Viikingin käsittelyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin miettinyt Aleksia jatkuvasti ensitreffeistä alkaen. Olimme käyneet edellisviikolla kävelyllä kirpessä talvipakkasessa metsässä hänen koiransa Tepon kanssa. Aurinkoisessa kelissä Aleksin vaaleat pitkät hiukset ja pitkän oranssihtavan parran harmaat kimalsivat. Aleksilla oli isot rukkaset, mutta paljaan ranteen vilahtaessa näin iholla luikertelevat käärmeet ja symbolit. Jäin miettimään kuinka paljon tuolla viikinkiä muistuttavalla miehellä onkaan mustetta ihossaan.
Aleksi oli itsevarma ja hänen äänensä oli matala ja pehmeä. Hän otti pitkiä askeleita koiran vetäessä ja korvissa olevat suuret messinkiset renkaat naputtivat takin vetoketjuun.
Hän kertoi seikkaperäisesti reissuistaan Etelä-Amerikassa ja Intiassa. Kerroin itse omista reissuistani samoilla seuduilla ja vertailimme kokemuksia. Tunsin kuinka Aleksi kuunteli minua tarkkaan ja katsoi minua varauksettoman kiinnostuneesti. Katseessa oli myös jotain haastavaa ja kujeilevaa. Viekas ilme suli aina leveään hymyyn tai remakkaan nauruun. Ensimmäiset treffimme päättyivät ovelleni ja halasimme. Olin kyllä rekisteröinyt että Aleksi oli iso, mutta hänen halauksessaan tunsin että hän ympäröi minut ihan kokonaan. Halaus oli jämäkkä ja kehoni läpi virtasi lämpö ja suoranainen kiihotus. Tunsin kuinka kostuin sekunneissa.
Sovimme olevamme yhteyksissä ja Aleksi lähti harppomaan kohti kotiaan. Heti kotioveni suljettuani ryntäsin sohvalle tyydyttämään itseäni.

Seuraavan tapaamisen sovimme luokseni. Olin ihen hermona ennen tapaamista, mutta toisaalta odotin sitä kovasti. Olin päättänyt että tänään harrastan seksiä tuon uuden tuttavan kanssa. Olin puunannut itseni edustuskuntoon; kuorinut ja rasvannut ihon, ajellut sääret ja pillun posliiniksi sekä meikannut parhaani mukaan. Olimme sopineet, että laitamme ruokaa yhdessä.
Aleksi saapui hieman myöhässä mukanaan muutamia ruokatarpeita. Hän halasi minua tiukasti ja mietin mielessäni, että miten maltan tehdä ruokaa, kun mielessäni maalailen kuvaa Aleksin alastomasta, hikisestä vartalosta kiinni omassa varressani.

Ahtauduimme pieneen keittiööni kahdestaan ja liikkuessamme keittiössä vartalomme koskivat toisiinsa väistämättä.
Tunsin kuinka katseet kävivät varovaisiksi, ikäänkuin pidempi katsekontaki paljastaisi likaiset ajatuksemme. Ruoan valmistuttua Aleksi kurottautui ylitseni ottamaan lautasia. Hän seisoi aivan takanani ja tunsin hänen lämpönsä selässäni. Aleksi kuitenkin pysäytti liikkeensä ja toikin suuret kouransa vyötärölleni. Hän astui yhden askeleen lähemmäs ja tunsin hänen seisokkinsa alaselässsäni. Olimme molemmat hiljaa, mutta ilmaisin myöntymykseni lähestymiselle laitamalla käteni Aleksin käden päälle ja notkistin selkääni painaen takamustani tiukemmin Aleksia vasten. Aleksi hiveli lantioni ja vyötäröni seutua kevyesti raskaalla kädellään. Itse otin hänen paksusta käsivarrestaan kiinni, hivelin ja puristin sitä määrätietoisesti. Aleksi kumartui, siirsi pitkät hiukseni kaulaltani ja suuteli kaulaani varovasti. Suustani pääsi pieni voihkaisu. Olin jo ihan läpimärkä ja halusin tuon miehen sisälleni mahdollisimman pian. Notkistin selkääni entisestään ja pyöritin lantiotani vasten Aleksin seisokkia ja toin hänen kätensä rintojeni päälle. Rintani jäivät Aleksin kourien sisälle ja hän puristi niitä aluksi varovasti, mutta sitten rohkaistui puristelemaan niitä kunnolla. Olin asettanut toisen käten taakseni hivelemään Aleksin niskaa ja toisella kädellä ohjasin Aleksin kättä hivelemään minua rinnoista ja takapuolesta. Aleksi nosti farkkujani ylöspäin, niin että haarasauma upposi märkään pilluuni. Aleksi juoksutti käsiään farkkujeni takasaumassa, joka oli pureutunut pakaroitteni väliin.
Voihkin ja tunsin kuinka pilluni oli läpimärkä ja Aleksin seisokki voimistui.
Aleksi käänsi minut riuhtaisten ympäri ja nosti tiskipöydälle. Hän otti leuastani kiinni ja suuteli minua ahnaasti. Otin kiinni hänen niskastaan ja avasin nutturalla olleet hiukset auki. Vedin hänen avoimista hiuksistaan kiihkoissani ja hän teki samaa minulle. Suutelin hänen kaulaansa intohimoisesti ja purin sekä imin hänen korvalehtiään.
Aleksi riisui paitani pois ja katsoi pitsisillä rintaliiveillä verhottuja rintojani selkeästi vaikuttuneena. Hän napsautti rintaliivit auki yhdellä kädellä ja liivit tippuivat alas. Aleksi otti hupparinsa pois ja näin, että hänen yläruumiinsa oli täynnä mustia symboleita. Rintalihakset ja olkapäät olivat suuret ja käsivarret voimakkaat. Aleksi kumartui alas ja alkoi suutelemaan rintojani. Hän kierteli kielellään nännejäni ja puri niitä ajoittain lujastikkin. Kiemurtelin ja voihkin pöydällä Aleksin nuolessa rintojani. Seuraavaksi Aleksi otti määrätietosesti kiinni pillustani puristaen. Hän ujutti kätensä farkkujeni sisälle ja hiveli kostunutta häpyäni alushousujen päältä. Hiljalleen hän siirsi alushousuni vakooni ja veti niitä hiljalleen ylöspäin ja liikutteli sivuttain. Anelin häntä koskettamaan klitoristani ja laittamaan sormet sisääni.

Jatkuu….

Aleksi katsoi minua tiiviisti silmiin sanomatta mitään, sitten hän kietoi toisen kätensä ympärilleni ja nosti minua vaivattomasti repien samalla farkkuni nilkkoihin. Hän meni polvilleen eteeni ja otti farkut kokonaan pois jalasta ja avasi haarani kunnolla auki. Hän painoi peukalollaan klitoristani ja pyöritteli sitä rytmikkäästi. Sitten Aleksi raotti pikkuhousujani ja näki valuvan pilluni. Hän katsahti minua ja näki minut koskettelemassa ja imemässä omia rintojani kiiman vallassa. Aleksi hymähti ja alkoi nuolemaan vakoani. Hän kiusoitteli aluksi nuolemalla häpyhuuliani, mutta varoi koskemasta klitorikseen. Voihkin kiimasta ja tunsin kuinka pilluni supisteli kiimaisena ja valuin valtoimenaan. Lopulta Aleksi totesi minun olleen niin kiltti tyttö, että ansaitsen tulla nuolluksi kunnolla. Tämän jälkeen hän alkoi imemään klitoristani antaumuksella. Vapisin ja uikutin kiihotuksesta.

Yhteistyössä