Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pärjäiskö se mies ees pojan kans viikkoa aina putkeen?![]()
Kuulostaa nyt ihan vaan siltä että kiusalleen tuollaisia ehdottelee, saattas mennä sormi suuhun tosi paikan tullen.
HULLU idea tosiaan!!! :/
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:hitto että mä stressaan tota valvojalla käyntiä,se on tänään iltapäivällä |O
ex aikoo VAATIA yhteishuoltajuutta ja VAATII viikko-viikko systeemin.
ja väittää että mä yritän tehdä pojalle ja hänelle samaa mitä mun äiti teki mulle ja mun isälle(äiti siis ketkuili tapaamiset niin että nähtiin aluksi 1krt/kk ja sitten oli 10vuoden tauko)![]()
hitto että se osaa.
jos mä näkisin tossa viikkosysteemissä jonkun järjen niin suostuisin varmaan mutta en näe.
ex:n äiti tulee kuulema hänen luokseen asumaan viikoksi ja hoitamaan poikaa kun hän on
töissä..juupajuu,eikö se ole sillon sama onko lapsi minun kanssa kotona vaiko mummollansa kun isällään ei ole kuiteskaan. :/
millä perusteilla isä voi saada tuon yhteishuoltajuuden?mietin vaan että ei se kyllä meillä sovi koska ei pystytä mistään asioista keskustelemaan tai sopimaan.ei siis yhtään mistään!
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Tuskinpa lastenvalvoja tuommoiseen haksahtaa. Liian pieni on poika minusta tuohon.
ei haksahda, ihan sulaa hulluuttahan se olis.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kerrot kaiken sille lastenvalvojalle, ihan kaiken, kuinka on käynyt tapaamassa tähän mennessä, kuinka kyselee pojan kuulumisia, KAIKEN =) Pystytkö luottaan siihen että saat miehen aina kiinni, jos tarviit allekirjoitusta johonkin yms..
TSEMPPIÄ!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kerrot kaiken sille lastenvalvojalle, ihan kaiken, kuinka on käynyt tapaamassa tähän mennessä, kuinka kyselee pojan kuulumisia, KAIKEN =) Pystytkö luottaan siihen että saat miehen aina kiinni, jos tarviit allekirjoitusta johonkin yms..
TSEMPPIÄ!!!!
tulee vähän kerrottavaa :/
ekan parin kuun aikana näki kerran tai kaksi.sitten kun rupes taas kiinnostaa niin on käynyt meillä pari kertaa ja sillonkin leikittää poikaa eikä sano edes heihei.
kerran on ollut pojan kanssa hetken kahdestaan kun olivat pihalla.Siis KERRAN puolenvuoden aikana.eipä juurikaan pojasta kysele kun soittaa.
mä oon kuulema kusipää jos kerron että poika oppi kääntymään tms uusia juttuja :xmas:
ja tiedän että jos yhteishuoltajuuteen suostun niin joudun polvillani anelemaan allekirjoituksia ties mihin tarvittaviin papereihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ootko jybis käynyt lueskelemassa eroperhe.net sivustoja? Siellä on kiva keskustelupalsta.
Niin ja lastenvalvoja totesi, että yleensä vuoroviikkoja on kouluikäisillä ja vanhempien pitää molempien olla halukkaita siihen systeemiin.. sun ex ei siis käytännössä tule sitä omasta vaatimuksestaan saamaan, etenkään noin pienelle.
Äläkä suostu yhteishuoltajuuteen, sun ei tarvitse suostua yhtään mihinkään mihin toinen painostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ootko jybis käynyt lueskelemassa eroperhe.net sivustoja? Siellä on kiva keskustelupalsta.
Niin ja lastenvalvoja totesi, että yleensä vuoroviikkoja on kouluikäisillä ja vanhempien pitää molempien olla halukkaita siihen systeemiin.. sun ex ei siis käytännössä tule sitä omasta vaatimuksestaan saamaan, etenkään noin pienelle.
Äläkä suostu yhteishuoltajuuteen, sun ei tarvitse suostua yhtään mihinkään mihin toinen painostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:no tätä ollaan menossa tappelemaan perjantaina.
kun pojan isä haluaa tällee ja minä en (yllätys),ei siitä tuu yhtään mitään.
ex on käyny kattoo poikaa hyvä jos kerran viikossa,joskus kerran 2viikossa.
ja sillonkin leikittää vaan.ei oo ksokaan syöttäny poikaa tai vaihtanu vaippoja.
on asunu aikasemin äitinsä luona ja äitihän on pojan sitten hoitanu