Hae Anna.fi-sivustolta

""viides henki""

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Amelii, 21.09.2005.

1. Amelii Vierailija

Mitähän mahtoi viimeyönä tapahtua kun menin nukkumaan.. Olin juuri unen ja valveen rajatilassa, kun selkeä ääni päässäni alkoi toistamaan tuota ""viides henki"" lausetta? Ikinä ennen en oo kokenut moista, enkä ole koskaan kuullut mitään ääniä tms. Omat ajatukseni ne eivät olleet, vaan todellakin joku muu puhui. Vaikeaa selittää.. Pelästyin tuota, ja tajusin että minun pitää itse alkaa ajattelemaan jotta ääni katoaa.. Siis tää kuulostaa ihan skitsolta, mutta voin vannoa olevani ihan tervejärkinen enkä ollut humalassa tms. Suvussani on näkijöitä, ja itsellänikin niitä taitoja on kai jonkin verran. Myös henkimaailma on tietyllä tavalla tuttua ja olen kiinnostunut näistä asioista.. Oliko tuo joku ihan oma uni tms vai tositapahtuma? Ihan varma en tuosta luvusta ole enää, yöllä sen muistin kirkkaasti, nyt on unohtunut jo. Mutta kuitenkin joku pariton luku se oli, alle kymmenen.

Sen verran vielä jatkan, että kuinkahan vahvasti nämä asiat kulekvat sukupolvelta toiselle.. tänään juttelinl asteni kanssa kummituksista. Kerroin pienille ettei pahoja ole, on vain enkeleitä jotka suojelevat meitä. Ja yllättäen oma 7-vuotiaani alkoi kysymään että olikos se enkelli joka kirjan sivujakin kääntää. Kysyin että mitä tarkoittaa ja lapseni sanoi että eilen illallakin sivut kääntyivät itsekseen ,kun hän oli laittanut kirjan jo pois. Ilmeisesti tyttöni ei ollut kuitenkaan pelästynyt asiaa mitenkään koska vasta nyt ohimenne minulle asiasta mainitsi. Mitä ihmettä meillä tapahtuu? Onko suskurasite näin vahva vai mistä on kyse? Kertaakaan en ole pelännyt tässä asunnossa, eikä ole ollut mitenkään paha olla. Päinvastoin, tunnen suurta onnea ja rakkautta tässä paikassa.. Voiskohan joku valaista tätä kaikkea?

2. MariAnne Vierailija

Kiva kuulla et jollaki muullaki on samoja kokemuksia. Rupean ajattelemaan tahtomattani jotai sanoja tai asioita...ja yleensä tämä tapahtuu juuri sillä hetkellä, kun olen pyytämässä Jumalalta apua tai rukoilemassa..???

Ja toinen juttu mikä on yhteistä on, että minun äitini kanssa sanoi omaavansa jotai näkijän kykyjä ja sanoi myös että isän äidillä oli kanssa jotain tämmösii juttui.

3. Nukkumaija Vierailija

Kuinka monta jäsentä perheessänne on/asunnossanne asuu? Ehkä joku koitti ilmoittaa, että täällä on vielä ""viideskin henki"". Tai voisiko vastaus löytyä sukunne kuolemantapauksista, esimerkiksi viidenneksi vanhin sisar jostakin sisarusparvesta tms... Aukeisikohan näin? Itselleni joskus lapsuudessa valkeni isoisoisäni läsnäolo, kun kuulin usein askelia: kopahdus, laahustus, kopahdus, laahustus. Minulle kerrottiin, että tämä esi-isäni oli menettänyt toisen jalkansa sodassa, ja hänellä oli puujalka:) En pelännyt tätä ""haamua"", vaan minulla oli turvallinen olo- tunne, että joku on huolehtimassa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri