Vihreillä takit kääntyilevät Säätytalolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstapesu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Palstapesu

Tunnettu jäsen
14.01.2019
19 787
6 158
113
En vieläkään käsitä sitä, että miten kummassa Kepu on tuolla mukana...he saivat rökäletappion vaaleissa ja silti ovat tuolla vääntämässä tämän maan asioista jälleen kerran ja ällöttää tuon Sipilän ylimielinen hymy joka lehtikuvassa...

En vieläkään käsitä sitä, että miten kummassa Kepu on tuolla mukana...he saivat rökäletappion vaaleissa ja silti ovat tuolla vääntämässä tämän maan asioista jälleen kerran ja ällöttää tuon Sipilän ylimielinen hymy joka lehtikuvassa...

Ja Sipilä vedättää Rinnettä ja muuta vihervasemmistoa ihan huolella.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nyt väitetään et persut ei kuvitellu voittavansa vaaleja? :ROFLMAO:

Mut ketjun aiheeseen, kompromissit ei ole takinkääntöä.

Aika lähellä se voitto oli :LOL:

Se ei ole kompromissia, jos ei saa omia vaalilupauksiaan yhtään läpi :LOL::LOL:

Ai nyt väitetään et persut ei kuvitellu voittavansa vaaleja? :ROFLMAO:

Mut ketjun aiheeseen, kompromissit ei ole takinkääntöä.
Itse kirjoittelin ainakin toistuvasti ennen vaaleja, että persujen ei pidä mennä hallitukseen, jos ei kannatus ole vähintään 40 prosenttia. Johon siis en tietenkään uskonut. Eli minulle oli äänestäjä täysin selvää ja toivottavaa, että persut menevät oppositioon. Enkä varmasti ollut ajatuksineni yksin.

Vihreillähän suurin ongelma on avohakkuut, joista ei tuossa jutussa puhuta mitään, ja vaikka hakkuumäärä kasvaa isommaksi kuin on toivottu on hiilinieluihin luvattu panostaa. Et onko sit takkia tarvinnut kääntää?

Itse kirjoittelin ainakin toistuvasti ennen vaaleja, että persujen ei pidä mennä hallitukseen, jos ei kannatus ole vähintään 40 prosenttia. Johon siis en tietenkään uskonut. Eli minulle oli äänestäjä täysin selvää ja toivottavaa, että persut menevät oppositioon. Enkä varmasti ollut ajatuksineni yksin.

Kannattaa lueskella palstalta juttuja ennen vaaleja niin ymmärrät mistä puhe

Yhteistyössä