viikon hyvä työ tehty...Tökkärissä nähtyä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sarika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sarika"

Vieras
Olin tällä viikolla eräänä päivänä työkkärissä asioimassa ja huomasin naisen,siististi pukeutunut,mutta voi kauhistus:hän oli vaalea ihoinen ja vaalea tukka,mutta hän oli piirtänyt itse mustalla kajalilla puoliympyrän malliset "kulmakarvat".Muuten meikkiä ei ollut ollenkaan.Istuin hänen viereensä juttelemaan.Kerroin olevani kosmetologi ja ehdotin hänelle että jos tulisi ensi viikolla käymään niin oppilastyönä saisi ripsien ja kulmienvärjäyksen puoleen hintaan(muille tämä tarjous on -20%,en tietenkään tätä kertonut naiselle).Saa nähdä tilaako aikaa vai ei..

[QUOTE="sarika";23404183]Olin tällä viikolla eräänä päivänä työkkärissä asioimassa ja huomasin naisen,siististi pukeutunut,mutta voi kauhistus:hän oli vaalea ihoinen ja vaalea tukka,mutta hän oli piirtänyt itse mustalla kajalilla puoliympyrän malliset "kulmakarvat".Muuten meikkiä ei ollut ollenkaan.Istuin hänen viereensä juttelemaan.Kerroin olevani kosmetologi ja ehdotin hänelle että jos tulisi ensi viikolla käymään niin oppilastyönä saisi ripsien ja kulmienvärjäyksen puoleen hintaan(muille tämä tarjous on -20%,en tietenkään tätä kertonut naiselle).Saa nähdä tilaako aikaa vai ei..[/QUOTE]

Hei, toki ihmisille voi antaa "pikku vinkkejä". Monet vaan saattavat tuntea ne tökerönä tyrkyttämisenä ja se taas ei ole tarkoitus. Eri asia, jos olisi tullut hoitolaan/pyytänyt vinkkejä. Mutta että työkkärin jonossa..kas kun ei kaupan jonossa. Toivottavasti tuo oli hyvä työ.

Hei, toki ihmisille voi antaa "pikku vinkkejä". Monet vaan saattavat tuntea ne tökerönä tyrkyttämisenä ja se taas ei ole tarkoitus. Eri asia, jos olisi tullut hoitolaan/pyytänyt vinkkejä. Mutta että työkkärin jonossa..kas kun ei kaupan jonossa. Toivottavasti tuo oli hyvä työ.

en kyllä todellakaan pahaa tarkoittanut ja alenustakin olisin antanut.Kivannäköiset olisin niistä saanut kun ripsetkin olivat ihan albiinot ja omia kulmakarvoja näytti olevan,tosin vaaleat nekin.

[QUOTE="vieras";23404476]Hyvä idea varmaan mutta lieneeköhän työkkärin asiakkailla varaa panostaa kauneuteen edes ½hintaan :whistle:[/QUOTE]

Niin työtön ei tietenkään voi olla liiton rahoolla jotka on isommat kuin mitä Kelasta eikä työttömällä tietenkään voi olla puolisoa jakamassa taloutta. :whistle:

en kyllä todellakaan pahaa tarkoittanut ja alenustakin olisin antanut.Kivannäköiset olisin niistä saanut kun ripsetkin olivat ihan albiinot ja omia kulmakarvoja näytti olevan,tosin vaaleat nekin.
Niin. Jos mun ulkonäössä joku tökkisi niin pahasti että tuntematon siitä huomauttaisi, varmaan ensin pahastuisin, mutta myöhemmin olisin kiitollinen. Eli veikkaan ettet tule tuota ihmistä näkemään asiakkaana.

[QUOTE="vieras";23404573]Minusta jotenkin törkeetä toisen ulkonäköön puuttumista tollanen.[/QUOTE]

Peesi!

Mä oikeesti kyllä suuttuisin ja saisin varmaan aika raivarit, jos joku tulis tolleen sönkkäämään.
Missä menee raja? Jollain on verkkarit jalassa niin pitäskö mennä antamaan vaatekauppojen yhteystietoja, että "tiedätkös, täältä saa farkkuja ja hameita". Tai arvostella ihmisten hiusväriä, kampausta tms. Todella junttimaista ja moukkamaista käytöstä.

Yhteistyössä