viikkonäytöllisen clearblue digitestin avanneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jennnni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jennnni

Vieras
Tein testin ja testissä luki ei raskaana. Avasin testin ja sisällä oli kolme viivaa. Googailin vanhoja keskusteluita ja kuvia aiheesta mut onko tuoreita tapauksia? Jos testi olisi nega pitäisi tulla vain kaksi viivaa?

Onko muilla samanlaisia kokemuksia asiasta? Mikä oli lopputulos?

Itse oon saanut plussan one step testillä ja oikeestaan tiedän olevani raskaana mut toi clearblue ei nyt sitä vaan halua mulle myöntää:(

[QUOTE="tia";26496280]just meinasin tulla sanomaan vielä, että koskaan ole kuullutkaan että joku niitä testejä aukoo =)[/QUOTE]

Ymph. Ja tämän digitaalisen piti olla just sitä varten ettei tarvis niitä viivoja, lukumäärää, värisävyä ja paksuutta ihmetellä vain olis selkeelsti raskaana tai ei raskaana. Mutta ei..

Ymph. Ja tämän digitaalisen piti olla just sitä varten ettei tarvis niitä viivoja, lukumäärää, värisävyä ja paksuutta ihmetellä vain olis selkeelsti raskaana tai ei raskaana. Mutta ei..

Tein testin ja testissä luki ei raskaana.

No eikös tuossa ihan selkeästi lukenut "ei raskaana".

Ei niitä testejä kuulu avata, mitä järkeä tuossakin testissä jos se tekstillä ilmoittaa ettet ole raskaana mutta jos sen tajuaa avata ja analysoida niin sitten saatatkin olla raskaana.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Hei!
Mä kans testasin tuolla clearbluen viikkonäytöllisellä testillä.. näytti ei raskaana mutta mä kans menini repimään testin auki (kun kävin netissä lukemassa kaikenlaista..) ja ylemmässä liuskassa oli kontrolliviiva ja toinen haaleampi viiva ja alemmassa liuskassa vain se haalea viiva. hmph. ja raskaana olen kuvitellut olevani!
muilla samanlaista??

mitä viivoja se näyttää? mulla ku luki heti että raskaana 3+ vai mikä se oli et oli yli viidennellä viikolla... eli ei tullu mtn viivoja :O

Nämä viivojen näkijät ovat avanneet sen testin(= repineet palasiksi)ja ilmeisesti löytäneet niitä viivoja sieltä testin sisältä kun eivät ole uskoneet testissä ollutta "ei raskaana" tekstiä.

Niiden viivojen määrä ei kerro mitään, kolme viivaa mullakin joskus näkyi ja en ollut raskaana.

Ja minä ainakin olen niitä testejä avannut ihan puhtaasta uteliaisuudesta, tykkään purkaa juttuja osiin ja tutkia miten ne toimii :D

Uusimmat

Yhteistyössä