viikon ikäinen vauva ja nukkuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu on. Ole onnellinen ja nuku itekki nyt kun vielä mahdollista! Niin meidänkin vauva nukkui vielä tuon ikäisenä, mutta jossain vaiheessa alkoi sitten valvottaa.

[QUOTE="vieras";22655002]Jos vielä kakkaa tuon lisäksi, niin on täysin normaalia.[/QUOTE]

Ei ole kakannu pe illan jälkeen. Korvikkeella mennään! Onko syytä huoleen?

[QUOTE="vieras";22655030]Ei ole kakannu pe illan jälkeen. Korvikkeella mennään! Onko syytä huoleen?[/QUOTE]

Ei syytä huoleen jos ei se vaivaa vauvaa. Viikkokin on vielä ihan normaalia, meidän esikoisella oli välillä 10 päivänkin välejä.

Nauti tästä ajasta kun vaan syö ja nukkuu - saat toipua synnytyksestä rauhassa. Meillä tuota kesti 2 viikkoa. Sitten alkoi ilmavaivat ja vauva nukkui enää noin 15 h/ vrk. Onnea tuoreesta vauvasta :).

[QUOTE="heh";22655090]Ei syytä huoleen jos ei se vaivaa vauvaa. Viikkokin on vielä ihan normaalia, meidän esikoisella oli välillä 10 päivänkin välejä.[/QUOTE]

Minun käsittääkseni korvikeruokituilla ei saisi olla noin pitkiä välejä. Mutta pari päivää kai ok. Kyllä minä viikonikäisen kanssa soittaisin ainakin neuvolaan, jos ei tänäämkään kakkaa.

[QUOTE="minä";22655249]Minun käsittääkseni korvikeruokituilla ei saisi olla noin pitkiä välejä. Mutta pari päivää kai ok. Kyllä minä viikonikäisen kanssa soittaisin ainakin neuvolaan, jos ei tänäämkään kakkaa.[/QUOTE]

No meidän korvikevauva kakkas tuon ikäisenä ehkä sen kerran viikossa ja neuvolassa sanoivat, että normaalia on jos ei tosiaan vauvaa häiritse :)