Viikonloppuna hotelli keikka jyväskylässä

  • Viestiketjun aloittaja Heze
  • Ensimmäinen viesti
Kikka.
Hotelli keikalla jyväskylän keskustassa viikonvaihteen yli, mistähän olisi hyvä käydä etsimässä naisseuraa illan / yön rientoihin?
Nuorena naisena (18v) asun pienessä paikassa ja siellä ei voi harrastaa seksiä toisten tietämättä. Käyn jyväskylässä ja annan vanhempienkin ukkojen viedä hotelliin naitavaksi, toiset vielä maksaa siitä että saa nuorta. Kun oikein haluttaa niin olen viikonlopun aikana monenkin kanssa, kerran kerkesin olemaan seitsemän miehen kanssa eri hotelleissa. Sitte voi palata kotiin tyytyväisenä muitten tietämättä.
 
Viimeksi muokattu:
Heze
Nuorena naisena (18v) asun pienessä paikassa ja siellä ei voi harrastaa seksiä toisten tietämättä. Käyn jyväskylässä ja annan vanhempienkin ukkojen viedä hotelliin naitavaksi, toiset vielä maksaa siitä että saa nuorta. Kun oikein haluttaa niin olen viikonlopun aikana monenkin kanssa, kerran kerkesin olemaan seitsemän miehen kanssa eri hotelleissa. Sitte voi palata kotiin tyytyväisenä muitten tietämättä.

Joo jos joskus kävisikin tuollainen tuuri, että moinen seksistä kiinnostunut nainen (nuori ja miksei maturempikin) kohdalle osuisi. Kuitenkin olen hyvä käytöksinen, kohtuudella baarissa alkoholia nauttiva mies, mutta onni ei ole ollut myötä. Tympeitä tätejä on vain tullut eteen. Kateeksi käy miehiä, jotka olet itsellesi kelpuuttanut. Trolli tai ei, niin kylläpä alkoi tehdä seksiä mieli.
 
Viimeksi muokattu:
Minä vaan
Onhan meitä moneksi. Antajiksi.
Mutta olen vaan oman rakkaan kanssa sängyssä.
Ihan puistattaa moinen ajatuskin, köyriä jonkun muun kanssa.
Mua ei lääpi kuka vaan.!
 
Heze
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan;11393731:
Onhan meitä moneksi. Antajiksi.
Mutta olen vaan oman rakkaan kanssa sängyssä.
Ihan puistattaa moinen ajatuskin, köyriä jonkun muun kanssa.
Mua ei lääpi kuka vaan.!
No joo sulle ei v******a, sanois bergin juha. no jos mulla ois p*****i jota maistella niin enhän seuraa hakisikaan, mutta vielä ei ole tullut kommenttia minne kannattaisia tässä jyväsKylässä suunnata että voisi vaikka naisia naurattaa...
 
Onko
vielä toiminnassa ?
Ainakin niistä viikottaisista naistentansseista sai ihan aina pillua. Sai vaikkein olis niin kiinnostanutkaan. Mutta kun nainen kiimasta sumein silmin koputtaa huoneen avaimella pöytää ja puhuu rivoja, niin onhan se lähdettävä päästämään ainakin siitä suurimmasta puutteestaan.
 
syksyllä
Juu, Jyväshovissa oltiin syksyllä kolmen naisen voimin. Kun tanssit loppui alkoi jäljelle jääneillä miehillä hirveä kiire baaritiskillä. Naurettiin, että kun kello on noin, johan alkoi kuhina (olimme olleet karaoke puolella koko illan, emme siis tanssineet illan aikana juurikaan) ja hirveä epätoivo miehillä. Lopulta alkoivat olla suorastaan törkeitä piirityksessään kun eivät saaneet vastakaikua.

No, otimme sitten kaikki drinksut vastaan kun niitä kilvan tarjottiin, juttelimme keskenämme. Sitten kotiin.
 
Kotinaisia
Alkuperäinen kirjoittaja syksyllä;11394141:
Juu, Jyväshovissa oltiin syksyllä kolmen naisen voimin. Kun tanssit loppui alkoi jäljelle jääneillä miehillä hirveä kiire baaritiskillä. Naurettiin, että kun kello on noin, johan alkoi kuhina (olimme olleet karaoke puolella koko illan, emme siis tanssineet illan aikana juurikaan) ja hirveä epätoivo miehillä. Lopulta alkoivat olla suorastaan törkeitä piirityksessään kun eivät saaneet vastakaikua.

No, otimme sitten kaikki drinksut vastaan kun niitä kilvan tarjottiin, juttelimme keskenämme. Sitten kotiin.

Ei niiltä pillua saa, kun ei ole paikkaa. Kotiinkaan eivät voi viedä, kun siellä odottaa ukkokulta.

Kerran kävi kuitenkin niin, että tällainen "kotinainen" vei työpaikalleen ja siellä nussittiin, niin että karvat pöllysivät. Sillä seurauksella, että ressukka myöhästyi viimeisestä linja- autosta ja joutui yöpymään työpaikallaan.

Eli katse kiinteästi vain niihin, joilla hotellihuoneen avain kopsaa.
 
Vieras kotimies
Ei niiltä pillua saa, kun ei ole paikkaa. Kotiinkaan eivät voi viedä, kun siellä odottaa ukkokulta.

Kerran kävi kuitenkin niin, että tällainen "kotinainen" vei työpaikalleen ja siellä nussittiin, niin että karvat pöllysivät. Sillä seurauksella, että ressukka myöhästyi viimeisestä linja- autosta ja joutui yöpymään työpaikallaan.



Joskus onnistaa ja tekee villiksi. Saattelin kotinaista taksitolpalle jossa oli kaamea ryysis. Ehdotin että tässä kerkeis käväistä jossakin naimassa Nainen sanoi että oleks sä tosissaan ja niin mentiin pysäköintitaloon. Minun auton etuistuimen selkänoja alas ja menoks, pillua nuollessani nainen huusi nautinnosta niin että betoniseinät kaikui. Palasimme taksitolpalle, nainen pääsi taksiin ja kotiinsa onnellisesti.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Alkuperäinen kirjoittaja syksyllä;11394834:
Se on nyt on se käytetyin tekosyy, että ukko odottaa, jos ei kiinnosta.

saako reissunaisilta sit jos tapaa ne jossain hotellissa missä on huoneet varattuna ja oma ukko kaukana kotona kiltisti ootta vaimoo kotiin? Oma vaimo usein reisuissa missä tapaa tuttuja työkavereitaan ympärimaata.Nytkin hotelliyötä alkaa viettämään.
 
jänkäjoonas1943
Ei niiltä pillua saa, kun ei ole paikkaa. Kotiinkaan eivät voi viedä, kun siellä odottaa ukkokulta.

Kerran kävi kuitenkin niin, että tällainen "kotinainen" vei työpaikalleen ja siellä nussittiin, niin että karvat pöllysivät. Sillä seurauksella, että ressukka myöhästyi viimeisestä linja- autosta ja joutui yöpymään työpaikallaan.



Joskus onnistaa ja tekee villiksi. Saattelin kotinaista taksitolpalle jossa oli kaamea ryysis. Ehdotin että tässä kerkeis käväistä jossakin naimassa Nainen sanoi että oleks sä tosissaan ja niin mentiin pysäköintitaloon. Minun auton etuistuimen selkänoja alas ja menoks, pillua nuollessani nainen huusi nautinnosta niin että betoniseinät kaikui. Palasimme taksitolpalle, nainen pääsi taksiin ja kotiinsa onnellisesti.
Harvinaisen todenmakuinen tarina.
 
Viimeksi muokattu:
japi
Nuorena naisena (18v) asun pienessä paikassa ja siellä ei voi harrastaa seksiä toisten tietämättä. Käyn jyväskylässä ja annan vanhempienkin ukkojen viedä hotelliin naitavaksi, toiset vielä maksaa siitä että saa nuorta. Kun oikein haluttaa niin olen viikonlopun aikana monenkin kanssa, kerran kerkesin olemaan seitsemän miehen kanssa eri hotelleissa. Sitte voi palata kotiin tyytyväisenä muitten tietämättä.

haluan naida sinua tänään
 
Viimeksi muokattu:
mospa56
Nuorena naisena (18v) asun pienessä paikassa ja siellä ei voi harrastaa seksiä toisten tietämättä. Käyn jyväskylässä ja annan vanhempienkin ukkojen viedä hotelliin naitavaksi, toiset vielä maksaa siitä että saa nuorta. Kun oikein haluttaa niin olen viikonlopun aikana monenkin kanssa, kerran kerkesin olemaan seitsemän miehen kanssa eri hotelleissa. Sitte voi palata kotiin tyytyväisenä muitten tietämättä.
Mites olisi?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nuorena naisena (18v) asun pienessä paikassa ja siellä ei voi harrastaa seksiä toisten tietämättä. Käyn jyväskylässä ja annan vanhempienkin ukkojen viedä hotelliin naitavaksi, toiset vielä maksaa siitä että saa nuorta. Kun oikein haluttaa niin olen viikonlopun aikana monenkin kanssa, kerran kerkesin olemaan seitsemän miehen kanssa eri hotelleissa. Sitte voi palata kotiin tyytyväisenä muitten tietämättä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä