Viikko ennen ovulaatiota yhdyntä, voiko tulla kuinka helposti raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymyksiä

Vieras
Eli minulla on ovis yleensä jo kp 10-11. Nyt siihen on tasan viikko ja menkat on nyt lopuillaan ja harrastettiin jo seksiä. Voiko jo tästä yhdynnästä tulla raskaaksi? Voiko siittiöt elää jopa viikon sisälläni?
Emme pääse harrastamaan enää seksiä ennen ovulaatiota :/
Ja sitten toinen kysymys, miksi minun ovulaationi on aina melkein heti menkkojen loputtua? Kierto on noin 28 päivää ja ovulaation jälkeen 14-16pvää niin tulee menkat. Menkkojen alkamispäivästä 10-11 päivää niin tulee jo ovulaatio. Onko se raskautumisen kannalta hyvä vai huono juttu, että noin nopeasti menkkojen jälkeen tulee ovis, ehtiikö sinne kohtuun muodoatua tarpeeksi limakalvoa?

En usko että voit tulla raskaaksi tästä yhdynnästä. Eikö ne siittiöt elä vain jonkun 3-4 päivää max. Mullakin ovisoireita on jo kp10-11, mutta itse ovishan tapahtuu vasta viimeisenä limapäivänä, joka mulla on vaihdellen kp 12-15.

[QUOTE="Wieras";30567178]En usko että voit tulla raskaaksi tästä yhdynnästä. Eikö ne siittiöt elä vain jonkun 3-4 päivää max. Mullakin ovisoireita on jo kp10-11, mutta itse ovishan tapahtuu vasta viimeisenä limapäivänä, joka mulla on vaihdellen kp 12-15.[/QUOTE]

Mulla ovisoireet alkavat jo kp 8-9 ja itse ovis tapahtuu kp 10-11.

Se miten pitkään siittiöt voi elää riippuu ihan millaiset olosuhteet niillä on. Ne tarvii ovulaatiolimaa elääkseen, joten jos sulla on sitä viikkoa ennen niin sitten raskautuminen on mahdollista (aika harvinaista, että olisi noin aikaisin). Jos sitä limaa ei ole, niin kaverit kuolee parissa tunnissa, vaikka ovis olisi juuri tapahtumassa.

Me pannaan aina vähän reilu viikkoa ennen ovista ja mies laukee sisälle. Sen jälkeen käytetään keskeytettyä yhdyntää muutama päivä, otollisimmilla hetkillä kortsua ja sit oviksen jälkeen mennään keskeytetyllä menkkoja alkamiseen asti :). Eipä ole mitään "vahinkoja" ikinä sattunut tällä menetelmällä. Joskus oviksen aikaan voi se kortsu unohtua... tekee kovasti mieli ilman sitä. Ja tosiaan varotaan panemasta keskeytetyn jälkeen heti, jottei mahdolliset siittiöt virtsaputkessa pääsisi sisälleni.

Yhteistyössä