vihreä tee ja laihdutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On totta ja siinä on muutenkin terveysvaikutuksia. Jotkut pitävät sellaisia nesteenpoistopäiviä että laittavat vahvaa vihreää teetä 1,5l kannuun jääkaappiin ja sen juovat pitkin päivää. Tehoaa mulla.

teen kofeiini ja katekiinit voivat kiihdyttää perusaineenvaihduntaa ja siten laihduttaa. Vaikutus on kuitenkin niin pieni, ettei sillä ole merkitystä painonpudotuksessa.

Ite ostin valkosta teetä kun kuulin että se on vieläkin parempaa laihdutuksessa kuin vihreä tee. Mun tuttu oli juonut tota valkosta teetä ja sanoi että on ihan hyvää, meinaan tänä iltana juoda kun syön iltapalaa. Ja ostin myös niitä ananaskapseleita. Mikäs niissä ananaksissa ja mansikoissa on sellasta joka auttaa tossa painon pudotuksessa? Ainoa vaan etten voi kerralla syödä mansikoita kuin muutaman kun kerran olen sairastanut mansikkakuumeen (joku allerginen reaktio liiasta mansikan syönnistä).

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tossuliini, ihan humpuukia ne kapselit ovat, trust me. Ananas ja mansikat periaatteessa poistavat nestettä, mutta laihdutuksessa niistä ei ole tasan mitään hyötyä.

Juu ne ananaskapselit taitaa olla humpuukia, itse söin niitä purkillisen laihtumisen toivossa, mutta ei mitään vaikutusta ollu mihinkään.

laihtuuko?
laihtuuko jos on joka päivä kalori vaje -500 ja syö suklaata 3 kertaa viikossa ja syö ruuan siasta suklaata siis syö vähän ruokaa mutta myös suklaata ja kcal vaje on -500 ni laihtuuko mitä haittoja on jos korvaa suklaalla ruokaa mut kalori vaje on silti -500? mut kulutan kyllä aina lähes kaikki suklaat ni kalori vaje on -500.. sori tää oli hankala selittää

Vihreä tee vaikuttaa kyllä olevan hyödyllistä laihtumisen kannalta, mutta aivan muista syistä kuin nesteen poistamisen vaikutuksesta:

http://vihreatee.blogspot.com

kyllä se toimii poistaa niin hyvin nesteitä joita kertyy esim.suolan syömisestä ,että paino tippuu. Tottakai pitää syödä terveellisesti ja vähäkalorisesti sen lisäksi. J muutenkin vihr.teellä on puhdistava vaikutus sitäkin kautta se auttaa painon pudotuksessa.Vihreä tee on siis lisä apu laihduttajalle yksi osa vain ei pelkällä teellä laihdu.

Jos kärsitte suonenvedoista, niin kannattaa miettiä, olisiko vihreän teen juomisella yhteyttä asiaan. Huomasin, kun pitkästä aikaan taas rupesin juomaan vihreätä teetä, niin myös suonenvedot palasivat tauon jälkeen...

Yhteistyössä