Hae Anna.fi-sivustolta

Viikonloppuvaihtoja :)

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Kevätaurinko, 23.05.2020.

1. Kevätaurinko Vierailija

Viikonlopun mittaan olis kiva katsella :)

Mulle voit katsoa vaikka rakkauteen, uus tuttavuus jonka kans soiteltu ja nuorempi tutumpi, mitä miettivät? Oisko kummankaan kans mua miellyttävää jatkoa vai katse uusiin tuuliin?

Tai työhön, toteutuuko toiveet työn suhteen ehkä jo syksyllä, meneekö pidempään vai teenkö jotain muuta? Onko töitä ollenkaan syksyllä ja jos ei niin miten rahatilanne?

Tai jos annetaan jotain muuta, niin kaikki kelpaa :D

Mihin sulle katson?

2. Mökkeilijätär Vierailija

Uusi tuttavuus haluaa tähän hetkeen juttuseuraa, yksinäisyys painaa. Nuoremman kanssa läheisempää seuraa, joka syksyllä tiiviimpää. Syksy menee työn merkeissä, raha-asiat balanssissa.

Tuleeko vuokralaisen saantiin taukoa? Millainen hän on tulevassa? Useampi tänä vuonna? Työasiat miten menee tänä vuonna?

3. Kevätaurinko Vierailija

Kiitos.

Vuokralaisasia menee hyvin, saumakohta siisti. Tässä vaihtoehtoja on. Nuorempi tummatukkainen nainen asiallinen vuokralaisena. Määrästä en osaa sanoa, mutta jotenkin tilanne näyttäis menevän ilman suurempia murheita.

Töitä on vähintään riittävästi ja ne aiheuttaa harmaita hiuksia. Asiat järjestyy pala palalta, mutta tekemisen puutetta ei ole.

4. vierailija Vierailija

Uuden kanssa koet mukavia hetkiä. Tässä on nyt sellaista juttua välillänne, mikä antaa molemmille nyt jotain mitä kaipaatte. Ehkä ei sytytä isompaan roihuun, mutta mukava tunnelma muuten. Nuorempi tuttu kiehtoo ja selvittelet tästä taustaa. Hänen kanssaan nopea eteneminen myöhemmin.

Katseleppa minulle tuttavamieheen, joka laittaa viestiä. Mitä tässä taustalla ja mitä hän minusta tahtoo?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri