viikko ilman lapsia, ihan yksin - jeejee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liila

Vieras
Mies lähti anoppilaan maanantaina lasten (2 v ja 4 v) kanssa ja palaa vasta sunnuntaina kotiin. Saan siis olla kokonaisen viikon ihan yksikseni kotona. Tuntuu taivaalliselta, sillä en ole neljään vuoteen ollut ilman lapsia. Vain kaksi viikonloppua olen ollut yksin. Sen sijaan mies on ollut vauvojen syntymistä piittaamatta joka vuosi vähintään pari viikkoa omilla lomillaan.

Anoppi veti herneen nenäänsä, kun kuuli, etten minä mene heille lomaa viettämään. Siinäpähän kiukuttelee yksinään. Minä en asian takia suostu potemaan syyllisyyttä. Olen todellakin lomani ansainnut. Kaiken kukkuraksi en edes lähde minnekään humputtelemaan, vaan vietän aikani visusti kotona.

Rästitöitä on vaikka kuinka paljon ja niitä olen paiskinut urakalla ja saanut siitä hyvän mielen. Ihanaa, kun saa lopultakin raivattua ja siistittyä kaappeja turhasta tavarasta. Tuntuu aivan fantastiselta saada olla puhtaassa ja hiljaisessa kodissa. Olen nauttinut joka hetkestä. Vielä kolme päivää tätä taivasta jäljellä.

Onneks olkoon! Mulla on vapaa viikonloppu lapsista alkamassa huomenna. Vaari vie reissuun. Viimeks tämä ihme, että molemmat oli yhtäaikaa jossain koko viikonlopun tapahtui vuosi sitten. Vaikka helpollahan mä jo pääsen, kun ovat isoja lapsia. :)

Voi ihanaa,mä oon kade=)Mä en vielä ole sellasta asiaa kokenut ,nyt olen ollut 19 vuotta kotiäitinä..Pääsen ensi kuussa koulutukseen ,mutta ei se ole sama..Onnea sinulle!

Niin se viikko vain on kummasti hurahtanut. Olen kolunnut kodin kaikki kaapit läpi, parsinut vaatteita, pessyt mattoja ja laittanut paikat siistiksi. Nyt on aivan ihana olo, kun on saanut kaikki rästityöt tehtyä. Toki olen myös hemmotellut itseäni. Olen käynyt joka päivä ostamassa lähileipomosta itselleni pari munkkia ja tänään köllittiin auringossa takapihalla kissan kanssa. Olipas taivaallinen viikko. Tämän äidin akut on ladattu.

Mies ja lapset tulevat huomenna illalla kotiin. Ikävä on jo. Nyt jaksan taas olla hyvä äiti pitkään.

Yhteistyössä