miehellesi ?[/QUOTE]

Meillä mies valitsi oman vihkisormuksensa. Hänellä on sellanen kultainen sileä ja leveä sormus.

1. Riippuu siitä millainen timanttisormus on kyseessä, jos on leveä ja pieni upotettu timantti,niin ehkä voi sopia.
2. No varmaan makukysymys, hopea ja valkokulta varmaan sopii yhteen, hopea ja keltakulta ei ehkä niinkään.

Tuli vaan mieleen, että jos sulla on kihlasormus hopeaa ja haluat kultaisen kihlasormuksen niin, joko ostat uuden kultaisen kihlasormuksenkin tai sellaisen kultaisen vihkisormuksen joka ei kaipaa kihlasormusta kaveriksi.

Meillä on miehellä vain sileä kultasormus (kihla) ja minulla vastaava sekä vihkisormuksena sileä, jossa neljä pientä timanttia. Olemme jo vanhoja ihmisiä, joten nuo hopea/teräs/valkokulta korut tuntuvat oudoilta.

1. Riski, että lopputulos on todella turhamainen, mutta riippuu tietenkin teistä itsestänne. Mikäli olette sen tyylisiä ihmisiä, niin saattaa se näkyä teistä muutenkin.
2. Ihan miten itse tykkäätte. Hopeahan on aina hopean väristä. Kultaa saa valkoisena, keltaisena, ja punaisena. Kultasormuksia saa myös niin, että siihen on laitettu laadultaan kahta tai kolmea eriväristä kultaa. Kultasormuksen voi näin myös soinnuttaa hopeasormukseen. Voisihan vihkisormukseen myös yhdistää sekä kultaa, että hopeaa. Ihan miten itse tykkäätte.

Vastaan molempiin että mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat,tässä asiassa tulisi tehdä niinkuin itsestä tuntuu hyvältä koska noita sormuksia olisi tarkoitus katsella aika kauan.

kihloihin kun mentiin molemmilla oli perus hopea sormukset,naimisiin mennessä hankittiin kultaiset,miehellä leveä sileä kultainen,minulla sormessa hopea kihla ja keltakulta 5deltä zirkonilla. eli mun mielest hopee ja kulta sopii

Yhteistyössä