Viihtyykö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5kk itsekseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5kk itsekseen

Vieras
Mites muilla, viihtyykö teidän 4-5kk vanhat vesselit lattialla, leikkimatolla, sitterissä , miten pitkiä aikoja itsekseen? Siis ettei tarvitse koko aikaa leikittää?
Mulla kohta 5 kk vanha poika ja tuntuu, ettei viihdy nimeksikään yksikseen. Heti alkaa kitinä, kun yksin jää. Pakollisten kotihommien tekeminen on menny vähän hankalaksi...

Meillä poika nukkuu lyhyitä pätkiä päivällä. No pisimmät päikkärit ottaa puolen päivän maissa 1-1,5 tuntia.

Kantoliinaa en ole innostunut käyttämään. Rintareppu mulla on, mutta kyllä tuon jötikän kantelu on aika raskasta hommaa!
Sillai viihtyy jonkin aikaa, että esim. jos laitan ruokaa, niin laitan hänet vaikka peiton päälle siihen keittiön lattialle. Että ihan siinä jalkojen juuressa sitten on.

vähissä on meidän 8 kk ikäisenkin yksinleikit. sillon kyllä touhuaa itsekseen tavaroidensa kanssa kun on muuta ""hälinää"" ympärillä. siis isommat lapset kotona ja elämää riittää. mutta jos ollaan kahdestaan... pitäis huomata se koko ajan. ja mieluummin ottaa syliin... mun ei auta ainakaan muu kuin ""ottaa se mukaan työhön"", märät pyykit (koneesta tulleet) on mm. tosi mukava purkaa vadista lattialle sillä välin kun äiskä ripustaa...

Yhteistyössä